quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:19 schreef borbit het volgende:
Je kan "hotspot shield" de ban omzeilen!
Maar werkt hotspot shield met 1 IP adres (van hunzelf)?... want dat betekent dat als ze die bannen dat iedereen die dat gebruikt gebanned is.quote:
Zoals het vorige topic?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:00 schreef JDeStoereNeger het volgende:
hoe wil je em hebben dan?
im in solomioquote:
hier ook...quote:
Paranoia overheerst bij de beheerders van solomio.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben voor de 2ex binnen 24 uur geband
Alleen omdat ik 1 uur geleden in een room zei dat ik friet ging eten
En sindsdien kom ik nergens meer binnen
Download "hotspot shield" en je kunt er weer in.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben voor de 2ex binnen 24 uur geband
Alleen omdat ik 1 uur geleden in een room zei dat ik friet ging eten
En sindsdien kom ik nergens meer binnen
okquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:28 schreef DemonRage het volgende:
JDeStoereNeger, ik heb de OP bijgewerkt... ziet er nu beter uit (+ laatste topic (10) toegevoegd en screenshots erbij gezet).
Kun je die nog even copy/pasten uit het codeblok (van mijn eerdere post)?
welke gabber ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:54 schreef Strychnine het volgende:
Die gabber is echt een scheetje, hij is funny. Nu zit 'ie keihard mee te zingen met Kusjesdag van K3, met z'n armen in de lucht en zo
I like him
ik kan niet wijzigen wantquote:
is ook goedquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:00 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[..]
ik kan niet wijzigen want
mod heeft mijn OP verandert
ik doe hem wel in volgende solomio topic
nee , newbie alertquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:59 schreef patje_ het volgende:
Bedankt voor het programa, zou ik ook aub de code mogen?
Ik word gekicked!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:54 schreef Strychnine het volgende:
Die gabber is echt een scheetje, hij is funny. Nu zit 'ie keihard mee te zingen met Kusjesdag van K3, met z'n armen in de lucht en zo
I like him
Nieuwe zoeken dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:03 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja ik nu godver ook. En ik weet niet waarom.
Ja ik wilde het even checken, dus ik haalde frietmeisjequote:Op maandag 4 augustus 2008 20:01 schreef JDeStoereNeger het volgende:
krambo
doe jij dat met Hotspot shield?
Nee, je krijgt maar 3gb bandbreedte per 30 dagen...quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef JDeStoereNeger het volgende:
hotspot shield is maar trial versie voor 30 dagen
Misschien even disconnecten en daarna opnieuw connecten?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:13 schreef Strychnine het volgende:
Met Hotshield blijf ik gekickt nu, misschien omdat ik op Hotshield zat terwijl ik gekickt werd.
Je moet even disconncten en daarna weer connecten, krijg je weer een andere ipquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:13 schreef Strychnine het volgende:
Met Hotshield blijf ik gekickt nu, misschien omdat ik op Hotshield zat terwijl ik gekickt werd.
Frietmeisjequote:Op maandag 4 augustus 2008 20:06 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja ik wilde het even checken, dus ik haalde frietmeisjeeven uit de kast. Meteen kick en ook een ban denk ik (was hetzelfde witte schermpje als gisteren)
Even met Hotshield een andere ip opgevraagd en ik kan er weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |