OK, dan neem ik een bevriende kennis van de Burgelijke Stand mee zondag. Neem ik Litpho er wel bij. Airwin is al aan de vrouw toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik begin met Belsezar dan natuurlijk een spannende buitenechtelijke affaire en ik hou hem lekker voor mezelf.
Nu nog je rijbewijs.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jaguar. Tweezits. Sportmodelletje cabrio..
maar dat moet je wel van de sleutelhanger af kunnen lezen natuurlijk
Mijn midlifecrisis?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:00 schreef Tegan het volgende:
Hallo, je vergeet iets...
Ik voel de liefde.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:00 schreef MLI het volgende:
Neem ik Litpho er wel bij.
Als jij de rij instructeur kan overtuigen dat je geweldig kan rijden en als er plek is bij het CBR, waarom niet?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn theorie verloopt 28 augustus. Zou ik nog op mogen als ik nu weer begin?
*geeft*quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:01 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh hoi, kan ik hier toffe aandacht krijgen?
Zie het als een derde toevalstreffer...quote:
Trio-huwelijk. Is dat al toegestaan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:52 schreef MLI het volgende:
[..]
GEFELICITEERD! Je kunt je kersverse bruid ophalen in het pittoreske Zutphen. Krijg ik Belsezar er ook bij dan?
Alleen, ik wil dus een andere rijschool dan mijn eerste (de reden dat ik gestopt ben).quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als jij de rij instructeur kan overtuigen dat je geweldig kan rijden en als er plek is bij het CBR, waarom niet?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |