Neen, bevorderlijk voor de dorst is gewoonweg dat je dorst zou stijgenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:47 schreef slindenau het volgende:
Ja, bij 30 graden? Dan verdamp je zelf dus al meer vocht dan normaal...en ga je ook nog eens een dehydraterend goedje naar binnen werken. Lekker slim
(bevorderlijk voor de dorst = minder dorst krijgen trouwens, mocht je dat niet snappen)
Letterlijk gezien wel ja, maar je moet niet alles letterlijk lezen. Er is ook nog zoiets als context enzoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Neen, bevorderlijk voor de dorst is gewoonweg dat je dorst zou stijgen
vakantie hebben en met een laptop op een terras zitten?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
wtf moet ik anders drinken als ik vakantie heb,niet hoef te werken en het buiten 30 graden is?Ik vind het niet stoer, ik kan alleen niet zonder
Volgens mij ben je daarmee twee jaar te laat.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Village People
Het was toch een liedje van Patrick Hernandez, "Born to be Alive" lekker nummertje..klootviool...
Axel F?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Village People
Het was toch een liedje van Patrick Hernandez, "Born to be Alive" lekker nummertje..klootviool...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |