Lukt nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben meer bezig met slaap inhalen
En dat is wel erg stoer inderdaadquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:23 schreef kepler het volgende:
ow en ze willen eventueel patent aan gaan vragen op mijn afstudeerproject (althans het process wat ik aan het ontwikkelen ben dan)
![]()
Ziek melden, thuis werken en anders vrije dagen op nemen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:12 schreef Bastard het volgende:
Geen zin om te werken, wil weer klussen.. moet nog heel veel doen voor de verhuizing
Nee dat gaat nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ziek melden, thuis werken en anders vrije dagen op nemen.
Ok voorstrijk wel gebruiken voor stucwerk he.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet
We hebben dagplanningen gemaakt waar we wat moeten doen.. vanavond plafond witten, muur voorstrijken. Morgen stucen enzo
Daarom, vanavavond voorstrijkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok voorstrijk wel gebruiken voor stucwerk he.
Zoiets dacht ik dus al, hij mist het echt niet zomaar...quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:35 schreef kepler het volgende:
De reden waarom Olaf Mol er niet was. :(
Ik ben nog aan het opruimen, uitgebreidere indrukken volgen later. Maar Japan is echt een fantastisch land. Zoveel dingen gezien en meegemaakt! Ik had er wel 3 maanden kunnen doorbrengen.quote:
haha topquote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het opruimen, uitgebreidere indrukken volgen later. Maar Japan is echt een fantastisch land. Zoveel dingen gezien en meegemaakt! Ik had er wel 3 maanden kunnen doorbrengen.
Bezwaar ingedient tegen de WOZ-waarde. Is gegrond verklaard.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:46 schreef kepler het volgende:Gemeente belasting is kwijt gescholden
Omdat ik geen geld heb![]()
Morgen weer aan het werk??quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:01 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh.
Zo, bijgekomen van de Jet Lag. Wel laatste dag vakantie.
Ja, even rustig mailtjes lezen en maandag weer vol aan de bak.quote:
Strolllll,...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
Kleine selectie van de foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, boven Mt. Aso.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:41 schreef Bastard het volgende:
En een heli rondvlucht boven een vulkaan ofzo gemaakt wa?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:46 schreef kepler het volgende:Gemeente belasting is kwijt gescholden
Omdat ik geen geld heb![]()
Serieus de moeite waard om voor te sparen Gijs. Ik wil snel weer gaan. Maar volgende keer een stedentrip naar Tokyo.quote:
Ik heb nu gespaard voor een HDTV, volgende grote aankoop is een PS3 Infamous bundel eind dit jaar. Komende zomer hopelijk afstudeerstage, ergens in het buitenland en daarna wil ik naar Japan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus de moeite waard om voor te sparen Gijs. Ik wil snel weer gaan. Maar volgende keer een stedentrip naar Tokyo.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:11 schreef -Struikrover- het volgende:
ff update;
wat een verschil kan er tussen twee kinderen zitten zeg
enige wat tie doet is slapen en etenhuilt nooit
( voorlopig )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste twee combineren is niet mogelijk? Lijkt me dat er voldoende hightech bedrijven in Japan zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nu gespaard voor een HDTV, volgende grote aankoop is een PS3 Infamous bundel eind dit jaar. Komende zomer hopelijk afstudeerstage, ergens in het buitenland en daarna wil ik naar Japan.
Mjah, voor werk in Japan lijkt me een stuk lastiger vanwege de taal. Als ik Iwata hoor praten tijdens persconferenties vrees ik dat Engels behoorlijk lastig is voor een Japannerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die laatste twee combineren is niet mogelijk? Lijkt me dat er voldoende hightech bedrijven in Japan zijn.
Prima, gijs. Je merk wel dat ze nu aandacht tekort heeft maar dat uit ze op ons en niet op Owenquote:
Wacht maar als je je even omdraaitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Prima, gijs. Je merk wel dat ze nu aandacht tekort heeft maar dat uit ze op ons en niet op Owen![]()
quote:Andrea Pininfarina is bij een verkeersongeluk om het leven gekomen. Hij was de derde generatie van zijn familie die het beroemde designhuis leidde. Hij is 51 jaar geworden.
Andrea Pininfarina is de kleinzoon van Battista Farina, die in 1930 het bedrijf stichtte. Vanochtend is hij in Trofarello, toen hij op weg was naar zijn werk, bij een ongeluk betrokken geraakt. Met zijn motor kreeg hij een aanrijding met een auto waarna de 51-jarige Pininfarina is overleden. Hij laat een echtgenote, twee zoons en een dochter achter.
In 1983 start hij bij het familiebedrijf, na een korte carrière in Amerika. Zijn eerste wapenfeit is de Cadillac Allanté. Ook is hij verantwoordelijk voor het stichten van het Pininfarina-filiaal in Michigan in de VS. Langzamerhand klimt hij op binnen het bedrijf en in 2006 krijgt hij de hoogste positie.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lang geleden dat ik zo vroeg opstondHopelijk is het ook de moeite waard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |