Volgens mij wel, al ziet ie er in z'n fobo uit als een opgezet exemplaar.quote:
Ik denk juist meer over joui eigenlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:43 schreef StefanP het volgende:
Dit topic zegt genoeg over wat voor persoon jij bent. Gefeliciteerd.
Ik ben een welwillende user StefanP. Stuur je me een ticket, kwakbol?quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:43 schreef StefanP het volgende:
Dit topic zegt genoeg over wat voor persoon jij bent. Gefeliciteerd.
Ahh gezellig topic hierzoquote:"Smerige hoerenzoon die je bent... kom eens langs, opdat ik je tanden kapot kan slaan. Walgelijke tyfuslijer." - StefanP
Wie wil daar geen lekker bakkie mee drinken?quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ahh gezellig topic hierzo
*popcorn pakt*
Anders lees je even z'n smerige post in NWS over m'n moeder die tot mijn reactie leidde. Ik heb tenminste het fatsoen om in een fotoboek te reageren in plaats van in werkelijk elke reactie op een bepaald persoon te zuigen en te etteren in plaats van inhoudelijk iets toe te voegen... TS is een laffe hond die elke kans aangrijpt om smerige one-liners te plaatsen in de hoop dat hij een reactie krijgt waarmee hij snel naar FB kan. Een minderwaardig mens dat ik inderdaad eens graag persoonlijk tegen zou komen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
*popcorn pakt*
*mee bunkert*quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
*popcorn pakt*
quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:49 schreef StefanP het volgende:
Anders lees je even z'n smerige post in NWS over m'n moeder die tot mijn reactie leidde.
Voor de nieuwsgierigenquote:Ik heb meelij met het schepsel dat jou heeft voortgebracht.
Je reageert in een fotoboek omdat het daar vrijwel onmogelijk is om te moderen. Dus eigenlijk ben jij de lafaard hier. Durf gewoon eens te posten wat je in mijn foto boek poste. En laat zien wat voor een kerel je bent.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:49 schreef StefanP het volgende:
[..]
Anders lees je even z'n smerige post in NWS over m'n moeder die tot mijn reactie leidde. Ik heb tenminste het fatsoen om in een fotoboek te reageren in plaats van in elke post te zuigen en te etteren in plaats van inhoudelijk iets toe te voegen... TS is een laffe hond die elke kans aangrijpt om smerige one-liners te plaatsen in de hoop dat hij een reactie krijgt waarmee hij snel naar FB kan. Een minderwaardig mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |