Dat zijn toch van die kleine zuigsnoepjes ofzo? Beetje zoetige fruitsmaak, a'la mentos fruit?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb dummies!
Kennen jullie die?
Briljant
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb dummies!
Kennen jullie die?
Briljant
ja ken er wel een paar hoezo?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb dummies!
Kennen jullie die?
Briljant
Ja ik zag ze in de winkel en ik dacht meteen aan vroeger en moest ze hebben!quote:
Nee, met de Vlaming is gezelliger.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Leuker dan met een vlaming of spanjool of wat het ook was?
Ja maar ze hebben de doosjes wel gerestyledquote:
Dummiesquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben de doosjes wel gerestyled
Het zijn die doosjes met 50 kleine mini mentos achtige dingen ja
Je moet ook de lolly in je mond doen niet het stokjequote:Op zondag 3 augustus 2008 23:55 schreef Tegan het volgende:
Dummies. Ik heb van die kleine lolly's met van die witte papieren stokjes die helemaal ranzig worden als ze nat zijn.
Ook heel retro.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:55 schreef Tegan het volgende:
Dummies. Ik heb van die kleine lolly's met van die witte papieren stokjes die helemaal ranzig worden als ze nat zijn.
Ow die zijn ook lekker van vroeger ja!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:55 schreef Tegan het volgende:
Waar haal je dat vandaanquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dummies
Zitten ze nog in oma’s snoeptrommel? Ja, maar ze waren altijd zo populair dat ze in een mum van tijd verdwenen waren.
Is het eigenlijk wel lekker? De balletjes lijken een stuk kleiner dan vroeger, maar ze zijn nog steeds verrukkelijk van smaak.
Welk gevoel roept het op? De ballenbak van Ikea.
Wat is de beste locatie om ze te eten? Waar dan ook. Als je een Dummie ziet, dan eet je hem op. Waar je ook bent.
Is het sexy? Je kunt er een soort Hans-en-Grietje-spoor mee uitleggen over je lijf, maar A. je moet heel stil blijven liggen en B. je raakt die kleine rotdingen zo kwijt. Jammer.
Welke klusjes wil je hiervoor wel verrichten? De vaatwasser uitruimen, de tafel dekken, je moeder masseren… Alles voor die heerlijke dummies!
Kun je er iets speciaals mee? Ze allemaal in één keer in je mond gieten en ze dan tot één grote dummie kauwen.
Is het verslavend? De korreligheid maakt je extra gretig en doet je doosje na doosje openrukken.
Kun je ze delen met je verkering? Een paar korrels wil je wel afstaan, maar voor de rest moet ze maar een eigen doosje kopen.
Vormen ze een belemmering bij het touwtjespringen? Fuck touwtjespringen! Zodra je Dummies hebt, dan denk je niet meer aan dat soort aardse zaken.
Conclusie: Goed spul, die dummies.
Cijfer: 9
weer een nieuwe verbastering voor m'n lijstje...quote:
quote:
Google op Dummies en snoep, eerste hitquote:
Sorry het duurt altijd weken voor ik iemands naam kan onthoudenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
weer een nieuwe verbastering voor m'n lijstje...![]()
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dummies
Zitten ze nog in oma’s snoeptrommel? Ja, maar ze waren altijd zo populair dat ze in een mum van tijd verdwenen waren.
Is het eigenlijk wel lekker? De balletjes lijken een stuk kleiner dan vroeger, maar ze zijn nog steeds verrukkelijk van smaak.
Welk gevoel roept het op? De ballenbak van Ikea.
Wat is de beste locatie om ze te eten? Waar dan ook. Als je een Dummie ziet, dan eet je hem op. Waar je ook bent.
Is het sexy? Je kunt er een soort Hans-en-Grietje-spoor mee uitleggen over je lijf, maar A. je moet heel stil blijven liggen en B. je raakt die kleine rotdingen zo kwijt. Jammer.
Welke klusjes wil je hiervoor wel verrichten? De vaatwasser uitruimen, de tafel dekken, je moeder masseren… Alles voor die heerlijke dummies!
Kun je er iets speciaals mee? Ze allemaal in één keer in je mond gieten en ze dan tot één grote dummie kauwen.
Is het verslavend? De korreligheid maakt je extra gretig en doet je doosje na doosje openrukken.
Kun je ze delen met je verkering? Een paar korrels wil je wel afstaan, maar voor de rest moet ze maar een eigen doosje kopen.
Vormen ze een belemmering bij het touwtjespringen? Fuck touwtjespringen! Zodra je Dummies hebt, dan denk je niet meer aan dat soort aardse zaken.
Conclusie: Goed spul, die dummies.
Cijfer: 9
http://www.tvgids.nl/nustraks/quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:58 schreef MLI het volgende:
Wat is er nog op TV? Mijn ouders hebben dan weer geen TV-gids..
www.tvgids.nlquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:58 schreef MLI het volgende:
www.tvgids.nlquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:58 schreef MLI het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |