Leer jij maar eens iets te posten zonder et te bolden, populair fuguurquote:
Kan ik niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:19 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Leer jij maar eens iets te posten zonder et te bolden, populair fuguur
Heb het door, nu weer ot gaaaaaaaaaaaaaaaaaarne..quote:
Gewoon heel resolute nee zeggen en je eigen koffie gaan halen. Moet niet gekker worden.. Pols eens of de handen al bruin zijn?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:52 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Heb het door, nu weer ot gaaaaaaaaaaaaaaaaaarne..
Ik zit er nog steeds mee, probeert me nu koffie te slijten, ik vermoed dat er GHB ofzo inzit, hoe moet ik reageeren?
ben best bang
Handen niet bruin, wel kleine rode streepjes? op der polsen...quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Gewoon heel resolute nee zeggen en je eigen koffie gaan halen. Moet niet gekker worden.. Pols eens of de handen al bruin zijn?
Ja hea ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:59 schreef LittleMiss het volgende:
Sukkel, dit is een milf die moet je pakken.
Doe is voorquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:59 schreef LittleMiss het volgende:
Sukkel, dit is een milf die moet je pakken.
Op zie manier word je een konten kusser. Je kan ook gewoon respect afdwingen door gewoon normaal te doen, grapje tussen door.. Daar hoef je niet perse je voet voor in iemand anus te stoppenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:24 schreef Breathtaking het volgende:
Dat is toch best begrijpelijk dat ze zich zo gedraagt?
Ze wil gewoon graag aardig gevonden worden door jullie..
Ja ik zou het persoonlijk ook niet zo doenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:28 schreef deepart het volgende:
[..]
Op zie manier word je een konten kusser. Je kan ook gewoon respect afdwingen door gewoon normaal te doen, grapje tussen door.. Daar hoef je niet perse je voet voor in iemand anus te stoppen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik zou het persoonlijk ook niet zo doenmaar iedereen heeft er een eigen manier voor toch. Al is het inderdaad wel irritant, dat geef ik toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |