quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:41 schreef 8. het volgende:
Gewoon de kast opengooien en van binnen stofzuigen
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:51 schreef Mindstate het volgende:
Zelf schroef ik hem altijd open en doe de hogedrukspuit erop.
Werkt ook goed, daarna wel even alles afdeppen natuurlijk voordat je hem aanzet.
das dus wel slechtquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:10 schreef WalkingDisaster het volgende:
fans zet ik zelf nooit vast maar laat ze een keertje extra spinnen
Het zal wel een domme vraag zijnquote:
Geen idee wat er preies gebeurt, maar als die dingen een ontiegelijk harde zwier krijgen kunnen ze opeens veel herrie gaan maken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het zal wel een domme vraag zijn, maar waarom is dat slecht dan?
Niet dat ik het ooit gedaan heb ofzo...
meest logische verklaring is dat ze onstabiel wordenquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Geen idee wat er preies gebeurt, maar als die dingen een ontiegelijk harde zwier krijgen kunnen ze opeens veel herrie gaan maken.
Kunde blazen met die stofzuiger zo ja dat doen dat doe ik ook want ik heb ook geen compressor (wtf zou ik ermee moeten behalve mn fietsband 1x per jaar oppompen en mn computer schoonblazen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:20 schreef 8. het volgende:
Compressor heb ik niet.
Als ik het goed begrijp is de kast opengooien en stofzuigen dus gewoon prima?
Blazen met de stofzuigerquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kunde blazen met die stofzuiger zo ja dat doen dat doe ik ook want ik heb ook geen compressor (wtf zou ik ermee moeten behalve mn fietsband 1x per jaar oppompen en mn computer schoonblazen?)
nee klopt dan moet je een stofblazer hebbenquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:24 schreef 8. het volgende:
[..]
Blazen met de stofzuiger. Volgens mij kan ik dat niet.
Padamtsjquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
nee klopt dan moet je een stofblazer hebben![]()
![]()
![]()
![]()
en je wekt stroom op, maar volgens mij kan ie daar wel tegen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
meest logische verklaring is dat ze onstabiel worden
Die is dan weer wel grappig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Openschroeven en alle onderdelen eruithalen. Dan de hele zooi in de afwasmachine zetten. De insteekkaarten kun je perfect in de bordenhouders zetten, de kleinere onderdelen (reepjes geheugen, processoren) kunnen in de bestekbakjes. En de fans leg je op het bovenrek. Losse schroefjes kun je beter even met de hand doen, want anders verstoppen ze het filter van de afwasmachine.
En de kast zelf? Die is te groot. Zet die een half uurtje onder de douche.
Ja hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Openschroeven en alle onderdelen eruithalen. Dan de hele zooi in de afwasmachine zetten. De insteekkaarten kun je perfect in de bordenhouders zetten, de kleinere onderdelen (reepjes geheugen, processoren) kunnen in de bestekbakjes. En de fans leg je op het bovenrek. Losse schroefjes kun je beter even met de hand doen, want anders verstoppen ze het filter van de afwasmachine.
En de kast zelf? Die is te groot. Zet die een half uurtje onder de douche.
Dat is dus precies het euvel volgens mij, waarom je de fans juist moet vastzetten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en je werkt stroom op, maar volgens mij kan ie daar wel tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |