Ik heb nog nooit doorgeslikt, dus eigenlijk durf ik niet. Ik had gelezen dat je maar drie strips achter elkaar mag doorslikken omdat je anders onverwachts kan gaan bloedenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:45 schreef liefie_ het volgende:
Doorslikken
Op en af van de pil is slechter voor je lichaam dan door slikken is mij altijd verteld
En ik heb dan zelf altijd minder krampjes
Ze vinden mijquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:42 schreef Q. het volgende:
Waar vind je dat soort exemplaren?
*sprakeloos*quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:43 schreef CherryLips het volgende:
*M&M's weglegt*
in imax, waarquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:48 schreef Q. het volgende:
The Dark Knight is trouwens een enorme aanrader. Zeker in IMAX.
Ow... de pil...quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:49 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog nooit doorgeslikt, dus eigenlijk durf ik niet. Ik had gelezen dat je maar drie strips achter elkaar mag doorslikken omdat je anders onverwachts kan gaan bloeden. Bah.
Dat is toch zon bios waar je van je stoel wordt afgeblazen als er in de film wind isquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:48 schreef Q. het volgende:
The Dark Knight is trouwens een enorme aanrader. Zeker in IMAX.
Die film met achtbanen die ze een keer hadden was echt niet tof.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch zon bios waar je van je stoel wordt afgeblazen als er in de film wind is
oh nee, dat was het omniversumquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die film met achtbanen die ze een keer hadden was echt niet tof.
Mijn mannelijke hormonen dachten in eerste instantie niet dat het over de regulering van jouw vrouwelijke hormonen ging...quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:53 schreef Tegan het volgende:
Wat dacht je dan?!
Dankje, nu durf ik helemaal niet meer. Maar stoppen doe ik natuurlijk niet. En doorslikken durf ik toch niet, dus dan maar ongesteld worden... Die van mij zijn toch niet zo hevig, zelfs niet voordat ik aan de pil zat. Gelukkigquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:52 schreef liefie_ het volgende:
Ow ik dacht dat je helemaal stoppen bedoelde haha zo van ik heb toch geen sex
Ik sla nooit de stopweek over als het niet nodig is (ikdoe het wel als ik op vakantie ben of op pinkpop of zo)
Maar ik krijg dan enorme pijn aan mn tietjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |