Merovingian +2quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:10 schreef Merovingian het volgende:
Dat waren de mannen van de radio...
Dat waren zelfmoord-piloten....quote:
Weet ik, moet toch wat gokken. Anders komen we niet verder....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:22 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat waren zelfmoord-piloten....
Bullettrain is de bijnaam van de treinen die op het netwerk rijden... Je komt in de buurtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:23 schreef Cobra4 het volgende:
Bullet?
okquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:38 schreef Merovingian het volgende:
Niemand? Dan komt er zo een nieuwe vraag...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:02 schreef Merovingian het volgende:
Morgan Freeman is goed. Rest niet.
Samen met Morgan Freeman is dit goedquote:
Rustig maar. Was ook een reactie op tomtomaat's eerste antwoord. Internet is beetje traag...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:03 schreef Burnett het volgende:
[..]
![]()
Alanis in dogma (god)
Liz in bedazzled (duivel)
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:06 schreef Merovingian het volgende:
Rustig maar. Was ook een reactie op tomtomaat's eerste antwoord. Internet is beetje traag...
Al Pacino in The Devils Advocate was ook goed uiteraard. Maar in welke film heeft Rourke de duivel of god gespeeld?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:07 schreef Burnett het volgende:
indien acteurs geen m/v is:
al pacino
mickey rourke
Wie isquote:The Devil's Advocate is a 1997 American thriller/horror film directed by Taylor Hackford starring Keanu Reeves, Al Pacino and, and based on a novel by Andrew Neiderman
angelheart (hoewel het erg lang geleden is dat ik die film gezien heb...)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:09 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Al Pacino in The Devils Advocate was ook goed uiteraard. Maar in welke film heeft Rourke de duivel of god gespeeld?
Merovingian +2quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:21 schreef tomtomaat het volgende:
Mongolie?
Warmer, net zo klein (gok ik) maar hoger gelegen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:28 schreef tomtomaat het volgende:
Monaco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |