'Ik' is daarop het antwoord waar ik mij volledig achter kan scharen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:24 schreef Kreator het volgende:
Wie niet is een betere vraag.
Ja erg ben ik vandaag he? Eerst ranzige plaatjes en nu ditquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Noem je me nou serieus 2 keer "karig" ?
Ik ben niet zo van de meetings. Je krijgt dan zo'n avond waar niemand elkaar kent, waarbij je met een groep de hele avond kansloze gesprekken voert die nergens over gaan, met name omdat 90% een stuk minder leuk blijkt te zijn dan op het forum. Diegene die elkaar wel kennen gaan een eigen kliekje vormen, waardoor het nog erger is. En ja ik kan wel socializen met mensen (getuige wel leuke meetings van een klein tof hip forum elders). Ik heb gewoon die ervaring met fok-meetings.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:25 schreef MLI het volgende:
Maar, kom je? Gaan we een biertje drinken samen.
Dat pik je toch niet? Dumpen die hap!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Noem je me nou serieus 2 keer "karig" ?
Homo.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:29 schreef AirwiN het volgende:
'Ik' is daarop het antwoord waar ik mij volledig achter kan scharen.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:33 schreef Kreator het volgende:
Ik ben niet zo van de meetings. Je krijgt dan zo'n avond waar niemand elkaar kent, waarbij je met een groep de hele avond kansloze gesprekken voert die nergens over gaan, met name omdat 90% een stuk minder leuk blijkt te zijn dan op het forum. Diegene die elkaar wel kennen gaan een eigen kliekje vormen, waardoor het nog erger is. En ja ik kan wel socializen met mensen (getuige wel leuke meetings van een klein tof hip forum elders). Ik heb gewoon die ervaring met fok-meetings.
Dat wordt weer een nieuw topic eerdaagsquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat pik je toch niet? Dumpen die hap!.
Maar Krea, jij bent zo een icoon dat iedereen zich aan je voeten zal werpen. Dus zeg je afspraak voor zondag maar af.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de meetings. Je krijgt dan zo'n avond waar niemand elkaar kent, waarbij je met een groep de hele avond kansloze gesprekken voert die nergens over gaan, met name omdat 90% een stuk minder leuk blijkt te zijn dan op het forum. Diegene die elkaar wel kennen gaan een eigen kliekje vormen, waardoor het nog erger is. En ja ik kan wel socializen met mensen (getuige wel leuke meetings van een klein tof hip forum elders). Ik heb gewoon die ervaring met fok-meetings.
Bovendien heb ik zondag al 'wat anders'.
Ja!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja erg ben ik vandaag he? Eerst ranzige plaatjes en nu dit
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Jij woont ver weg maar je bent wel welkom natuurlijk.
Wel een homo met smaak, anders had ik je wel gedate...quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:34 schreef Kreator het volgende:
Homo.
Krijg je vanavond een antwoord opquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja!
Wat voor compensatie kan ík daarvoor tegemoet zien?
Hmm..gezellig niet op niveau kletsen met mensen die ik zelf nooit als vrienden zou hebben uitgezocht.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:35 schreef MLI het volgende:
Maar Krea, jij bent zo een icoon dat iedereen zich aan je voeten zal werpen. Dus zeg je afspraak voor zondag maar af.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hmm..gezellig niet op niveau kletsen met mensen die ik zelf nooit als vrienden zou hebben uitgezocht..
Maar ff serieus. Ik doe niet aan meetings van Fok. 2x gedaan, 2x een drama.
1 op 1 meeten vind ik geen enkel probleem. Dan kan ik tenminste nog kiezen en weet ik zeker dat ik iemand heb uitgezocht waarmee het tenminste nog klikt.
Kunnen jullie niet even elkaar gaan smssen/bellen/msnnen/faxen/emailen/pmmen? Wat er zich in jullie relatie afspeelt, gaat niemand verder wat aan. Interesseert ook niemand, denk ikquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Krijg je vanavond een antwoord opIk heb ook een tijdje moeten wachten tot jij iets verzon afgelopen vrijdag
Dat sowieso, jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:38 schreef Kreator het volgende:
1 op 1 meeten vind ik geen enkel probleem. Dan kan ik tenminste nog kiezen en weet ik zeker dat ik iemand heb uitgezocht waarmee het tenminste nog klikt.
Ook niet altijd hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:38 schreef Kreator het volgende:
Jij ziet wat je wil zien!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:39 schreef Burdie het volgende:
Jij doet anders altijd erg je best om de kliekjesmentaliteit te doorbreken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |