Het huis recht vooruit, waar ik gewoond heb, had als postadres Nwe.Ebbingestraat aan de rechterkant heette het al Bedumerweg. Daar zat het bordeel achter "Annie en Wim" recht tegenover mijn kamer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:15 schreef maok het volgende:
Ik dacht dat je de linker straat wilde trouwens:
[..]
Dit is toch links en dat is toch de Rodeweg? (En de anderekant heet volgens googlemaps het begin van de weg de bedumerweg, maar dat kan google fout hebben natuurlijk)
[ afbeelding ]
Maar ik zal even een nieuwe zoeken.
Neequote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:49 schreef Dinus het volgende:
Pepergasthuis?
Mjah, Google Maps zegt Tellingenstraatquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:28 schreef maok het volgende:
Ik zie dat de opgave er al meer dan 24 uur op staat, tijd voor een hintje.
De eerste gok van TARA was in de juiste richting gedacht.
neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:41 schreef detulp050 het volgende:
Heerepoortenmolendrift?
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:02 schreef kraaksandaal het volgende:
Zitten er mussen onder de dakpannen?
Oh waarschijnlijk, dat zou ook de kat verklarenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:19 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
De mus wordt steeds zeldzamer en op de foto leken me 't mooie pannen.
En dat is juist, een doodlopend zijstraatje van de Driemolendriftquote:
spuit 11quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:23 schreef detulp050 het volgende:
Petrus Hendrikszstraat ?
Juist, en inderdaad van links naar rechts loopt de Petrus Hendrikszstraatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:25 schreef maok het volgende:
Tellegenstraat is de straat recht vooruit dan
Meedenpad was inderdaad wat ik zocht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Recht voor je, Huizingermaar, fietspad heet Meedenpad
Snel gezien.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef detulp050 het volgende:
Poststraat
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:03 schreef freecell het volgende:
Cassius mag de punten niet, das een kwestie spuit 11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |