Het fragment dat ze lieten zien, greep me al bij de keel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:41 schreef shmoopy het volgende:
Hij is niet eng ofzo, hoor, alleen heel absurd en vervreemdend.
Klinkt interessant, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Naema Tahir (Slough, Groot-Brittannië 1970) is schrijfster en juriste. Zij werkte als mensenrechtenjuriste voor de VN vluchtelingenorganisatie UNHCR in Nigeria en voor de voor de Raad van Europa in Straatsburg. Tahir groeide op in Groot-Brittannië, Nederland en Pakistan. Over haar ervaringen als migrantendochter schreef zij de non-fictiebundel Een moslima ontsluiert (2005). In 2006 volgde het vanwege de expliciete erotische verhalen opzienbarende Kostbaar bezit (2006). Haar laatste roman Eenzaam heden (2008) gaat over de ontworteldheid van een migrantendochter. De laatste jaren mengt Tahir zich regelmatig in het publieke debat over de Islam en de multiculturele samenleving in Nederland. Dit najaar verschijnt haar sprookjesbundel Groenkapje en de bekeerde wolf.
Dat heb ik ook, met mijn opmerking over Pipo. Er zal weinig nostalgie te zien zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:49 schreef shmoopy het volgende:
Oh, ik heb niet zoveel zin in weer een hele avond moslimgedoe.
Ja, wel een onderwerp waarvan je denkt dat alles er al over is gezegd. Maar het hoeft natuurlijk niet constant over de islam te gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:49 schreef shmoopy het volgende:
Oh, ik heb niet zoveel zin in weer een hele avond moslimgedoe.
Het zou wel mooie televisie opleveren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Tahir is toch die dame die bij NOVA schaamteloos flirtte met Jeroen Pauw?Bij Bas Heijne hoeft ze daar in ieder geval niet mee aan te komen
Ja, klopt, ik heb even op haar foto gegoogled.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Tahir is toch die dame die bij NOVA schaamteloos flirtte met Jeroen Pauw?Bij Bas Heijne hoeft ze daar in ieder geval niet mee aan te komen
Ze heeft anders wel een snorquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb al een paar pogingen ondernomen in 't verleden, vanavond waag ik me er niet aan!..quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:47 schreef Roi het volgende:
Wie durft het aan Eraserhead te kijken ?
Ligt ook in de rol die Plasterk heeft en de mogelijkheid die hij heeft om zich zo open op te stellen als Tom, maar het is zonder meer zo dat deze uitzending vandaag zeer boeiend was en die van vorige week " wel aardig".quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef SCH het volgende:
Mooie avond. Plasterk, eat your heart out.
Luyendijk heeft geen 1 x dit niveau gehaald.
Dito. Nachtvoorstelling in The Movies in m'n eentje. Ik kon de scene ook niet aanzien vandaag tijdens de uitzending. Ik vroeg me al af waarom dit de keuze film was. Ik vreesde een arty-argument, maar was blij (?) verrast dit argument te horen ...quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Eraserhead heb ik ooit in de bioscoop gezien, niet echt voor herhaling vatbaar.
Ik ben wel benieuwd naar de keuzefilm van Ome Joop. Ik ben Joep Meloen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:44 schreef tong80 het volgende:
Vanavond was genieten. Volgende week wordt niet veel ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |