Ik zat daar dus ook al...quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:46 schreef teigan het volgende:
Je hebt hem bijna detulp050, hij kruist jouw straat wel..
En ik heb hem misschien wel wat te moeilijk gemaakt, mijn excuses daarvoor....
Ja, in de buurtquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:11 schreef rosaatje het volgende:
Is dat bij de paterswoldseweg in de buurt?
TeeeeeVeeeeeeeePeeeeeeeeeee
Ja dat is hem.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Laatste gok: Verlengde Grachtstraat
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Laatste gok: Verlengde Grachtstraat
Goedquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:09 schreef freecell het volgende:
Aquamarijnstraat?
TARAraboemdijee 35quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
guyotplein
Zeker, maar niet nodig als je er vaak wezen moest.quote:
Spuit 11 geeft ook modderquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:59 schreef maok het volgende:
Leonard Springerlaan?
Ik dacht gewoon het zelfde, maar ik had je antwoord nog niet gezienquote:
Correctquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Rechts: Laan 1940-1945, ik denk echter dat het kantoor aan de Leonard Springerlaan gelegen is, die naar links loopt
Pff, dat is gewoon een achtertuin!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Geen makkie denk ik, wel een grote foto.
[ afbeelding ]
Och, ik zeg niet dat ie makkelijk is, maar het kan ook niet overal staan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Pff, dat is gewoon een achtertuin!
Misschien wel in de Beijum, maar denk eerder de Hunze?.
Don't know...
Dit is toch links en dat is toch de Rodeweg? (En de anderekant heet volgens googlemaps het begin van de weg de bedumerweg, maar dat kan google fout hebben natuurlijk)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:14 schreef Maizena het volgende:
-knip-
Hoe heet de straat aan de linkerkant dus...?
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |