Mijn ervaring is voor. Zondag besteld, maandag verwerkt, maandagavond/dinsdagavond opgehaald en dan meestal een dag of 2/3 later in Nederland als er niks mis gaat.quote:Op zondag 7 september 2008 13:30 schreef conleche het volgende:
Als er staat dat het verwacht wordt op of voor 16 september, zit het er dan meestal voor? Dat zou wel fijn zijn omdat ik juist de 16e voor 10 dagen naar het buitenland ga!
Je bent even lang, en wel wat zwaarder. Maar je ziet dat je wel weer andere maten van A&F draagt...:) Hoodie heb jij S en ik M.... overhemd heb jij M en ik Squote:Op zondag 7 september 2008 16:18 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik wil ook nog zo'n chille joggingbroek!
En qua maten kom ik overeen met Ace, ben ook 1.88 en 70 kg. Heb hoodie een S, overhemd M en polo kan S net (houdt niet over) dus M.
Plaats binnenkort wel ff fototje met mijn gekochte artikelen!
Gaat dit problemen leveren? Of wachten ze tot de gehele zending compleet is?quote:Armstrong Mountain
NAVY XL
14192166
1 Backordered $16.50
Die verzenden ze als het binnen is, de rest van je order direct. Ze wachten dus niet tot je zending compleet is. Voor backorders betaal je geen extra verzendkosten, en via Fedex kan het wel eens voordeliger zijn.quote:Op maandag 8 september 2008 22:56 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Gaat dit problemen leveren? Of wachten ze tot de gehele zending compleet is?
quote:Op zondag 7 september 2008 13:30 schreef conleche het volgende:
Ik heb net dit: besteld:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
en ook:
[ afbeelding ]
Totaal inclusief verzenden: 307 dollar = 215 euro. Ben benieuwd naar de douanekosten![]()
Als er staat dat het verwacht wordt op of voor 16 september, zit het er dan meestal voor? Dat zou wel fijn zijn omdat ik juist de 16e voor 10 dagen naar het buitenland ga!
Je krijgt het veel eerder.. ik had maandagavond bestelt en het donderdagochtend binnen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:12 schreef Pizzaman het volgende:
Ik heb bestelt, ben zeer benieuwd. Verwachte levering is 16 september.
Hm shit, niet grappig. Het heeft altijd gewerktquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:43 schreef Pizzaman het volgende:
Dat ligt aan jou, hier is het knopje er nog.
Nou, ik wil eigenlijk gewoon weten waarom het niet meer werktquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:51 schreef Pizzaman het volgende:
Moet ik iets voor je opzoeken?
Ben je van Firefox 2.0 naar 3.0 gegaan? Zoja, niet doen. Cookie Editor werkt niet op firefox 3.0quote:Op woensdag 10 september 2008 16:55 schreef booo het volgende:
[..]
Nou, ik wil eigenlijk gewoon weten waarom het niet meer werkt. Heb wel een of andere update gehad van Firefox, maar ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft? Iemand?
Jup, en fijn, dan ga ik even uitzoeken hoe ik dat er weer af krijgquote:Op woensdag 10 september 2008 16:56 schreef Japin het volgende:
[..]
Ben je van Firefox 2.0 naar 3.0 gegaan? Zoja, niet doen. Cookie Editor werkt niet op firefox 3.0
Er is inmiddels een versie uit van Cookie Editor die ook compatible is met Firefox 3, zie https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/573. Werkt bij mij prima.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:09 schreef booo het volgende:
[..]
Jup, en fijn, dan ga ik even uitzoeken hoe ik dat er weer af krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |