Waar Barazite de 1-2 maakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:56 schreef Tim86 het volgende:
1-2 gewonnen van Huddersfield, twee late goals.
Dat ga ik je na het AT zeggen maar ik denk van wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:00 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Verwacht je gelijk de sterkste opstelling ?
Mevrouw Gunner staat om 0900 bij de Primeraquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:56 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb er vandaag uiteindelijk 12 gekocht voor wat mensen links en rechts en buiten mij waren er nog 2 mensen die kaartjes nodig hadden dus verwacht dat het voor 10.00 morgenochtend uitverkocht zal zijn.
jah klopt, zou wel leuk zijn als hij het haalt bij Arsenal. Arsenal hoeft niet helemaal nederlands te worden maar ik vind het toch altijd leuk als er weer een nederlander bij Arsenal speelt/gaat spelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Waar Barazite de 1-2 maakt.
Hij maakt toch een aardige indruk als ik de verhalen zo lees als ie meespeelt.
Nopequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:19 schreef Horloge het volgende:
Tvp. Door de vakantie die hele loting en dergelijke gemist, dus geen kaartjes ook.
Jammer dan. Hebben we onze 'experienced player' al binnen?
Ik heb er misschien nog 1 of 2 over, PB me anders maar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:19 schreef Horloge het volgende:
Tvp. Door de vakantie die hele loting en dergelijke gemist, dus geen kaartjes ook.
Jammer dan. Hebben we onze 'experienced player' al binnen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
3-2 gewonnen dus.
Eerste helft begon wel goed, Adebayor had toen minstens eenmaal moeten scoren. Toen kwamen nog voor rust de treffers van Ajax, maar na de rust heeft Arsenal zich netjes hersteld
Ik zie geen PI, maar je bent toch niet serieus he?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Van de mat getikt door Ajax, lucky overwinning van deze houthakkers.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Van de mat getikt door Ajax, lucky overwinning van deze houthakkers.
Wanneer is Arsenal dan van de mat getikt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jawel hoor ik ben serieus.
Gast, haal die stront uit je ogenquote:
Het is aardig gelukt, vandaar m'n reactiesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Schijnbaar vind jij het moeilijk om een wedstrijd te bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |