Lukt nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben meer bezig met slaap inhalen
En dat is wel erg stoer inderdaadquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:23 schreef kepler het volgende:
ow en ze willen eventueel patent aan gaan vragen op mijn afstudeerproject (althans het process wat ik aan het ontwikkelen ben dan)
![]()
Ziek melden, thuis werken en anders vrije dagen op nemen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:12 schreef Bastard het volgende:
Geen zin om te werken, wil weer klussen.. moet nog heel veel doen voor de verhuizing
Nee dat gaat nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ziek melden, thuis werken en anders vrije dagen op nemen.
Ok voorstrijk wel gebruiken voor stucwerk he.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet
We hebben dagplanningen gemaakt waar we wat moeten doen.. vanavond plafond witten, muur voorstrijken. Morgen stucen enzo
Daarom, vanavavond voorstrijkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok voorstrijk wel gebruiken voor stucwerk he.
Zoiets dacht ik dus al, hij mist het echt niet zomaar...quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:35 schreef kepler het volgende:
De reden waarom Olaf Mol er niet was. :(
Ik ben nog aan het opruimen, uitgebreidere indrukken volgen later. Maar Japan is echt een fantastisch land. Zoveel dingen gezien en meegemaakt! Ik had er wel 3 maanden kunnen doorbrengen.quote:
haha topquote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het opruimen, uitgebreidere indrukken volgen later. Maar Japan is echt een fantastisch land. Zoveel dingen gezien en meegemaakt! Ik had er wel 3 maanden kunnen doorbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |