Het is SC, dus ik denk dat de helft van wat hier gemeldt wordt niemand interesseert eigenlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet even elkaar gaan smssen/bellen/msnnen/faxen/emailen/pmmen? Wat er zich in jullie relatie afspeelt, gaat niemand verder wat aan. Interesseert ook niemand, denk ik.
Wie zegt dat we dat niet al doen dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet even elkaar gaan smssen/bellen/msnnen/faxen/emailen/pmmen? Wat er zich in jullie relatie afspeelt, gaat niemand verder wat aan. Interesseert ook niemand, denk ik.
Ooit he, ooit... heb ik me weten om te praten tot een meeting van een ander forum.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:41 schreef Kreator het volgende:
Als ik in de stad ben, herken ik die internet-meetings ook altijd meteen. Het eerste uur zit iedereen compleet ongemakkelijk te zwijgen tegen over elkaar, met af en toe een 'HAHA, jij bent die user hè, je bent heel anders nu!" opmerking.
Daarna gaat het de gehele avond over het forum, de grappige topics, de toffe users en de leuke anecdotes. De mensen die iemand kennen zonderen zich af, omdat het toffer is dan praten met mensen vd meet. En als er oldbies bij zijn gaat het ook over bier en neuken.
Je zou toch denken dat dat een geruststellende combinatie zou zijn. Of je moet van de Veluwe komen natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:42 schreef Burdie het volgende:
Hij leek qua uiterlijk op mijn broer, toonde GEEN interesse
Puntje. Ik vraag me dan ook altijd nog af waarom ik hier ook alweer rond hang.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is SC, dus ik denk dat de helft van wat hier gemeldt wordt niemand interesseert eigenlijk.
Ik hoop dat jullie veel plezier hebben, maar ik heb geen zin in een dancetourmeet. Sowieso, meets zijn des te leuker naarmate ze minder massaal worden, dus ik verwacht enige dankbaarheid voor mijn afwezigheidquote:
Tegenvallen kan altijd. Maar dan kun je dat gewoon zeggen, opstaan en weglopen. Als ik vanuit Twente naar a'dam rij voor een meeting, zeg ik niet na 10 minuten weer doei als er 5 irritante lijers tussenzitten. Dan probeer je toch nog eits van je avond te maken..quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:42 schreef Burdie het volgende:
Ook niet altijd hoor.
Ik heb een keer iemand uit een chatbox 1 op 1 ontmoet. Nog nooit zo'n saaie 'date' gehad.
Hij leek qua uiterlijk op mijn broer, toonde GEEN interesse en gaf alleen maar netjes antwoord op mijn vragen. Kwam echt helemaal niets uit. Drama's.
Tja, tis wat je er zelf van maakt hequote:Op maandag 4 augustus 2008 13:44 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, veel plezier op de meeting. Ik denk dat deze veel toffer zal zijn.
Het is namelijk traditie om, hoe kut de meeting ook was, achteraf allerlei 'OH HET WAS ZO TOF EN GEIL EN IEDEREEN WAS LEUK EN AAN HET EIND WAREN WE ZO DRONKEN DAT WE DAAR EN DAAR NOG UITGESCHOPT ZIJN!!!" reacties komen, zodat mensen die er niet bijwaren denken dat ze iets gemist hebben.
Toppunt was nog wel één van die baggermeets. Een niet-nader-te-noemen-user had zich de hele avond een beetje eenzaampjes en afzijdig gevoeld, en postte in het napraattopic dat ze zich heel rot voelde en verdrietig had zitten huilen na afloop.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:44 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, veel plezier op de meeting. Ik denk dat deze veel toffer zal zijn.
Het is namelijk traditie om, hoe kut de meeting ook was, achteraf allerlei 'OH HET WAS ZO TOF EN GEIL EN IEDEREEN WAS LEUK EN AAN HET EIND WAREN WE ZO DRONKEN DAT WE DAAR EN DAAR NOG UITGESCHOPT ZIJN!!!" reacties komen, zodat mensen die er niet bijwaren denken dat ze iets gemist hebben.
Om risicoloos online te kunnen bitchen. Toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Puntje. Ik vraag me dan ook altijd nog af waarom ik hier ook alweer rond hang.
Daar noem je ook watquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Toppunt was nog wel één van die baggermeets.
Het is mijn ervaring met fok-meets, zeiksnor. Lees anders mijn posts nog even, je hebt het kennelijk niet begrepen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:47 schreef S95Sedan het volgende:
Tja, tis wat je er zelf van maakt he
Joh, jij wilde ooit vanuit Enschede midden in de nacht naar Den Haag kachelen voor een half uurtje seks, met het risico dat ik de deur niet open zou doen omdat je zo'n engerd bleek te zijn in het echt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tegenvallen kan altijd. Maar dan kun je dat gewoon zeggen, opstaan en weglopen. Als ik vanuit Twente naar a'dam rij voor een meeting, zeg ik niet na 10 minuten weer doei als er 5 irritante lijers tussenzitten. Dan probeer je toch nog eits van je avond te maken..
Serieus, wel jammer dat jij en krea er nier bij zijn. Ik had jullie wel willen ontmoeten. En ik ben ook benieuwd naar Tegan en PF maar PF post hier niet veel meer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie veel plezier hebben, maar ik heb geen zin in een dancetourmeet. Sowieso, meets zijn des te leuker naarmate ze minder massaal worden, dus ik verwacht enige dankbaarheid voor mijn afwezigheid.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ooit he, ooit... heb ik me weten om te praten tot een meeting van een ander forum.
Meetingpoint was Utrecht Centraal. Alwaar je een sticker op je trui kreeg met daarop je username.
Mijn nickname daar was 'prinsesje'. Jeetje, ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld..
Haha, daar lijkt het soms wel op hequote:Op maandag 4 augustus 2008 13:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om risicoloos online te kunnen bitchen. Toch?
Zoals?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Haha, daar lijkt het soms wel op he.
Nah, ik heb het hier ooit heel leuk gevonden, heb daarna uit angst en onwetendheid een aantal verkeerde keuzes gemaakt... waarvan ik de consequenties nog elke dag merk. Iets gedaan krijgen is simpel hier, maar iets ongedaan maken....
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:48 schreef Burdie het volgende:
Joh, jij wilde ooit vanuit Enschede midden in de nacht naar Den Haag kachelen voor een half uurtje seks, met het risico dat ik de deur niet open zou doen omdat je zo'n engerd bleek te zijn in het echt.
Misschien komt dat nog wel een keer, we zien het vanzelfquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Serieus, wel jammer dat jij en krea er nier bij zijn. Ik had jullie wel willen ontmoeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |