oerwouden bij het voortplantingstelselquote:
China week!quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:57 schreef behangplakker het volgende:
Waar is mijn FiPo gebleven? Ik was hem al aan het editten om er een zinvolle reactie van te maken.
OT: Je kan die tv ook gewoon op Discovery of National Geographic zetten.
Ditmaal wel 18+?quote:
Redding is nabij: History Channel, en in een uiterste poging nog altijd Animal Planet. Ik kijk alle 4 de zenders graag.quote:
Want dat is Chineesquote:
Omdat het niks met China heeft te makenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:22 schreef RealZeus het volgende:
Ik zit nu babi pangang met nasi te etenen ik word er niet moe van hoor
Onee? Dat is zeker wel Chinees.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Omdat het niks met China heeft te maken
Je denkt zeker ook dat kartoffelsalat ofzo uit Italië komt?
OT: Hong Kong
quote:
Babi panggang (niet spellen als pangang) is een Indonesisch gerecht van geroosterd varkensvlees. Van origine is het een Chinees gerecht dat door Chinezen naar voormalig Nederlands-Indië is gebracht door emigratie.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat ze hier zo pauper zijn om het Chinees te noemen, wil nog niet betekenen dat het ook meteen Chinees is
Nasi goreng is gewoon Indonesisch voor gebakken rijst
En Spaghetti komt uit Italië
wereldvreemde mensen hier
edit: er stond babi pangang
Nou dan nog, dat is Indonesisch voor gebakken varkensvlees (dacht ik)komt dus uit Indonesie iig
Niet dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je denkt zeker ook dat kartoffelsalat ofzo uit Italië komt?
Ik heb nu ook voor het eerst - als sportliefhebber - het gevoel dat de hele OS me geen ruk kan schelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:36 schreef MLF het volgende:
opgetieft met china, boycotten die OS
Perceptiefout. Wat is het percentage kinderen in China t.o.v. de rest van de wereld?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:52 schreef Drijfzand het volgende:
Net op het nieuws: de VN heeft kritiek op India en China omdat één derde van de kindersterfte onder vijf jaar in die twee landen voorkomt.
Schande, 1/3 van de wereldbevolking heeft 1/3 van de kindersterfte. Gelukkig doet de rest van de wereld het beter.
Mompelt iets over Indias geboortecijfer hoger dan het mondiaal gemiddelde en dat de twee landen in werkelijkheid meer dan 1/3 van de wereldbevolking vertegenwoordigen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:54 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Perceptiefout. Wat is het percentage kinderen in China t.o.v. de rest van de wereld?
*mompelt iets over 1 kind per ouderpaar.
Ga dan Tibet bevrijden!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:36 schreef MLF het volgende:
opgetieft met china, boycotten die OS
hier in NL hebben we niet eens chinees voedsel, in China is het heel andersquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Want dat is Chinees_!
Klacht: Mensen die niet weten wat Chinees eten is.
Boeiend, Spaghetti smaakt in Italie ook anders, is het daarom niet meer Italiaans?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:13 schreef MLF het volgende:
[..]
hier in NL hebben we niet eens chinees voedsel, in China is het heel anders
Daar eet driekwart van de bevolking uit vuilnisbakken idd, een heel verschilquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:13 schreef MLF het volgende:
[..]
hier in NL hebben we niet eens chinees voedsel, in China is het heel anders
spaghetti smaakt overal het zelfdequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Boeiend, Spaghetti smaakt in Italie ook anders, is het daarom niet meer Italiaans?
Nee ik word een beetje moe van dat slappe geneuzel van "oohoohohoho babi pangang is helemaal niet chinees en het eten in china is heel anders dan in chinese restaurants hieeerr hooooorrrrrrrr"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:37 schreef APK het volgende:
Oh God, gaan de kansloze culinaire kneuzen dit kwaliteitstopic hijacken?
Is toch zoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee ik word een beetje moe van dat slappe geneuzel van "oohoohohoho babi pangang is helemaal niet chinees en het eten in china is heel anders dan in chinese restaurants hieeerr hooooorrrrrrrr"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |