Maar je hapt wel schattigquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:51 schreef Kreator het volgende:
[..]! Volgens mij verwar je me met iemand anders. Of heb je een bepaald gesprek te serieus genomen. Ik kan me er ieg niets van herinneren.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar iedereenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Serieus, wel jammer dat jij en krea er nier bij zijn. Ik had jullie wel willen ontmoeten. En ik ben ook benieuwd naar Tegan en PF maar PF post hier niet veel meer.
.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:52 schreef Kluts het volgende:
Een sticker met je username is ook wel heel erg.
Ik heb gewoon t-shirts laten drukken!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:52 schreef Kreator het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik het nooit geweest kan zijn, Burdie. Ik doe niet aan een half uur sex. Dan ben ik net warmgedraaid.
Jaja, ik ga nu bellenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Telefoongids, kies er maar eentje uit staan er zat in
Ok, ik blijf toch maar in almere ok?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:52 schreef Kluts het volgende:
Een sticker met je username is ook wel heel erg.
Ik heb gewoon t-shirts laten drukken!
Even voor de duidelijkheid, dat was dus een grapje.quote:
Gedane zaken nemen geen keerquote:
Nee, niet oke, ik kidnap je gewoon mee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, ik blijf toch maar in almere ok?
Kan zeggen dat Tegan in het echt net zo'n schatje is als hier op het forum.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar iedereen[ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is Belzecar een toffe kerel, en die andere was ook gezellig alleen vergeet ik zijn naam elke keer![]()
JAAAAAA!!!!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb nog naaktfoto's van 'm. Hebben?
Soms heb je nog wel van die momenten, jaquote:
Ach, het is maar Fok!. Uiteindelijk zijn de mensen van wie ik wat gedaan wil krijgen (en die toevallig ook hier posten) ook de mensen die verder kijken dan mijn Fok!-identiteit.quote:Nah, ik heb het hier ooit heel leuk gevonden, heb daarna uit angst en onwetendheid een aantal verkeerde keuzes gemaakt... waarvan ik de consequenties nog elke dag merk. Iets gedaan krijgen is simpel hier, maar iets ongedaan maken....
Jaja! Klinkt lekker overtuigendquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dat was dus een grapje.
Mag ik me daar dan aub nog even voor afmelden?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:55 schreef MLI het volgende:
Ik ga douchen. Zal ondertussen aan jullie denken.
quote:
Ik heb een nieuwe!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:54 schreef Burdie het volgende:
Ik heb nog naaktfoto's van 'm. Hebben?
.
Ik krijg het idee dat jij je daar, al dan niet bewust, ook naar gedraagd. Het bitchen omdat het van je wordt verwacht. De vicieuze cirkel van de sneren over en weer is dan snel weer rond.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:50 schreef Burdie het volgende:
Nah, ik heb het hier ooit heel leuk gevonden, heb daarna uit angst en onwetendheid een aantal verkeerde keuzes gemaakt... waarvan ik de consequenties nog elke dag merk. Iets gedaan krijgen is simpel hier, maar iets ongedaan maken....
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:54 schreef Burdie het volgende:
Ik heb me soms iets teveel afgezet tegen gedrag dat ik zelf ook vertoon, waardoor ik mensen die mij na aan het hart lagen, waarschijnlijk wel meer dan eens heb gekwetst.
Krea, wil je ff niet zo "doe de Kasta" doen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]. Arme jij. Het je hele leven moeten doen zonder ooit het toppunt van sex (krea) te hebben meegemaakt.
[..]
Was dat Ludootje niet?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:55 schreef Den_Haag het volgende:
Verder is Belzecar een toffe kerel, en die andere was ook gezellig alleen vergeet ik zijn naam elke keer
jealousy is a bich...quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij je daar, al dan niet bewust, ook naar gedraagd. Het bitchen omdat het van je wordt verwacht. De vicieuze cirkel van de sneren over en weer is dan snel weer rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |