...snap je nu hoe vermoeiend het is om met newbies om te gaan, Litpho. Die moet je alles weer opnieuw uitleggen. Vandaar dat ik ze meestal gewoon verrot scheld en negeer; dat gaat sneller.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:11 schreef Litpho het volgende:
Twijfel jij aan de vermogens van Kreator?.
Ik weet het, ik weet het. Alhoewel ik tussen "laat ik het toch nóg maar een keer proberen" en "negeren" wissel. Het verrot schelden lucht niet genoeg meer opquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
...snap je nu hoe vermoeiend het is om met newbies om te gaan, Litpho. Die moet je alles weer opnieuw uitleggen. Vandaar dat ik ze meestal gewoon verrot scheld en negeer; dat gaat sneller.
Nergens voor nodig.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:13 schreef S95Sedan het volgende:
@ Krea: wel een beetje lief blijven he
wat altijd leuk blijft is op willekeurige momenten wisselen tussen vriendelijk en compleet geflipt. Dan weten ze niet of je ze nou aardig vindt of haat. (niet dat ik newbies haat hoor, ik ben gewoon beter)quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:16 schreef Litpho het volgende:
Het verrot schelden lucht niet genoeg meer op.
Nope, ik prijs mij daarom zeer gelukkigquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog nooit in Apeldoorn geweest, over onmogelijke woonwijken gesproken.
Hey! Als je aan Apeldoorn komt, kom je aan mij.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nope, ik prijs mij daarom zeer gelukkig
Dat is te overzien. Het zou veel erger zijn als dat omgekeerd ook het geval zou zijn...quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey! Als je aan Apeldoorn komt, kom je aan mij.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef Kluts het volgende:
Hey! Als je in Apeldoorn komt, kom je in mij.
Ik was gisteren nog in Wilpquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen probleem ik wil best aan je zitten hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Die had een kameraad van mij ooit meegenomen en toen hebben we samen een topic op fok geopend dat we em ontvoerd hadden, met van die terroristen-kleding aan. Daarna in de brand gestoken en hij ligt nu nog wl ergens thuis bij die gast.quote:
Wat is het dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Die had een kameraad van mij ooit meegenomen en toen hebben we samen een topic op fok geopend dat we em ontvoerd hadden, met van die terroristen-kleding aan. Daarna in de brand gestoken en hij ligt nu nog wl ergens thuis bij die gast.
Die actie was net zo kansloos trouwens als de fokstok zefl.
Een stok. Van fok. Die ze ergens verstoppen. En dan moet een andere fokker em weer ophalen en ergens anders neerleggen. Ofzoiets. Heel tof (voor mensen zonder leven).quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:31 schreef Belsezar het volgende:
Wat is het dan?
Goh, komt er ook weer ééntje boven duiken hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Hallo!
Nou wat een lol zeg, echt heel flauw...quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een stok. Van fok. Die ze ergens verstoppen. En dan moet een andere fokker em weer ophalen en ergens anders neerleggen. Ofzoiets. Heel tof (voor mensen zonder leven).
Wat een verrassing.quote:
..ik zeg dus net dat we dat al eens gedaan hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:36 schreef Belsezar het volgende:
Edit: Kunnen we niet doen alsof we meedoen, de stok krijgen en hem ritueel verbranden, foto's van het ritueel posten in het betreffende topic?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |