abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:47:57 #41
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_60648281
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:36 schreef Ztijlvol het volgende:
Kun je echt alleen maar met creditcard betalen?
Als je via ellen besteld niet. Dan maak je geld over naar haar rekening in Nederland
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_60648318
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:26 schreef nelisb het volgende:
is verstuurd!! Verwachte leverdatum 11 augustus. Maar zal vast wel weer door de Douane worden vastgehouden.

Dat van mij staat ook nog steeds bij de Douane.....
Toon moed!
pi_60649029
Ok, hoelang staat het daar al?
Want je kan toch gewoon je factuur sturen en dan kunnen ze hem vrijgeven?
pi_60663382
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:06 schreef Albee het volgende:
DIe bodywarmer uit het vorige topic was inderdaad erg tof. Hopelijk komt er binnenkort ook nog wat voor de heren!
ik krijg hem maandag! ben heeeel benieuwd.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:49 schreef Qlubtempo het volgende:

[..]

Dat van mij staat ook nog steeds bij de Douane.....
dacht dat het altijd zo snel in huis was via de site? als in: met 3 dagen had je het wel in handen. maar dat valt dus tegen? hmm. goed om te weten, als de bodywarmer maandag bevalt wil ik wellicht nog wat via de site bestellen, en dat zou ik dan graag voor mijn vakantie (anderhalve week later) wel willen hebben....
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_60666706
Weet iemand of de underwearshirtjes strakker zitten dan de gewone shirts?
pi_60666737
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:46 schreef nelisb het volgende:
ook maar weer even wat besteld.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

mn vriendin deze.

[ afbeelding ]

Totaal 238,50 dollar inclusief verzendkosten.
Ben benieuwd wat er aan heffingen bij op komen.
Mijn vriendin wil nu ook bij mij mee bestellen, de vraag is alleen: welke maat? Ze is 1.80 en heeft een normaal figuur. Enig idee of een M dan groot genoeg is?
pi_60666937
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:47 schreef Japin het volgende:

[..]

Mijn vriendin wil nu ook bij mij mee bestellen, de vraag is alleen: welke maat? Ze is 1.80 en heeft een normaal figuur. Enig idee of een M dan groot genoeg is?
Ligt eraan wat je bestelt denk ik.. mijn vriendin heeft een aantal A&F polo's en een blouse, alles in maat M. Ze is 1.58 en 57 kg en 't past dr goed. Hou gewoon dezelfde maat aan zoals je normaal in Nederland zou doen is mijn advies.
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_60667167
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:53 schreef SeeQ het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je bestelt denk ik.. mijn vriendin heeft een aantal A&F polo's en een blouse, alles in maat M. Ze is 1.58 en 57 kg en 't past dr goed. Hou gewoon dezelfde maat aan zoals je normaal in Nederland zou doen is mijn advies.
Op de een of andere manier krijgt ze het voor elkaar om kleren te hebben van maat S tot maat XL. Daar schieten we dus niet zoveel mee op. Maar ik denk dat een L in ieder geval geen overbodige luxe is met 1.80
pi_60667332
hoeveel weegt ze? ik ben ongeveer even groot nl. (1.82)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:07:32 #50
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_60667371
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:46 schreef Japin het volgende:
Weet iemand of de underwearshirtjes strakker zitten dan de gewone shirts?
nee ze zijn classic fit.
The truth is relative, pick one that works!
pi_60667429
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:07 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

nee ze zijn classic fit.
Ik zag het ook net toen ik uit mijn luiheid ontwaakte en gewoon even zelf ging kijken. In ieder geval 1 vraag opgelost. Het valt me op dat er bij de vrouwenclearance ook alleen nog maar XS en S over is. Het zal dus wel klein uitvallen denk ik.
pi_60671778
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:00 schreef Japin het volgende:

[..]

Op de een of andere manier krijgt ze het voor elkaar om kleren te hebben van maat S tot maat XL. Daar schieten we dus niet zoveel mee op. Maar ik denk dat een L in ieder geval geen overbodige luxe is met 1.80
Ik ben 1.78 en weeg 59 kg, ik heb van T-shirts en polo's altijd M en hoodies S. Laatst een shirt in S gekocht en dat ging ook wel, omdat het geen stretch stof is zit het wel een beetje strak maar niet te.

Voor de lengte zou ik geen maat groter nemen, ik vind dat vooral de T-shirts en de polo's lekker lang vallen en de mouwen van hoodies en shirts ook. Ze zijn qua maatvoering ook vrij consistent bij Abercrombie (godzijdank anders wordt het online bestellen wel erg lastig). Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een M T-shirt gehad dat niet paste, de ene keer vallen ze iets strakker als de andere keer maar het is altijd goed.
pi_60680218
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:12 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Ik ben 1.78 en weeg 59 kg, ik heb van T-shirts en polo's altijd M en hoodies S. Laatst een shirt in S gekocht en dat ging ook wel, omdat het geen stretch stof is zit het wel een beetje strak maar niet te.

Voor de lengte zou ik geen maat groter nemen, ik vind dat vooral de T-shirts en de polo's lekker lang vallen en de mouwen van hoodies en shirts ook. Ze zijn qua maatvoering ook vrij consistent bij Abercrombie (godzijdank anders wordt het online bestellen wel erg lastig). Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een M T-shirt gehad dat niet paste, de ene keer vallen ze iets strakker als de andere keer maar het is altijd goed.
Aah fijn! Uiteindelijk maar een M uit de clearance mee besteld, ook niet zo'n ramp als het dan niet goed zit en dan heb je tenminste een beeld van de maatvoering.
pi_60687678
2 weken geleden in Italie polo en bermuda gekocht. Groene polo en witte bermuda Wel achterlijk hoe die kleren liggen in de winkel Hekje ervoor en moest je toestemming vragen om te mogen kijken

Alles was ook redelijk overpriced volgens mij, polo heb ik 69e voor betaald en voor de bermuda ook 69e
pi_60687720

Dat was de broek, polo kan ik geen plaatje vinden, wss. oude collectie

Broek kost op de site maar 49dollar
pi_60691056
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:39 schreef Elwood1802 het volgende:
2 weken geleden in Italie polo en bermuda gekocht. Groene polo en witte bermuda Wel achterlijk hoe die kleren liggen in de winkel Hekje ervoor en moest je toestemming vragen om te mogen kijken

Alles was ook redelijk overpriced volgens mij, polo heb ik 69e voor betaald en voor de bermuda ook 69e
Naar mijn weten is de enige winkel van Abercrombie in Europa in Londen?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:42:01 #57
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_60693009
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:18 schreef Japin het volgende:

[..]

Naar mijn weten is de enige winkel van Abercrombie in Europa in Londen?
ik denk dat dat winkeltje misschien kleding van de site heeft besteld en in hun eigen winkel door verkoopt. of zelf uit de VS meegenomen, of gewoon nep.
The truth is relative, pick one that works!
pi_60693245
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:42 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

ik denk dat dat winkeltje misschien kleding van de site heeft besteld en in hun eigen winkel door verkoopt. of zelf uit de VS meegenomen, of gewoon nep.
Dan ben je aardig opgelicht, als ik die winstmarge zo lees.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60705043
Volgens mij klopt van dat Fedex systeem ook niks.

pi_60708192
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:42 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Nep

Voordat ik met nepsul ga lopen

Was gewoon een duurdere winkel met Replay, GSUS, Paul Frank, Armani etc. Heb net wel even gekeken naar de verzendkosten, bij 2 stuks scheelt het geeneens zoveel. Voordeel is dat ik natuurlijk kon passen.

Polo en broek zijn wel redelijk zwaar (kraag en riem)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')