Ik heb er al 2 opquote:
huisartsquote:
- Camera: checkquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:21 schreef Ynske het volgende:
lijstje aan t maken wat mee moet vrijdag en heb er veel zin in
wat staat er op de planning dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
- Camera: check
- Telelens: check
- Teleconvertor: check
- CF-kaartjes: check
Ik ben klaar
fotosafari in het gebied van de oostvaardersplassen samen met iemand van staatsbosbeheer waardoor je op gebieden komt waar je normaal niet kunt komenquote:
Ah ja! Ik las het topic idd!quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
fotosafari in het gebied van de oostvaardersplassen samen met iemand van staatsbosbeheer waardoor je op gebieden komt waar je normaal niet kunt komen
Zeker wetenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ah ja! Ik las het topic idd!
Tof!
* Marc H vult aan:quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
- Camera: check
- Telelens: check
- Teleconvertor: check
- CF-kaartjes: check
Ik ben klaar
Goeie aanvullingenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Marc H het volgende:
[..]
* Marc H vult aan:
volle accu's
tweede body
Bergschoenen
wat te drinken
WA lens.
rijstzak
Heb er zin in
Ik neem de 24-70 meequote:Op maandag 4 augustus 2008 16:07 schreef Marc H het volgende:
Twijfel alleen nog of ik een gewone 24-70 als tweede meeneem, of toch maar de UWA 10-20.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:55 schreef EchnaDarr het volgende:
Eindelijk maar eens een backup voor de foto's aangeschaft: Back-Up Online van KPN. Nu de pc maar een week aan laten staan om alles over te zetten
Ik vind deze wel grappigquote:Hoeveel kan ik maximaal opslaan met Foto Back-Up?
Foto Back-Up maakt gebruik van een fair-use policy. Dit betekent dat we geen restrictie stellen aan de hoeveelheid bestanden waarvan u een back-up maakt. Wanneer er een hele grote hoeveelheid data opgeslagen wordt, kan het zijn dat KPN contact met u opneemt om na te gaan wat hiervan de oorzaak is en hoe dit verminderd kan worden.
5 EUR per maandquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:35 schreef Marc H het volgende:
Wat kost dat online backuppen nou?
Blijkbaar is er wel een verschil tussen Foto Backup en Backup Online. Dat laatste staat onder zakelijk (maar kun je ook als particulier afsluiten in het bestelproces) en zegt niets over de hoeveelheid, in tegendeel:quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
5 EUR per maand![]()
http://www.kpn.com/internet/extra-diensten/foto-backup.htm
quote:Back-up Online, is er een limiet in de back-up?
Er is geen limiet in het aantal GB in één keer. Wel is er een technische limiet dat een bestand niet groter kan zijn dan 4GB.
De eerste back-up gebeurt in één keer: van alle aangevinkte bestanden wordt een back-up gemaakt. In de praktijk betekent dit dat bij 10GB het wel eens langer dan een etmaal kan duren; de beperking in snelheid zit dan vaak in de verbinding.
Hier nog eentjequote:
Dubbele expresso bedoel jequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier nog eentjeEn veel te weinig. Gaan we samen veel koffie drinken vandaag?
Oe..goed plan. Maar nu ff niet meerquote:
Mogge! Hoe is het met de gezondheid?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:02 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVandaag weer een zware dag
En gister de hele dag lopen stressen op kantoor
Mwah. Rug doet redelijk maar ik heb gister wat teveel rond gelopen op kantoor en dat merk ik nu geloof ikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mogge! Hoe is het met de gezondheid?
Bah, dan heb je er nog lang last van eigenlijk...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:24 schreef PdeHoog het volgende:
Mwah. Rug doet redelijk maar ik heb gister wat teveel rond gelopen op kantoor en dat merk ik nu geloof ikVanmiddag weer naar de fysio.
Verder gaat het wel redelijk hoorGematigd positief en zo
Nog twee weken en 2 dagen werken en dan is het vakantie tenslotte
Ja. Dat valt me ook een beetje tegen. Ik was gister ff op en neer naar de C&A vanaf kantoor en ik moest als een ouwelul gaan zitten ergens voordat ik terug kon lopen naar kantoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, dan heb je er nog lang last van eigenlijk...
Ik kan nog wel wat dingen bedenken hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:22 schreef Chanty het volgende:
Whuaaaaa ik woon hier goed
Net met Rob naar het strand gefietst en daar lekker twee uurtjes in het zand gelegen en geslapenWat wi je nog meer
Ja ik ook welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:08 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik kan nog wel wat dingen bedenken hoor
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:22 schreef Chanty het volgende:
Whuaaaaa ik woon hier goed
Net met Rob naar het strand gefietst en daar lekker twee uurtjes in het zand gelegen en geslapenWat wi je nog meer
Had ik ook niet... Was goed nat... Moet straks alleen nog wat boodschappen doen, voor de rest mag ik denk ik binnen blijven vandaag!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:28 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Same here...
En ik heb geen jas mee...
Ik dreef mijn kleren uitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Had ik ook niet... Was goed nat... Moet straks alleen nog wat boodschappen doen, voor de rest mag ik denk ik binnen blijven vandaag!
Hmmm.....dit visualiseren wordt vaag.....quote:
Same.. Rescue Vlissingen morgenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:53 schreef Ynske het volgende:
ik hoop zo dat t een beetje droog is morgen
hmmmzz dat is erg klote ....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:25 schreef loehoes het volgende:
Krijg net een mailtje. Een klasgenoot van mij is overleden op vakantie. Doodsoorzaak nog onbekend ( tenminste, dat heeft de familie dus nog niet openbaar gemaakt.)
Ik ben echt totaal in shock. Die jongen was twintig.
oh sorry ik las hier overheenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:25 schreef loehoes het volgende:
Krijg net een mailtje. Een klasgenoot van mij is overleden op vakantie. Doodsoorzaak nog onbekend ( tenminste, dat heeft de familie dus nog niet openbaar gemaakt.)
Ik ben echt totaal in shock. Die jongen was twintig.
Het laatste halfjaar moesten we met onze klas heel intensief samenwerken. Het is geen echte vriend van me, maar het is toch wel heel erg schrikken. Je leert iemand in zo'n korte tijd toch best goed kennen, en opeens is hij er niet meer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh sorry ik las hier overheen![]()
![]()
![]()
GecondoleerdEn sterkte.. ging je goed met hem om?
quote:
vrijgezellenpartyquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:18 schreef prupke het volgende:
morgen nog werken 5 uurtjes en dan weeeeeekkeeeend
heb er nu al zin in
gaat er iemand nog iets leuks doen dit weekend?
limburg?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
vrijgezellenparty
om 6 uur in de auto zitten om om 8 uur aan de andere kant van het land te zijn
Hee, een ikea Galant. Ik gebruik er ook een, erg fijne buro's. Ik heb de mijne gecombineerd met een Malm ladenkast om veel opbergruimte te hebben voor al mijn foto en computer meuk.quote:
Erg fijn bureau inderdaad!quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:50 schreef Marc H het volgende:
Ik ook wel. Het is de laatste weken erg rustig hier in dit topic. nu zijn er natuurlijk ook mensen op vakantie(geweest). Zit hier nu eens een beetje te puinruimen.
[..]
Hee, een ikea Galant. Ik gebruik er ook een, erg fijne buro's. Ik heb de mijne gecombineerd met een Malm ladenkast om veel opbergruimte te hebben voor al mijn foto en computer meuk.
Zal binnenkort eens een fototje posten
Nee, dan zou ik wel erg vroeg thuis geweest zijn hequote:
Ik heb hier helaas niet de ruimte voor een dergelijke ladenkast. Hij moest er echt onder passen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:02 schreef Marc H het volgende:
Vond nog een ouwere foto:
[ afbeelding ]
Onder het buro staan al twee Antec P180 kasten dus daar kan ik al niets meer kwijt. Maar die malm is heerlijk om al het spul in kwijt te kunnen. Het ging bij mij vnl om fotospul, de bovenste twee lades, en computerspul, de rest.
ik ben een oud wijf..... ik ga nooit stappen dus geen idee hoe laat iemand thuiskomt van kroegenwerkquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik wel erg vroeg thuis geweest zijn he
Maar er was vandaag dance parade in de stad. Dus daar heel de middag geweest. word je best moe van als je maar 4uur geslapen heb
je bent helemaal niet oudquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:09 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ben een oud wijf..... ik ga nooit stappen dus geen idee hoe laat iemand thuiskomt van kroegenwerk
dace parade is wel leuk , wanneer komt de showcase?
dank jequote:Op zondag 10 augustus 2008 01:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
je bent helemaal niet oudMaar als ik uit ga ben ik niet voor 5uur thuis
En kroegen kom ik eigelijk nooit
Jaa was leukEn komt niet want ik heb 3 weken geen camera
Naar Limburg ja. Vriendin van me gaat over een paar weekjes trouwen, eerste bruiloft onder leeftijdsgenotenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:25 schreef prupke het volgende:
[..]
limburg?
of ga je de andere richting op?
(of is het nog een verassing wat je hier niet kan melden ?)
ohquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:39 schreef prupke het volgende:
[..]
30 en nog wat hier
maar geestelijk 18
Nog wat leuks geschoten?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemiddagVanmorgen om 10:00 uur in Blijdorp
Veel regen
Maar uiteindelijk klaarde het op
3 foto's van de ijsberenquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nog wat leuks geschoten?
Ik mag morgen van 6 tot 8 werken
Welke schaduwen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:46 schreef Fogel het volgende:
Omdat het weer bijna maandagochtend is, plaats ik maar een foto van een zwik kettingzagen (en de schaduw van mensen die niet op wilden rotten)
[ afbeelding ]
Geen idee, maar die zocht ik eigenlijk ook een tijdje geledenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:54 schreef Timmos het volgende:
Grom.. Er was hier een tijd geleden een topic voor of met sites.. Waarin stond (of een deel) watvoor scripts men gebruikte voor hun site, en/of fotoalbum.. Alleen kan ik het nergenst meer terug vinden.. Iemand die weet waar![]()
?
Joomlaquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:06 schreef Ynske het volgende:
je kunt ook joombla geloof ik gebruiken
of j album
of simpleviewer
of wordpress
of zelf wat knutselen
quote:
Doe ik, voor zover ik dat kanquote:
20 seconden werk met de Healing brush toolquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de 'haal schaduw weg' knop nog niet kunnen vinden(maar ik heb dan ook geen moeite gedaan om het te zoeken)
Wat hebben ze bij jullie te zoeken als ze voorheen alleen kinderkledingzaken hebben gepakt?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:40 schreef prupke het volgende:avond
hmm net politie voor de deur...
er zijn al een aantal inbraken geweest hier bij kinderkledingzaken (waaronder 1 ramkraak)
zal ik mijn spullekes maar klaarzetten
het zou wat zijn als er hier vannacht een ramkraak komt....
Wij wonen boven didi waar ze ook kinderkleding hebben , en tegenover ons is een zaak met redelijk dure kinderkleding.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wat hebben ze bij jullie te zoeken als ze voorheen alleen kinderkledingzaken hebben gepakt?
Ah ik snap hetquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:43 schreef prupke het volgende:
[..]
Wij wonen boven didi waar ze ook kinderkleding hebben , en tegenover ons is een zaak met redelijk dure kinderkleding.
de auto reed bij ons voor de deur.. misschien dat ze denken dat ze daar naar binnen willen rijden?
(ok ik zal iets duidelijker proberen te typen)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:27 schreef PKfotografie het volgende:
uitnodiging binnnen om mee te draaien bij een fotoshoot van een modellen bureau.
* PKfotografie is helemaal happy
mompelt iets over het hebben van maar 1 rug... en hooi en vork enz...quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
3 foto's van de ijsberenEn verder is de cam de tas niet uitgekomen. Regen, regen en veeeeeeeeel rugpijn
't Was dus geen goed plan achteraf
Maar wel ff gezellig.
hey mashquote:
Slaaplekker en werksequote:Op maandag 11 augustus 2008 01:06 schreef prupke het volgende:
[..]
hey mash
ik ga nu slapen
morgen weer werken en iets met fris en fruitig
dankjequote:Op maandag 11 augustus 2008 01:08 schreef prupke het volgende:
[..]
dank je
jij ook voor straks/zometeen
Jajaja, kreeg net al op mijn flikker van collega'squote:Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef prupke het volgende:
[..]
mompelt iets over het hebben van maar 1 rug... en hooi en vork enz...
de rest inslikt.......GVD
Kijken wat er overblijft van die conditie als ik je straks alle hoeken van de squashbaan laat zienquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:24 schreef Xilantof het volgende:
Ik mag deze week nog vakantie vieren... Laatste week van de 4 die ik heb deze zomer
Net lekker hardgelopen. Verbaas me hoe redelijk mijn conditie blijft ondanks dat ik echt niet veel train!
Zo weer lekker op pad. Genoeg te doen vandaag!
Hier zijn de zaken nog heel gelukkigquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:17 schreef -Robbedoes- het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Hoe staat het nu met de kleding zaken??
Hey die trap leuning hebben wij ookquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
Een collega heeft een door mij gemaakte foto op fotobehang laten afdrukken![]()
Niet een van mijn beste foto's maar toch wel tof
[ afbeelding ]
Wat voor werk had je allemaal op de planning staan dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:32 schreef Fogel het volgende:
Te veel werk te doen, maar geen inspiratie... Monday morning blues.
Wat gaaaaaaaafquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
Een collega heeft een door mij gemaakte foto op fotobehang laten afdrukken![]()
Niet een van mijn beste foto's maar toch wel tof
[ afbeelding ]
De behangzaakquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:45 schreef honne het volgende:
[..]
Wat gaaaaaaaaf![]()
![]()
, goh waar kan je fotos zo laten afdrukken dan?
(krijgt ineens ideeen voor de slaapkamer die tussen nu en paar jaar wel eens opgepimpt mag worden)
Ik begreep van mijn collega dat-ie dat bij de HEMA heeft laten doen? Ik heb geen idee, maar ik zal het wel eens navragen voor jequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:45 schreef honne het volgende:
[..]
Wat gaaaaaaaaf![]()
![]()
, goh waar kan je fotos zo laten afdrukken dan?
(krijgt ineens ideeen voor de slaapkamer die tussen nu en paar jaar wel eens opgepimpt mag worden)
Twee documenten van meer dan 100 paginas reviewen, twee verschillende projectvoorstellen schrijven (die uiteraard niet vandaag af hoefden zijn) en daarnaast nog een hoofdstuk in een ander document schrijven.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wat voor werk had je allemaal op de planning staan dan?
Dank je voor de urlquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik begreep van mijn collega dat-ie dat bij de HEMA heeft laten doen? Ik heb geen idee, maar ik zal het wel eens navragen voor je
Kijk eens: http://foto.hema.nl/web/20349612/cmWallPaperStart.do
hahaquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:19 schreef prupke het volgende:
werkelijk er is nog hoop voor de slowchat
mash_held , kanjer
dat is niet slim...quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heel goed nog wel
Ja met mij gaat het ook wel.
Had net mij zelf 2uur lang buiten gesloten
Achjaquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:33 schreef prupke het volgende:
[..]
dat is niet slim...
maar je bent weer binnen
katten zijn liefquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
AchjaIk had de sleutel van het huis van me zus bij me. Dus ben daar tv gaan kijken. ik moest er toch nog heen om de katten eten te geven
Ja die van haar zijn echt superquote:
wij hebben er 4 , die overdag altijd slapen en zodra we thuis zijn ....juist ,....de etters uit gaan hangenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja die van haar zijn echt superik heb er zelf ook 2. wara van 1 heeeeel de dag slaapt echt niet normaal en de anderen echt altijd buiten is
haha ook leukquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:43 schreef prupke het volgende:
[..]
wij hebben er 4 , die overdag altijd slapen en zodra we thuis zijn ....juist ,....de etters uit gaan hangen
voor ons Nolleke (zegt iets over behang enz )
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:09 schreef Erasmo het volgende:
Het grote kleine fotografie ruilhoekje Deel III
Ik zou zeggen F5quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zie vanzelf wel wat je te koop hebt
Voor mij nietquote:
Niet meer ..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:36 schreef Erasmo het volgende:
Ligt eraan, zit er meer dan 1l in je pot?
Wat een geld zeg. Wel mooi ding. Ik hou het wel bij de Asus eeePC 1000Hquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:54 schreef Erasmo het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)acom-tablet-aan.html
Ik weet al wat mijn volgende laptop word
Hij is inderdaad vrij prijzig maar komop, een laptop met ingeboude wacom en kalibratorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat een geld zeg. Wel mooi ding. Ik hou het wel bij de Asus eeePC 1000H
Tja, de specs liegen er niet om. Maar dan nogquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hij is inderdaad vrij prijzig maar komop, een laptop met ingeboude wacom en kalibrator![]()
Zonde....quote:
tjaquote:
Das waarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja
liever dat dan verkoold voer eten
ja euhquote:
Dat lukte mij laatst ook bijnaquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:17 schreef kvdv het volgende:
Dat valt nog mee, hier is ooit een oven zowat ontploft (de raam klapte er opeens uit).
Daar ging m'n pizza.
Gelukkig maar jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:20 schreef kvdv het volgende:
Geen idee, maar heel de keuken lag onder het glas.
Maar was allang blij dat m'n hond er niet net langs liep op dat moment.
quote:
quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:34 schreef loehoes het volgende:
Morgenochtend vroeg vertrek ik richting Lowlands. Vier dagen keihard werken & feesten! Olé!
Oeh, dan ga ik weer kijken of ik je kan spotten!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:34 schreef loehoes het volgende:
Morgenochtend vroeg vertrek ik richting Lowlands. Vier dagen keihard werken & feesten! Olé!
De herfst is dus al begonnen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:50 schreef HMaster-II het volgende:![]()
Ik hoorde de weerman vanmorgen voorspellen:"Temperaturen tussen de -15 en + 35 graden... Regen en/of droog."Altijd een win/win situatie
Een herfst/strand&duin meet?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De herfst is dus al begonnen?Ik wou nog een modelmeet doen!
Eerlijk gezegd hoop ik op een mooie septembermaand. Maar verder wel een goed plan!quote:
Strak planquote:
Doet gewoon hier hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef prupke het volgende:
avond
is bij iemand anders die online is ook msn stuk...?
quote:
Open een topic, stel een datum en locatie voor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik op een mooie septembermaand. Maar verder wel een goed plan!
Ik doe niet meer aan organisaties van meetsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
[..]
Open een topic, stel een datum en locatie voor.
(niet handig als ik vanuit Eindhoven daarover begin, voor je het weet wordt je voor organisator aangezien. Daarbij weet ik hier niets van stranden)
voor echt een mooie herfstshoot moet je in de bossen zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
[..]
Open een topic, stel een datum en locatie voor.
(niet handig als ik vanuit Eindhoven daarover begin, voor je het weet wordt je voor organisator aangezien. Daarbij weet ik hier niets van stranden)
kliekjesquote:
Kliekjes roelerenquote:
Zeeland: Neeltje Jans?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:24 schreef RonaldV het volgende:
Zeeland (bij de Oosterscheldedam) of Noordwijk/Zandvoort of Egmond vind ik mooie lokaties.
Beterquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef Ynske het volgende:terug
doodmoe
een knie zo dik als 3 colaflessen bijeen
maar o zo genoten
Nee, het strand en de duinen net ten noorden van de dam. Ik heb daar ooit eens een heel mooie modelshoot gedaan, ook in september trouwens. De dame in kwestie zou het alleen niet waarderen als ik de fotos on line zet.quote:
Ow, pikant van aard?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, het strand en de duinen net ten noorden van de dam. Ik heb daar ooit eens een heel mooie modelshoot gedaan, ook in september trouwens. De dame in kwestie zou het alleen niet waarderen als ik de fotos on line zet.
En over 2 weken (+ een maand): http://www.last.fm/event/635055quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef prupke het volgende:
voor degenen die van muziek houden :: http://www.zomeravondfeesten.nl/
alain clark . van dikhout , rowwen heze en pater moeskroen
toegang gratis
ja het is wel in valkenswaard
Valkenswaardquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef prupke het volgende:
voor degenen die van muziek houden :: http://www.zomeravondfeesten.nl/
alain clark . van dikhout , rowwen heze en pater moeskroen
toegang gratis
ja het is wel in valkenswaard
Heemskerkse duinen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:24 schreef RonaldV het volgende:
Voor een strandmeet zal er iemand anders zijn vingers op moeten steken. En als ik gelijk voorkeuren mag opgeven: Zeeland (bij de Oosterscheldedam) of Noordwijk/Zandvoort of Egmond vind ik mooie lokaties.
Waarschijnlijk beidenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:38 schreef prupke het volgende:
[..]
hoe bedoel je dit?
het is te ver weg?
of het is een klotedorp?
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:55 schreef Marc H het volgende:
* Marc H is net over de de helft van zijn vakantie, nog 3 weken en twee dagen te gaan![]()
Ik ben er een jaar of twee-drie niet meer geweest, maar je kunt er vrij goed fotograferen, vooral vanwege het vrijwel ontbreken van hekken. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de bush en de desert, omdat je daar veel meer het idee wekt de diren "in de natuur" te fotograferen. Ik zou het nu echter niet proberen: slecht weer betekent meestal goede zaken voor de dierentuinen (drukte dus).quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:03 schreef taxibabe het volgende:
Hoe is burgers zoo qua fotograferen?
Bedankt voor je reactie!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar of twee-drie niet meer geweest, maar je kunt er vrij goed fotograferen, vooral vanwege het vrijwel ontbreken van hekken. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de bush en de desert, omdat je daar veel meer het idee wekt de diren "in de natuur" te fotograferen. Ik zou het nu echter niet proberen: slecht weer betekent meestal goede zaken voor de dierentuinen (drukte dus).
Ik zou het absoluut niet durven zeggen. Wel kan ik je nog twee dingen ter overweging geven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:49 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie!
Ik heb volgende week nog vakantie en ik kan met airmiles korting krijgen op de entree van diverse dierentuinen, Burgers Zoo is voor mij het dichtste bij, vandaar mijn vraag.
Doordeweeks zal het toch niet zo heel druk zijn? de bouwvak is al voorbij en sommige schoolvakanties ook.
Haha je brengt het wel leukquote:
Hmm ja dat is wel jammer. Helaas zijn de andere dierentuinen waar ik korting op kan krijgen zeker 2 uur rijden (als het niet meer is..)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:21 schreef Ynske het volgende:
k ben vorig jaar nog in burgers geweest
en als ik eerlijk ben valt het ontzettend tegen
de bush is veel kleiner dan hij was vroeger
buiten vooral bij de tijgers en de leeuwen kun je het enorme terrein via 1 raampje bekijken, geeen dier dichtbij
desert tja zand en een 3 tal verschillende dieren
Autoquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:56 schreef HMaster-II het volgende:![]()
Iron Maiden was mega gaaf. Nu thuis zien te komen
Mogguhquote:
En bedankt hequote:
Zelfs Cookiemonster kijkt verbaasd...quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:17 schreef kvdv het volgende:
Misschien dat ik voor de verandering maar weer 's digitaal ga schieten:
[ afbeelding ]
*en 1/3 daarvan is nog niet ontwikkeld![]()
let niet op dat afschuwlijke kussen
Wat een afschuwelijk kussen zeg!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:17 schreef kvdv het volgende:
Misschien dat ik voor de verandering maar weer 's digitaal ga schieten:
[ afbeelding ]
*en 1/3 daarvan is nog niet ontwikkeld![]()
let niet op dat afschuwlijke kussen
Ach, het lijkt op heel FOK! wat rustig te zijn de afgelopen tijdquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:30 schreef HMaster-II het volgende:
Een Slowchat die een week nodig heeft als doorlooptijd![]()
![]()
Waar zijn de tijden dat we een SC in een uur vol hadden gezet.Was iets met een foodfight toch op een vrijdagmiddag
![]()
Heerlijk hequote:Op maandag 18 augustus 2008 12:20 schreef Chanty het volgende:
Net een cardreader gekocht
Meesterlijke uitvindingDe foto's direct vanuit mij cam naar mijn lapyop overzetten schoot ook echt gewoon niet op
Volgens mij de meest standaard die je maar kunt vinden:quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heerlijk heWat voor als ik vragen mag?
Die komt me bekend voorquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgens mij de meest standaard die je maar kunt vinden:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:43 schreef AirwiN het volgende:
Terug van Lowlands. Allemachtig wat was dat weer gaaf. Ik heb al heel wat concerten, danceparty's en festivals meegemaakt, maar de sfeer van Lowlands is ongeëvenaard.
En nee, ik heb geen enkele foto gemaakt!
In 2003 ben ik voor het laatst geweest. De jaren daartussen is het door omstandigheden gewoon niet gebeurd. Wat een verspilling...quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:43 schreef PdeHoog het volgende:Ik hoorde er al meer lovende verhalen over ja
Ik wou dat ik dat kon zeggen... Heb net mijn eerste werkdag erop zitten na 4 weken vakantie... Phoe...quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:54 schreef Erasmo het volgende:
Zo! Weekend!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:48 schreef Xilantof het volgende:
Nog 89 4 werkdagen en dan is het weer vakantie...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ach! Nog 730 vakantiedagen en dan werken...
quote:
Voor jou dus ook weer vakantie over een paar weken!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Heb vandaag dik twee weken verlof aangevraagd voor eind september. Had nog wat tegoed ivm het project Den Bosch van afgelopen 1-2 jaar.
Zeker, bestemming is al bekend. Een fietstochtje langs wat fotografisch interesante plekjes in Zuid-Polen, Slovakijë en Galicië.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Voor jou dus ook weer vakantie over een paar weken!
Klinkt goed haha.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:43 schreef AirwiN het volgende:
Terug van Lowlands. Allemachtig wat was dat weer gaaf. Ik heb al heel wat concerten, danceparty's en festivals meegemaakt, maar de sfeer van Lowlands is ongeëvenaard.
En nee, ik heb geen enkele foto gemaakt!
Damn... Dat klinkt inderdaad nogal zwaarquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:47 schreef loehoes het volgende:
[..]
Klinkt goed haha.
Mijn lowlands was vooral zwaar. De organisatie was vreselijk slecht. Helft van mijn collega's draaide 6 uurtjes per dag en had af en toe een dag vrij.
Ik en nog een paar anderen hebben vanaf donderdag tot en met zondagnacht ruim vijftig uur gewerkt. Dus elke dag tussen de twaalf en veertien uur. Met gemiddeld drie uur slaap per nacht kan ik je zeggen dat het zwaar is haha.
Maar ik heb wel lekker veel gecasht, wat ook fijn is natuurlijk. Maar helaas op Sven Vath na geen optreden gezien.
mogguhquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:07 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVandaag weer een frisse nieuwe werkdag
Enneh...leuk ding he, Prupke... zo'n Wii
Ik vind Lowlands altijd weer horen tot de festivals waar de organisatie tot in de puntjes is geregeld. Schone toiletten en douches, veel variatie in aanbod qua eten en drinken enzo. Maar goed, dat is allemaal vanuit het bezoekersoogpunt natuurlijk. Waar heb jij precies gestaan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:47 schreef loehoes het volgende:
Mijn lowlands was vooral zwaar. De organisatie was vreselijk slecht. Helft van mijn collega's draaide 6 uurtjes per dag en had af en toe een dag vrij.
Indd leuk tijdsverdrijfquote:
Dat soort dingen zijn ook goed geregeld. Maar de personeelszaken niet iig. Ik heb donderdag bij de 24/7 campingwinkel gestaan en de rest van het weekend bij de pizzatent bij Alfa.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind Lowlands altijd weer horen tot de festivals waar de organisatie tot in de puntjes is geregeld. Schone toiletten en douches, veel variatie in aanbod qua eten en drinken enzo. Maar goed, dat is allemaal vanuit het bezoekersoogpunt natuurlijk. Waar heb jij precies gestaan?
Ah, ik dacht je al nergens gezien te hebben maar dat klopt dan wel. Bij allebei ben ik niet geweest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:49 schreef loehoes het volgende:
Dat soort dingen zijn ook goed geregeld. Maar de personeelszaken niet iig. Ik heb donderdag bij de 24/7 campingwinkel gestaan en de rest van het weekend bij de pizzatent bij Alfa.
Is er ook een tamme duif 1?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:35 schreef kvdv het volgende:
Binnenkort post ik denk ik foto's van mijn nieuwe huisdier "tamme duif 2".
Hij durft bijna uit m'n hand te eten, geef me nog een weekje
Werk jij tegenwoordig nog wel? Pas een tijd thuis geweest en nu al weer vrij... :Squote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
WoeiNog 2,5 dag werken
net vrijdag ook maar vrij geregeld
Wat tof dat je geweest bent. Misschien wil ik volgend jaar ook eens. Freud had een leuk verjaardagscadeautje voor me geregeld: Weekendje hotel op de veluwe. En daar zaten veel lowlandsfeestbeesten. Wel grappig, al die verhalen tijden het ontbijt, hahaquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In 2003 ben ik voor het laatst geweest. De jaren daartussen is het door omstandigheden gewoon niet gebeurd. Wat een verspilling...
Ik vraag het me af en toe ook wel eens af jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:39 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Werk jij tegenwoordig nog wel? Pas een tijd thuis geweest en nu al weer vrij... :S
(gniffel, gniffel, gniffel)
Nog gefeliciteerd danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:46 schreef An24 het volgende:
een leuk verjaardagscadeautje
Tof cadeau! Hoe hebben jullie het gehad? Je hebt in ieder geval fantastisch weer gehad!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:46 schreef An24 het volgende:
Wat tof dat je geweest bent. Misschien wil ik volgend jaar ook eens. Freud had een leuk verjaardagscadeautje voor me geregeld: Weekendje hotel op de veluwe. En daar zaten veel lowlandsfeestbeesten. Wel grappig, al die verhalen tijden het ontbijt, haha
We hebben het super gehad. Hij had echt zijn best gedaan en me weken van tevoren lekker zitten maken met het cadeau en ik wist van niets. En dan is alles leuk!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tof cadeau! Hoe hebben jullie het gehad? Je hebt in ieder geval fantastisch weer gehad!
LL, moet je zeker doen als het je leuk lijkt. Ik vind alleen dat je niet in een hotel mag zitten hoor. De campingbeleving hoort er ook gewoon bij. Alhoewel ik mij kan voorstellen dat jij met je rug na zo'n lange dag wel een normaal bed wil...
Nou... tamme duif 1 is er na 3 maanden tussenuit geknepen. of tragisch aan zijn eind gekomen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Is er ook een tamme duif 1?
En gewoon een duif "van buiten" die jou vertrouwd? Of "sportduiven"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |