Om wat voor bedragen ging het dan?quote:Ben nooit boven de ¤15 uitgekomen, maar ik bestel dan ook niet voor zo'n hele hoge bedragen.
Wat betreft de kosten die FedEx dan wel TNT over je verzending gooien. Het is van veel factoren afhankelijk, oa: land waar het kledingstuk is gemaakt, hoogte van totale bedrag (verzendkosten+bestelling), hoogte van alleen bestelling etc etc. Er is over het algemeen niet echt een pijl op te trekken. Als vaste regel houden we hier op het forum dus maar aan dat je 33% betaald van het bestelde bedrag. Nog simpeler is de euro/dollar regel: Wat je bespaart aan de voordelige dollarkoers, betaal je terug in verzendkosten en BTW. Als je dus voor de dollartekens op de site eurotekens leest heb je een goede schatting van het bedrag dat je totaal kwijt zal zijn. Misschien dat het inmiddels wat meer is omdat de dollar wat bijgetrokken is.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:42 schreef chrissieke het volgende:
Heb goede ervaringen met FedEx. Supersnelle levering, acceptgiro komt ongeveer 3 weken later. Ben nooit boven de ¤15 uitgekomen, maar ik bestel dan ook niet voor zo'n hele hoge bedragen. Moet zeggen dat het voor mijn gevoel goedkoper is dan via de website van American Eagle. Hier komt de TNT nog met een behoorlijk bedrag (ook heffing over de verzendkosten, waar ik het overigens niet mee eens ben) van ongeveer ¤30, maar goed de verzendkosten via AE zijn dan ook lager dan via A&F. Duurt alleen te lang voordat het pakket binnen is omdat TNT het te lang vasthoudt!
Ik heb zelf behoorlijk wat kledingstukken van A&F waar het merk niet met zo'n grote letters op vermeld staat, het kleine moose logo zegt al voldoende voor de kenners![]()
Kan iemand mij trouwens helpen met die clearance pagina via Internet Explorer? Ik heb een aantal topics doorgelezen maar nog geen oplossing gelezen (of ik heb niet goed gekeken, dan mijn excuses) hoe ik die specifieke cookie voor de Abercrombie website kan aanpassen.
Alvast heel erg bedankt!
Ga in december overigens weer naar New York, maar ik zag op de website dat ze de prijzen aan het verhogen zijn!!! Hopen dat die dollar weer wat gunstiger staat over een paar maanden
Dit komt om het volgende...quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:12 schreef Pizzaman het volgende:
Arjentjuh86, jij zegt dat je ongeveer 25/30 euro naheffing verwacht. Hoe kom je bij dit bedrag? 33% van het genoemde bedrag van jou is namelijk veel meer?
dat heb ik 1 keer meegemaakt, toen rekende ze 33% over ¤115 terwijl ik er maar $29.90 voor had betaald, maar bij de tweede keer had ik er 1 van $48.90 en 1 van $28.90 en daar hebben ze toen wel gewoon de 33% overheen berekend en niet één of ander hoog bedrag.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:03 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Zolang je maar geen jeans koopt die schatten ze hoog in kwa waarde...
Hoe lang en hoe zwaar ben je, als ik vragen mag? Ik zit erg te twijfelen tussen een S of M vest en overhemd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:22 schreef Ace1 het volgende:
Ik heb voor fleece ook een M... net als m'n tees. Overhemden heb ik S.
Als ik fleece een S neem issie te kort.. ziet er niet uit.
1.88quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef hoppla het volgende:
[..]
Hoelang en hoe zwaar ben je, als ik vragen mag? Ik zit erg te twijfelen tussen een S of M vest en overhemd.
Mijn specificaties ()
Lengte: 1.84
Gewicht: 79kg
Borst: 98cm
Mouw: 88
Via de size chart val ik in een M voor vesten en overhemden. Echter, een vriend van me is ongeveer even lang en hij heeft recentelijk een A&F maat S vest gekocht, en die zit bij hem goed. Jammer genoeg woont hij niet in de buurt dus kan ik het ook niet even passen.
Alvast bedankt
Ik heb geen idee wat mijn borstomvang en armlengte is maar je lengte en gewicht komen precies overeen. Fleece en overhemden heb ik beide in S.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef hoppla het volgende:
[..]
Hoe lang en hoe zwaar ben je, als ik vragen mag? Ik zit erg te twijfelen tussen een S of M vest en overhemd.
Mijn specificaties ()
Lengte: 1.84
Gewicht: 79kg
Borst: 98cm
Mouw: 88
Via de size chart val ik in een M voor vesten en overhemden. Echter, een vriend van me is ongeveer even lang en hij heeft recentelijk een A&F maat S vest gekocht, en die zit bij hem goed. Jammer genoeg woont hij niet in de buurt dus kan ik het ook niet even passen.
Alvast bedankt
quote:Op zondag 7 september 2008 10:39 schreef Dizer het volgende:
Is er iemand bekend met Ruehl no925? Is dat hetzelfde concept?
http://www.ruehl.com ....
Hetzelfde bedrijf als Hollister en Abercrombie. Van "laag" naar "hoog" zou het Hollister - Abercrombie - Ruehl zijn. Je ziet ook aan de site dat hij net wat meer uitstraling heeft. Bovendien ontbreekt de clearance sectie en zal die er ook niet komen. Als je het in doelgroepen bekijkt zal Hollister voor high school zijn, Abercrombie voor College en Ruehl voor de net-aan-het-werk groep. Ze hebben net iets minder shirtjes met groot de merknaam erop etc. Kwaliteit en pasvorm is volgens mij (nagenoeg) hetzelfde. Het is puur een kwestie van design en marketing. (waar het bedrijf achter Hollister, A&F en Ruehl overigens enorm goed in is)quote:Op zondag 7 september 2008 10:39 schreef Dizer het volgende:
Is er iemand bekend met Ruehl no925? Is dat hetzelfde concept?
http://www.ruehl.com ....
Kun je dan ook beter niet zo'n fleece broek bestellen of maakt dat niks uit?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:37 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Vriend van mij had ook een keer een broek gekocht en deze werd ook geschat op 120 euro dus hierdoor een flinke naheffing terwijl hij de broek uit de uitverkoop had gehaald...
Dus tja... Broeken vind ik toch daardoor gevaarlijker om te bestellen
Bedankt voor de reactie, de foto's maken het ook een stuk duidelijkerquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:30 schreef Ace1 het volgende:
[..]
1.88
65kg
Erg smal dusVest moet ik echt geen S nemen.. dan issie te kort. Overhemd moet ik geen M nemen... lengte is dan wel ok.. maar dan vind ik de mouwen enzo veel te "ruim"...
Misschien beetje onduidelijke foto.. maar zo valt een overhemd S bij mij... deze is van hollister.. maar zit geen verschil in:
[ afbeelding ]
Hoodie maat M
[ afbeelding ]
Daarom blijkt maar weer dat alleen je gewicht en je lengte noemen eigenlijk niet genoeg isquote:Op zondag 7 september 2008 11:52 schreef hoppla het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie, de foto's maken het ook een stuk duidelijker![]()
Ik denk dat ik het overhemd en de fleece maar in medium bestel. Dit omdat ik toch wat zwaarder/breder ben dan jij bent, en ik dus waarschijnlijk vrij snel uit het overhemd scheur. En de hoodie ziet er qua maat gewoon goed uit bij jou.![]()
Bovendien heb ik wat (oude) kleding qua maat vergeleken:
RL overhemd custom fit S = te korte mouw, te strak bij de borst.
RL Polo normall fit M = perfect
RL Polo custom fit M = iets te lang
TH denim trui M = goed
TH denim polo = goed
A&F Polo M = goed
Hieruit blijkt denk ik ook dat medium de beste keuze is. Maar toch begin ik door Japins reactie weer te twijfelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |