abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:22:11 #81
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_60550894
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:18 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ben programmeur in de olie- en gasindustrie, en heb een contract als veelbelovend talent voor de komende paar jaar, met een bijbehorend salaris
Ze zien je aankomen als sjaar
pi_60550897
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:15 schreef Burdie het volgende:
350 euro salaris voor een baan van 16 uur per week? Dan zou ik toch echt iets anders zoeken, dit is nog niet eens een tientje per uur!
Ik werk ook 16 uur per week (2 dagen red.) en voel me al bedrogen met mijn 850 netto.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60550898
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:19 schreef Missmissi het volgende:
ik betaal 1/3 van de huur, hij de rest. En Hij betaalt dingen zoals bioscoopje, sport ed. En ik vind het prima zoals het geregeld is. En ik weet zeker dat als ik het aan hem vraag hij mij een deel van zijn spaargeld geeft, maar dat wil ik liever niet. Waarom mijn ziektekosten verzekering zo hoog is, is omdat ik helaas veel therapie moet volgen om het verlies van mijn ouders te verwerken en dat ik verder geen familie heb. En ja, ik ben idd vergeten om die 45 euro pm voor de ziekenverzekering die je van de overheid terug krijgt mee te rekenen, sorry.

Ik moet wel zeggen dat om die aanvullende lening ed aan te vragen, je errug veel papieren moet invullen. Maar goed, bedankt voor de tips mensen. En idd, boodschappen kunnen wel omlaag. Telefoon helaas niet (is een al verlaagde abo )

Enne Trannellius, wat voor een luizebaantje heb je dan als ik vragen mag? Zo een baantje wil ik ook wel

XJS
Wil geen eikel zijn, maar is dan je huur niet verkeerd berekent? Neem aan dat jullie niet met 'zn 2-en een huurhuis van 900 per maand bewonen . Enne, wat hierboven al is vermeld, gewoon die aanvullende beurs nemen, daar is ie voor. Die wordt ook gewoonweg kwijt gescholden als je je diploma hebt.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_60550931
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:22 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ze zien je aankomen als sjaar
Tja, als sjaars werkte ik op vrijdagavond in een kroeg tot 5 uur, om 's ochtends om half 9 weer in een slagerij te werken. Was ook gezellig
pi_60550935
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:30 schreef Pritt het volgende:
350 paar maand aan loon is dusdanig weinig dat ik het gevoel heb dat TS ietwat lui is.
Ze werkt, en vind je haar nog lui.

OT:
Andere baan geen optie wat meer oplevert ?
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:24:41 #86
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60550950
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:23 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Tja, als sjaars werkte ik op vrijdagavond in een kroeg tot 5 uur, om 's ochtends om half 9 weer in een slagerij te werken. Was ook gezellig
Prima werk idd voor een sjaar. Verdient ook lekker, als je je best doet .
KuikenGuppy
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:24:45 #87
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_60550954
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:23 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ja, dat is zeker leuk maar daar verdiende je waarschijnlijk ook geen ruk mee. Niet in de richting van wat je nu krijgt tenminste.
pi_60550970
We hebben een koophuis, maar ik betaal 1/3 van de hypotheek. Het huis is van mijn vriend en we wonen samen, that's why. Maar ik ga zo meteen de aanvullende beurs aanvragen, en kijken of ik er meer bij kan lenen. Is wel ene goed idee
Wacht niet tot morgen, wat vandaag al gedaan kan worden.
pi_60550976
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:24 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ja, dat is zeker leuk maar daar verdiende je waarschijnlijk ook geen ruk mee. Niet in de richting van wat je nu krijgt tenminste.
140 euro per week , 13 uurtjes werk (en een brakke zondag, zonder op zaterdagavond te drinken )
En idd, inmiddels verdien ik meer, maar het salaris van TS kan echt wel omhoog.
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:26:05 #90
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60550982
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:24 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ja, dat is zeker leuk maar daar verdiende je waarschijnlijk ook geen ruk mee.
Minimumloon voor een 18-jarige is 230 euro (netto) per maand voor 16 uur per week.
Reken daar nog fooien bij ennn...
erm, misschien klinkt die 350 niet slecht per maand . Ik ben ook gewoon tien jaar ouder, dat scheelt .
KuikenGuppy
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:27:35 #91
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60551011
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:25 schreef Missmissi het volgende:
We hebben een koophuis, maar ik betaal 1/3 van de hypotheek. Het huis is van mijn vriend en we wonen samen, that's why. Maar ik ga zo meteen de aanvullende beurs aanvragen, en kijken of ik er meer bij kan lenen. Is wel ene goed idee
Ideetje om alles naar rato te doen? Je vriend zal vast werken en dus een inkomen hebben. Dan is 1/3e van alle kosten voor jou, verhoudingsgewijs, misschien enorm veel.
KuikenGuppy
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:27:35 #92
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_60551012
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:19 schreef Missmissi het volgende:
ik betaal 1/3 van de huur, hij de rest. En Hij betaalt dingen zoals bioscoopje, sport ed. En ik vind het prima zoals het geregeld is. En ik weet zeker dat als ik het aan hem vraag hij mij een deel van zijn spaargeld geeft, maar dat wil ik liever niet. Waarom mijn ziektekosten verzekering zo hoog is, is omdat ik helaas veel therapie moet volgen om het verlies van mijn ouders te verwerken en dat ik verder geen familie heb. En ja, ik ben idd vergeten om die 45 euro pm voor de ziekenverzekering die je van de overheid terug krijgt mee te rekenen, sorry.

Ik moet wel zeggen dat om die aanvullende lening ed aan te vragen, je errug veel papieren moet invullen. Maar goed, bedankt voor de tips mensen. En idd, boodschappen kunnen wel omlaag. Telefoon helaas niet (is een al verlaagde abo )

Enne Trannellius, wat voor een luizebaantje heb je dan als ik vragen mag? Zo een baantje wil ik ook wel

XJS
Tja, als je te lui bent om wat papieren in te vullen als dat je helpt met rondkomen. Dan houdt het snel op hé.

Hoe zit het trouwens met huurtoeslag? Heb je daar geen recht op? Laat maar, was wat laat met mijn reactie.
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:28:48 #93
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_60551046
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:25 schreef Trannellius het volgende:

[..]

140 euro per week , 13 uurtjes werk (en een brakke zondag, zonder op zaterdagavond te drinken )
En idd, inmiddels verdien ik meer, maar het salaris van TS kan echt wel omhoog.
Tien euro per uur moet wel kunnen inderdaad, maar er zijn niet zo veel studenten die daar met hun bijbaantje echt ruim boven zitten als sjaar.
pi_60551055
quote:
En daar kan nou best wel eens het probleem zitten. Een koophuis is iets wat ik bij vrijwel geen van mijn vrienden zie (een enkeling daargelaten, maar die boert goed met pokeren ).Een compleet huis voor z'n 2-en gaat natuurlijk onwijs in de kosten lopen, zo vreemd is dat niet.
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:29:52 #95
71115 Rnej
I walk the line
pi_60551071
een beetje ziektekostenverzekering is 90 per maand, en dan krijg je ook nog ns zorgtoeslag a 36 euro...

daarnaast

lenen! ... als je een wees bent krijg je ook nog ns de eerste 4 jaar een aanvullende beurs die een gift wordt als jij je studie binnen tien jaar afrondt, dus dan kom je uit op 440-zoveel euro stufi...

en lenen, tsja, beetje lenen kan geen kwaad, als jij je studie netjes afmaakt kan je dat makkelijk afbetalen, de looptijd van het terugbetalen kan zoooo gigantisch lang zijn... boeit geen reet...
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:30:52 #96
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_60551091
quote:
Ik weet niet wat de financieële situatie van je vriend is. (Maar ik neem aan dat die niet veel beter is dan die van jou) En dan is een koophuis als je nog studeert natuurlijk niet al te slim.
pi_60551121
Rustig aan zeg, TS is een vrouw, die weten niet beter .
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:32:58 #98
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60551148
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:32 schreef Chriz2k het volgende:
Rustig aan zeg, TS is een vrouw, die weten niet beter .
.
KuikenGuppy
pi_60551162
TS komt inmiddels op mij over als een huilie die geen concessies wil doen maar ondertussen eigenlijk ook weinig stappen terug wil maken. Als je met een vriend (die inmiddels werkt) inwoont, dan zullen je lasten inderdaad hoger zijn. Een poes kost een hoop pieken... stel dat die ziek wordt. Laat je 'm dan ook creperen omdat je er eigenlijk het geld niet voor had om 'm op te lappen?

En de NL overheid maakt het inderdaad mogelijk voor iedereen om te studeren. Een lening betekent niet het einde van de wereld. Als blijkt dat je het niet kan terugbetalen (na afstuderen) omdat je geen baan kunt vinden, of je inkomen is te laag, dan wordt het zelfs (gedeeltelijk) kwijtgescholden. Het is geen schande en best overkomelijk om te lenen dus.

edit: Zie nu pas dat het een koophuis betreft. Ze had het eerder over huur, dus ik wist even niet beter op dat moment. Laat me raden, het huis staat volledig op zijn naam en hij laat jou mooi een stuk daarvan betalen!?
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:34:59 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60551197
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
Als blijkt dat je het niet kan terugbetalen (na afstuderen) omdat je geen baan kunt vinden, of je inkomen is te laag, dan wordt het zelfs (gedeeltelijk) kwijtgescholden. Het is geen schande en best overkomelijk om te lenen dus.
Dat is ook niet helemaal waar... .
Mijn vriend verdient dusdanig veel dat als ik niet ga werken (en dus geen inkomsten heb) hij degene is die mijn studieschuld moet gaan afbetalen. Fiscaal partnerschap jeej .
KuikenGuppy
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:35:49 #101
58560 Oksel
Gezellig.
pi_60551215
Je krijgt volgens mij inderdaad meer als je wees bent. 220 is veelste weinig.

En anders; bijlenen. Als je niets verdient na je studie hoef je het ook niet terug te betalen.
pi_60551220
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:34 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat is ook niet helemaal waar... .
Mijn vriend verdient dusdanig veel dat als ik niet ga werken (en dus geen inkomsten heb) hij degene is die mijn studieschuld moet gaan afbetalen. Fiscaal partnerschap jeej .
Ik heb zomaar het vermoeden dat jij niet gaat werken.
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:36:54 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60551228
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:36 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ik heb zomaar het vermoeden dat jij niet gaat werken.
Natuurlijk wel, ik laat niet iemand anders mijn studieschuld (waar ik zelf voor heb gekozen) afbetalen .
KuikenGuppy
pi_60551247
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, ik laat niet iemand anders mijn studieschuld (waar ik zelf voor heb gekozen) afbetalen .
Wat ben jij voor een vrouw ?
pi_60551256
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het is geen schande en best overkomelijk om te lenen dus.
Inderdaad. Door sommige studenten lijkt het vergeten te worden dat er meerdere vormen van lenen bestaan. In het geval van een studie is het een investering in je toekomst. Dat kost geld ja, maar het betaald zich dubbel en dwars terug. Studeren is nu eenmaal niet gratis, en dat is wat mij betreft maar goed ook (het is voor sommigen toch een extra opstapje om toch even 2x na te denken of een bepaalde studie wel bij diegene past).
Lenen om een grotere auto dan je buurman te hebben, tja, dat is in mijn opinie gewoonweg wel dom .
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:41:05 #106
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60551322
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Wat ben jij voor een vrouw ?
Wat is dat nou voor offtopic opmerking? Ik zeg alleen dat jouw 'als je niet genoeg verdient wordt je studieschuld kwijtgescholden' niet in alle gevallen opgaat.
KuikenGuppy
pi_60551347
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor offtopic opmerking? Ik zeg alleen dat jouw 'als je niet genoeg verdient wordt je studieschuld kwijtgescholden' niet in alle gevallen opgaat.
Hap nou niet .
pi_60552789
quote:
Ah, in dat geval, relatie beëindigen, dan heb je recht op 1/3 van het huis, daar moet je je studie wel mee redden
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:23:08 #109
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_60553612
Tegenwoordig wordt je haast gedwongen om te gaan werken of lenen tijdens je studie.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:42:24 #110
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_60554011
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:38 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Inderdaad. Door sommige studenten lijkt het vergeten te worden dat er meerdere vormen van lenen bestaan. In het geval van een studie is het een investering in je toekomst. Dat kost geld ja, maar het betaald zich dubbel en dwars terug. Studeren is nu eenmaal niet gratis, en dat is wat mij betreft maar goed ook (het is voor sommigen toch een extra opstapje om toch even 2x na te denken of een bepaalde studie wel bij diegene past).
Lenen om een grotere auto dan je buurman te hebben, tja, dat is in mijn opinie gewoonweg wel dom .
Maar dan wel minimaal lenen, en als je wat ruimer in de financiën zit, de lening verlagen, maar dat is het probleem bij veel studenten: dat is dan weer teveel werk en tja, het is natuurlijk wel makkelijk, wat extra geld erbij... Maar veel studenten lenen gewoon het maximale "omdat het makkelijk is", ik zou dat nooit gekund hebben. Gelukkig hebben mijn ouders mij tijdens de studie gesteund
Don't let my username fool you...
pi_60555548
Volgens mij ben je deze inkomsten vergeten:

Zomervakantie, 2 maanden fulltime werken: + ~2000 euro.

Je gaat me toch niet vertellen dat je of 2 maanden op je luie reet zit op 2 maanden op vakantie gaat, als je een begrotingstekort van 4000 euro hebt ?
  maandag 4 augustus 2008 @ 18:57:18 #112
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_60555745
ik krijg het minimum studiefinanciering, omdat mien ouders goed betaalde banen hebben.

Zeg ik zoe van, ik krijg maar 90 eu studiefin!

En dan lacht men mij zoe uit hé, omdat mijn ouders mij geen geld uitlenen.

Maar ondertussen betalen ze wel mien telefoonrekening (nou ok, ik bel eigenlijk nooit) mijn kleren en eten en drinken en meest belangrijke: School!

Strax als ik een kamertje neem van 300 eu, krijg ik 250 eu uitwonend, en 50 eu per maand van mijn ouders. En dan ga ik gewoon mooi voor mezelf werken!
pi_60556085
gewoon wat bij lenen,

die vriend van je is mooi dom dattie na 3 jaar studie kapt,
dan moet je inderdaad ALLES terugbetalen,

je kan beter wel wat lenen, en na je studie een fatsoenlijke baan zien te krijgen, en daarna langzaamaan afbetalen,

bijna iedereen heeft na zijn studie een dikke studieschuld.
behalve lui die al tijdens een studie redelijk verdienen of mensen met hele rijke pappa's en mamma's.

(mijn ouders hebben wel geld maar denk maar niet dat ik een leuke bijdrage krijg in mn studie hoor)
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_60556167
en als je geen ouders hebt zou je idd veel meer studiefi krijgen,

ik krijg het minimum
as well as infernal
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:16:50 #115
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_60556266
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:09 schreef piekartz87 het volgende:
bijna iedereen heeft na zijn studie een dikke studieschuld.
behalve lui die al tijdens een studie redelijk verdienen of mensen met hele rijke pappa's en mamma's.
Ik kan je toch echt vertellen dat mijn ouders echt niet heel rijk zijn (mijn vader heeft een gewone normale baan en mijn moeder werkt niet), maar toch hebben zij het studiegeld van mij en mijn zus betaald.
Don't let my username fool you...
pi_60556365
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:16 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik kan je toch echt vertellen dat mijn ouders echt niet heel rijk zijn (mijn vader heeft een gewone normale baan en mijn moeder werkt niet), maar toch hebben zij het studiegeld van mij en mijn zus betaald.
hulde voor je ouders dan maar

ik kan trouwens wel wat geld lenen van mijn pa als ik een keer echt wat nodig ben en ik mag er dan aardig lang over doen om terug te betalen,
dat is dan wel weer fijn, (soms laat hij mij dan ook maar een deel terugbetalen)
dus ik weet dat ik wel steun heb als het fout loopt zegmaar, dat is dan wel weer fijn
as well as infernal
pi_60558489
Ik krijg iets van 297 stufi in de maand.
Thuiswonend ook nog eens.
pi_60559705
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:57 schreef RickoKun het volgende:
ik krijg het minimum studiefinanciering, omdat mien ouders goed betaalde banen hebben.

Zeg ik zoe van, ik krijg maar 90 eu studiefin!

En dan lacht men mij zoe uit hé, omdat mijn ouders mij geen geld uitlenen.

Maar ondertussen betalen ze wel mien telefoonrekening (nou ok, ik bel eigenlijk nooit) mijn kleren en eten en drinken en meest belangrijke: School!

Strax als ik een kamertje neem van 300 eu, krijg ik 250 eu uitwonend, en 50 eu per maand van mijn ouders. En dan ga ik gewoon mooi voor mezelf werken!
En toch vind ik schoolgeld voor jou enigszins verspild geld

maandag 4 augustus 2008 @ 21:18:49 #119
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_60559855
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:13 schreef Trannellius het volgende:

[..]

En toch vind ik schoolgeld voor jou enigszins verspild geld

Ohhh, je bedoelt zo vanneuhhhh:

"Bohhh Rickokun, jij heb geen stufi nodig want jij wordt later beroemd en kan dat dus makkelijk terug betalen mehn!!!!"

pi_60560578
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:18 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ohhh, je bedoelt zo vanneuhhhh:

"Bohhh Rickokun, jij heb geen stufi nodig want jij wordt later beroemd en kan dat dus makkelijk terug betalen mehn!!!!"

Neen, ik zei niets over stufi

maandag 4 augustus 2008 @ 22:12:34 #121
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60561427
TS moet duidelijk een beter baantje gaan zoeken

ik verdien iets meer (met één bijbaantje, 385) en werk de helft van het aantal uren (8 uur per week). En in die 8 uur kan ik meestal toch een uur of 5 werken aan mijn studie.

en dan heb ik nog een 2-tal andere baantjes met wat minder uren.

oja, plus basisbeurs stufi
Huilen dan.
pi_60562798
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:42 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Maar dan wel minimaal lenen, en als je wat ruimer in de financiën zit, de lening verlagen, maar dat is het probleem bij veel studenten: dat is dan weer teveel werk en tja, het is natuurlijk wel makkelijk, wat extra geld erbij... Maar veel studenten lenen gewoon het maximale "omdat het makkelijk is", ik zou dat nooit gekund hebben. Gelukkig hebben mijn ouders mij tijdens de studie gesteund
Idd... minimale lenen.
Hoorde laatst trouwens dat de IBgroep na 4 jaar stufi je lening op maximaal zet als je nog niet klaar bent met studeren of zoiets... Als je dat niet weet... en niet veranderd heb je ineens wel veel meer inkomsten, maar moet je dus ook meer terug betalen.

En iedereen die het heeft over 10 euro per uur verdienen. Wat voor soort werk dan?
Met mijn 23 jaar verdien ik 8 nog wat... orderpicken... via het uitzendbureau. En de mensen die daar via het bedrijf werken verdienen minder dan ik...
pi_60563133
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:54 schreef Kekaa het volgende:
En iedereen die het heeft over 10 euro per uur verdienen. Wat voor soort werk dan?
Met mijn 23 jaar verdien ik 8 nog wat... orderpicken... via het uitzendbureau. En de mensen die daar via het bedrijf werken verdienen minder dan ik...
Helpdesk, Callcenter, intelligent werk voor kleine bedrijfjes (database bouwen). Dat soort dingen heb ik zelf ook gedaan en verdiende daar vanaf 2002 ongeveer 10 euro per uur mee, en dat is langzaam aan iets meer geworden.
pi_60563313
Ahh ja, intelligent werk, dat zal het verschil zijn
Het is denk ik dan ook wat je maar leuk vind. Mensen bellen e.d. ga ik dus echt niet doen, omdat ik het vreselijk vindt.
pi_60563363
1) Meer werken (ik verdien 450 euro per maand voor 9 uur werk per week)
2) Extra lenen bij IBG
pi_60563470
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:15 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
1) Meer werken (ik verdien 450 euro per maand voor 9 uur werk per week)
2) Extra lenen bij IBG
50 euro per uur.

Is it true?
pi_60563494
Oh, wacht .

The fail is on me.
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:20:22 #128
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_60563496
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:19 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

50 euro per uur.

Is it true?
Einstein
pi_60563523
Ga in denemarken studeren, daar is het gratis
pi_60563536
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:20 schreef Chriz2k het volgende:
Oh, wacht .

The fail is on me.
toch goed dat je het zelf nog ziet
pi_60563561
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
50 euro per uur.

Is it true?
Oké, je was er zelf al achter, maar omdat hij zo leuk is .

[ Bericht 12% gewijzigd door Juup© op 05-08-2008 12:47:33 (Offtopic plaatje verwijderd) ]
pi_60563634
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:20 schreef Chriz2k het volgende:
Oh, wacht .

The fail is on me.
Alhoewel, ik heb wel studentkennissen die 40 euro netto per uur verdienen. Zij bekijken dan even de bedrijfsplannen (gericht op studenten als markt) door, en geven advies.

Een vriend van mij ontvangt 5000 euro per maand (zwart) als programmeur. Maar deze klusjes kosten wel redelijk wat tijd.

Zo ongeloofwaardig is het nou ook weer niet.
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:27:18 #133
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60563691
Nee een programmeur die 5000 zwart krijgt is idd zeer geloofwaardig.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_60563719
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:27 schreef pisnicht het volgende:
Nee een programmeur die 5000 zwart krijgt is idd zeer geloofwaardig.
Tja, kennelijk ken jij deze mensen niet. Mijn netwerk is vrij divers.
pi_60563749
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:28 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Als ik later groot ben wil ik ook deel uitmaken van jouw netwerk .
pi_60564075
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:28 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg 5k per maand voor een student.
Ik werk zelf bij een IT bedrijf waar veel ook bijklussen buiten werktijd.
Bijklussers vragen zo rond de 25/30 per uur (waarhet via de zaak veel duurder is ~100).
Dus dan zou een student 5000 / 25 = 200 uur per maand moet werken.
Nogal veel voor een student me dunkt.

Helaas, maar u bent busted.
pi_60564144
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:41 schreef Pritt het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg 5k per maand voor een student.
Ik werk zelf bij een IT bedrijf waar veel ook bijklussen buiten werktijd.
Bijklussers vragen zo rond de 25/30 per uur (waarhet via de zaak veel duurder is ~100).
Dus dan zou een student 5000 / 25 = 200 uur per maand moet werken.
Nogal veel voor een student me dunkt.

Helaas, maar u bent busted.
Schat, mijn vriend heeft een eigen ICT- bedrijf waar hij soms orders krijgt van 45.000 euro voor een week werk door 2 mensen. Netwerken, dat is het sleutelwoord. Die student is kennelijk een goede netwerker, en bezit waardevolle kennis.
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:46:32 #138
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60564179
Mwah, specialisme is eerder het sleutelwoord
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_60564212
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:46 schreef pisnicht het volgende:
Mwah, specialisme is eerder het sleutelwoord
Mwa, ik denk netwerk. Deze orders komen namelijk allemaal uit het buitenland (Oostenrijk, India enzovoort).
pi_60564308
Luchtkastelen bouwen ben je goed, helaas trappen daar alleen onwetende in.
Het is niet meer zo makkelijk om met programmeren heel veel geld snel te maken.
Zelfs top Nederlandse/internationale bedrijven geven niet zomaar tonnen meer weg.

Zwaai zwaai, dag dag.
pi_60564337
TS krijgt geen wezenuitkering?

Als vriendlief een koophuis met een hypotheek van ¤ 900,= in de maand heeft dan is het in verhouding een beetje krom dat TS daar 1/3 van betaalt en ook nog een keer voor 2 personen de boodschappen, tenzij TS ook rechten opbouwt door het meebetalen aan de hypotheek, zo niet, dan woont TS te duur voor haar inkomen.

Ik neem aan dat als het zijn hypotheek is, dat hij het zich ook kan permitteren om het alleen te betalen, laat TS dan huur betalen ter hoogte van het bedrag wat TS normaal ook kwijt zou zijn aan het huren van een kamer.

Het blijft sowieso een vaag verhaal, bij het invullen van de papieren van de IB-groep moet er toch ook ingevuld zijn dat er geen ouders zijn en nav het (niet bestaande) inkomen van de ouders is de hoogte van de stufi toch vastgesteld?!
Syl moet winnen!
pi_60564391
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:51 schreef Pritt het volgende:
Luchtkastelen bouwen ben je goed, helaas trappen daar alleen onwetende in.
Het is niet meer zo makkelijk om met programmeren heel veel geld snel te maken.
Zelfs top Nederlandse/internationale bedrijven geven niet zomaar tonnen meer weg.

Zwaai zwaai, dag dag.
Wat ik al eerder zei. Kennelijk ken jij deze mensen niet, klaar. Dat kan toch? Ik ken redelijk wat mensen die op een zeer interessante wijze geld verdienen. Om jaloers van te worden...
pi_60564500
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:55 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Wat ik al eerder zei. Kennelijk ken jij deze mensen niet, klaar. Dat kan toch? Ik ken redelijk wat mensen die op een zeer interessante wijze geld verdienen. Om jaloers van te worden...
Ik vind het prima als je het voor elke andere business mij probeert wijs te maken, maar hier weet ik gewoon dat je liegt. Maar goed, dit wordt een welles nietes dus ik stop er maar mee.

Wel leuk dat je je best doet om op te scheppen, kudos voor de try.
pi_60564590
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:59 schreef Pritt het volgende:

[..]

Ik vind het prima als je het voor elke andere business mij probeert wijs te maken, maar hier weet ik gewoon dat je liegt. Maar goed, dit wordt een welles nietes dus ik stop er maar mee.

Wel leuk dat je je best doet om op te scheppen, kudos voor de try.
Opscheppen? Voor mijn internetvrienden? Tja, jammer dan. Ik zie het toch gebeuren voor mijn ogen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:08:13 #145
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_60564704
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:03 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Opscheppen? Voor mijn internetvrienden? Tja, jammer dan. Ik zie het toch gebeuren voor mijn ogen.
Ze laten je elk bankbiljet zien dat ze binnen krijgen?
pi_60564831
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:08 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ze laten je elk bankbiljet zien dat ze binnen krijgen?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:15:18 #147
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_60564861
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:12 schreef pisnicht het volgende:
Nee man, ze verricht hand- en spandiensten terwijl hij aan het programmeren is (hence the 450 in 9 uur). Zodoende ziet ze af en toe wat er boven het bureau gebeurd.
Dat zou haar stelligheid wel verklaren ja.
pi_60566459
Ik heb even gekeken en uitwonend krijg ik 484 euro.

Daar zou ik echt niet van rond kunnen komen in mn eentje, uitwonend.

Gelukkig hoeft dit dan ook niet.

Maar toch maar even kijken voor een tof bijbaantje, vanaf september heb ik geen bijbaan meer.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 01:49:33 #149
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_60566515
Als je wees bent moet je aanvullende beurs krijgen, dus da's al zo'n 150 à 200 euro per maand er bovenop. En de rest kun je lenen, 10k is nog wel te overzien aan het eind van je studie.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_60572858
Topic opgeschoond. Graag ontopic blijven nu.

[ Bericht 89% gewijzigd door Juup© op 05-08-2008 12:56:14 ]
pi_60579233
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef Juup© het volgende:
Topic opgeschoond. Graag ontopic blijven nu.
Pfff, sommige dingen van KLB snap je nog niet helemaal .
pi_60580309
he? ontopic? oja,,, euh,, waar ging het ook al weer over mensen?
as well as infernal
pi_60580395
Onterecht klacht Ts Kan gewoon niet met geld omgaan
pi_60580465
Voor de x-de keer :
Schroef die maand uitgaven maar eens flink terug, kan gemakkelijk
pi_60582750
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:47 schreef WALL-E het volgende:
Voor de x-de keer :
Schroef die maand uitgaven maar eens flink terug, kan gemakkelijk [ afbeelding ]
je bent maar 1 keer jong
as well as infernal
pi_60582797
ja, en geld kan je maar 1x uitgeven.

Wat is dat nou weer voor kutopmerking .
pi_60582841
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:45 schreef slindenau het volgende:
ja, en geld kan je maar 1x uitgeven.

Wat is dat nou weer voor kutopmerking .
is geen kutopmerking,

natuurlijk moet je niet meer uitgeven dan er binnenkomt,
dat lijkt me logisch,
(ook al snappen veel mensen dat niet echt bijv: weinig geld en toch een ipod of veel merkkleding kopen)
maar je moet wel een beetje leuk kunnen feesten zo nu en dan.
as well as infernal
pi_60582886
ik had trouwens begin dit jaar een huisgenoot, echt,, wat een dom figuur,
overal in het huis vonden we rekeningen van hem en briefen van deurwaarders,
op het moment is hij ook al uit huis omdat hij zijn huur niet kon betalen,

hij hij een klein beetje geld verdient,
zou je zeggen, betaal er wat rekeningen van.
maar nee hoor, meneer haalde er de nieuwste ipod van, iets van 400 euro ofzo koste dat ding.

wat een idioot.
as well as infernal
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:19:56 #159
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60583559
haha ja zo een ken ik er ook ! Die moest steeds colleges afzeggen omdat hij dan ineens moest werken en anders echt geen geld had voor de huur enzo. Heb nog vaak genoeg zijn bier betaald .
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')