abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:29:10 #76
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_60705090
Hey DG. Ik heb ff een vraagje over het red membership, wilde het altijd al maar denk dat ik het binnenkort ga aanvragen om eens naar een wedstrijd te gaan.

Is het zo dat je 1 kaartje per red membership kan krijgen? Als je die online koopt, sturen ze die dan naar je op ofzo?

edit: dit lees ik op een willekeurige fixture
quote:
Once a successful booking has been made, your Membership card will be activated & you will be sent a confirmation email which will include the seat details.

All supporters are requested to print a copy of the confirmation email and bring it to the match, together with their membership card, in order to locate their seat and gain access to the stadium.
Als mijn broer zeg maar ook Red Member is, is het dan mogelijk om zitplaatsen bij elkaar te regelen of zit je op aparte plekken?

edit 2: ik zie dat je wel kaarten naast elkaar kan krijgen? Dus met twee red member nummers kan het wel blijkbaar.
quote:
Please select your preferred ticket price and select quantity. If you are selecting more than 1 seat you will need the details of the other members joining your application


[ Bericht 31% gewijzigd door Gunner op 10-08-2008 15:07:37 ]
pi_60705669
Afellay wellicht naar Arsenal.

Bron: E. ten Napel
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:43:53 #78
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60710466
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:48 schreef Tim86 het volgende:
Afellay wellicht naar Arsenal.

Bron: E. ten Napel
Hij is welkom.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60710905
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:48 schreef Tim86 het volgende:
Afellay wellicht naar Arsenal.

Bron: E. ten Napel
Nee
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  Leukste jonkie 2022 zondag 10 augustus 2008 @ 18:09:45 #80
213457 engine
pi_60711029
vind afellay wel een goede voetballer ma heb liever dat ze eerst die inler halen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:45:53 #81
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_60716656
waarom affelay? dat is ook niet de ervaren speler die we zoeken.
pi_60717596
Hoe zit dat eigenlijk met Samir Nasri is die gebleseerd of ?? want volgensmij was ie er van het weekend ook niet bij op het Amsterdam Tournament maar ikan me ook vergissen.

Zou wel leuk zijn als die Woensdag er ook bij is maar als die gebleseerd is kan die moeilijk meespelen.
pi_60717891
Hij speelt als het goed is woensdag mee ja.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:28:05 #84
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60717941
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:45 schreef Gunner het volgende:
waarom affelay? dat is ook niet de ervaren speler die we zoeken.
Klopt maar dat is in mijn ogen een speler die zich tot een topper kan ontwikkelen.

WMB moet er voor komend seizoen nog steeds versterking komen wil je enigzins kans willen maken op de titel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60718014
Arsenal in de markt voor Giovinco

Arsenal heeft een oogje op Sebastian Giovinco. De middenvelder van Juventus wil een nieuw contract in Turijn, maar de onderhandelingen verlopen echter moeizaam.

Bij De Oude Dame komt de 21-jarige Italiaan voorlopig nog niet aan de bak, maar de club liet desondanks wel weten toekomst te zien in de spelmaker. Zijn zaakwaarnemer vertelt aan Tuttosport: "De club zou heel blij moeten zijn met zo'n talent. Wij hebben onze eisen duidelijk gemaakt en het is nu aan Juve wat ze ermee doen", aldus Claudio Pasqualin.

Arsenal heeft nu lucht gekregen van de situatie van Giovinco in Turijn. Arsène Wenger zou de schaduwspits graag willen testen. Italiaans bronnen melden dat de Londense ploeg een slordige acht miljoen euro zou willen betalen voor de jongeling.

Momenteel vertoeft Giovinco in China alwaar hij met Italië deelneemt aan de Olympische Spelen. In zijn eerste optreden tegen Honduras excelleerde hij meteen met een prachtig doelpunt in de 3-0 zege.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:40:01 #86
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_60718361
Klinkt goed, maar nog steeds geen ervaren speler.
pi_60720871
quote:
Blessure Diaby verergert zorgen Wenger

Arsenal treedt komende woensdag in de derde voorronde van de Champions League tegen FC Twente aan met een geïmproviseerd middenveld, vooral op de centrale posities. Door de aanhoudende dijbeenblessure van Abou Diaby kan trainer Arsène Wenger slechts over één centrale middenvelder beschikken: Cesc Fábregas. De Spanjaard heeft sinds het recente EK echter slechts 83 speelminuten in de benen.

Volgens diverse Britse media staat Diaby zeker een maand aan de kant, en mist hij naast de derde voorronde van het miljoenenbal ook de eerste competitieduels van het nieuwe seizoen. Alexandre Song is met Kameroen op de Olympische Spelen actief, terwijl nieuwkomer Amaury Bischoff nog niet wedstrijdfit is. Door het vertrek van Alexander Hleb, Gilberto Silva en Mathieu Flamini had Wenger sowieso al weinig keus op het middenrif.

Wenger zag in Diaby een noodoplossing voor naast Fábregas. De Franse coach kan immers door divers blessureleed voorlopig ook niet over Samir Nasri en Tomas Rosicky beschikken. "We hebben centraal op het middenveld zeker een probleem", gaf Wenger zondag toe. "Het is de bedoeling dat het juiste bedrag aan de juiste speler wordt besteed. Timing is op de transfermarkt daarom uiterst belangrijk."

Fábregas zal ondanks zijn geringe speeltijd tot dusverre in het eerste duel tegen de Tukkers in actie komen. "Ik denk dat hij er klaar voor is. Hij heeft heel hard gewerkt sinds zijn terugkeer. Hij verkeert uiteraard niet in optimale vorm, maar hij zal zeker zijn mannetje staan. Met zijn 21 jaar heeft hij al heel veel ervaring opgedaan", aldus de Fransman. Naar verluidt zal Denílson op de centrale posities naast Fábregas komen te staan.
pi_60720981
Doe dan een aankoop meneer Wenger..beetje actief op die markt en zoals gezegd: iemand met ervaring!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60721010
Zonde dat net een oud Arsenal speler met veel ervaring vandaag een nieuwe club heeft gevonden.
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:12:05 #90
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60721269
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:00 schreef sjimz het volgende:
Zonde dat net een oud Arsenal speler met veel ervaring vandaag een nieuwe club heeft gevonden.
idd, hij had zonder problemen met ons mee kunnen spelen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60727472
Hoe is hier de gedachten dat Henry misschien op Old Trafford gaat spelen?
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_60727653
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:58 schreef stevengerrard het volgende:
Hoe is hier de gedachten dat Henry misschien op Old Trafford gaat spelen?
Zou het erg jammer vinden als ie dat zou doen. Eerst zeggen dat je je hele leven bij Arsenal blijft om vervolgens naar Barcelona te vertrekken, en dan nadat je gezegd hebt alleen voor Arsenal uit te willen komen in Engeland naar Manchester United te gaan.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60727842
Gaat toch niet gebeuren.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Leukste jonkie 2022 maandag 11 augustus 2008 @ 15:57:16 #94
213457 engine
pi_60735014
quote:
Barcelona werkt niet mee aan hereniging broers Touré

In zijn zoektocht naar een ervaren middenvelder heeft Arsène Wenger bot gevangen bij Yaya Touré van Barcelona. Het broertje van Arsenal-verdediger Kolo Touré is niet te koop.

Wenger is na het vertrek van Mathieu Flamini (AC Milan) en Gilberto Silva (Panathinaikos) en de blessure van Abou Diaby naarstig op zoek naar een middenvelder. De Franse oefenmeester heeft zijn voorkeur uitgesproken voor een ervaren controleur.

Na Gareth Barry van Aston Villa, die te duur is voor The Gunners, lijkt ook de Ivoriaan Yaya Touré te blijven waar hij is. Barcelona weigert mee te werken aan een transfer. "Hij is een belangrijke speler voor ons en een verkoop is uitgesloten", laat een woordvoerder van de Spaanse club aan SkySports weten. Barcelona trainer Josep Guardiola bevestigt die woorden: "Yaya wordt in mijn plannen een sleutelspeler
dat zou ik wel een hele goede aankoop vinden. maar zal wel niet doorgaan helaas.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:14:00 #95
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60739589
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:58 schreef stevengerrard het volgende:
Hoe is hier de gedachten dat Henry misschien op Old Trafford gaat spelen?
Zoals reeds gezegd op een ander bij jou bekend forum ( ), als dat gebeurd heb ik tot aan het eind van het seizoen een sperz avatar.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60741074
Ik hoop dus echt dat we Xabi alonso contracteren. Als Liverpool geen champions league speelt, is die kans alleen maar groter.
pi_60749404
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
Als Liverpool geen champions league speelt,


Alsof ze moeten vrezen voor Standard Luik.
pi_60749769
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:58 schreef stevengerrard het volgende:
Hoe is hier de gedachten dat Henry misschien op Old Trafford gaat spelen?
Zie ik niet gebeuren.
(tvp )
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:51:53 #99
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_60753749
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik hoop dus echt dat we Xabi alonso contracteren. Als Liverpool geen champions league speelt, is die kans alleen maar groter.
Als Barry toch naar Liverpool gaat lijkt me een realistischer scenario.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 00:02:21 #100
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_60780094
Het seizoen is nog niet eens écht begonnen, en we zitten al met de eerste injury crisis. Waarom heb ik toch het idee dat dit een lastig (en dan druk ik me nog voorzichtig uit) jaar gaat worden?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')