abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:05:43 #151
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60584567
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

aangezien voor God alle onrechtvaardigheid, alle criminaliteit dus eigenlijk,
Ik vind onrechtvaardigheid wel uit meer bestaan dan alleen criminaliteit. Er zijn legio niet-crimineel gerelateerde onrechtvaardigheden, bijvoorbeeld mensen in Afrika worden geteisterd door AIDS en hongersnood of pasgeboren kinderen die overlijden aan zoiets onzinnigs als wiegendood, zelfs nog voor ze de kans hadden om te leven.

Wat heeft dat met criminaliteit te maken?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60584592
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:56 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Daarom is het ook drie keer dikke bullshit. God is maar een armetierige narcistische tiran als ze, want ze is immers oppermachtig, eerst ervoor zorgt dat de mensheid is gedoemd in de hel te komen door die mensheid te laten zondigen, mits je, nadat god dat zondigen heeft veroorzaakt, als mensheid god aanbidt en haar regeltjes precies volgt. Wie denkt god wel niet dat ze is om dergelijke lafhartige spelletjes met de mens te spelen? Is dat de manier waarop ze zich vermaakt in haar hemeltje??? Zo'n god wil ik niet eens leren kennen na mijn dood, aangezien ik het een enorme doodszonde vind van god dat ze de mensheid zo tergt. Dat heeft niets met liefde te maken. Dat is puur egoisme en machtsmisbruik.

Drie keer dikke bullshit dus.

Ali heeft zo de mond vol over die NWO, en hoe wij allemaal ten dode zijn opgeschreven en slaven zullen worden van de leider van die zogenaamde NWO, Lucifer in hoogst eigen persoon. In feite is god geen haar beter. We moeten namelijk slaaf van haar worden en haar aanbidden en erkennen als enige werkelijke leider die er bestaat. Dat vertoont aardig wat overeenkomsten met die NWO waar Ali zo bang voor is. Je hebt ook bij god geen keuzemogelijkheid, je moet haar en haar dwingende leer volgen, anders wordt je niet verlost.

Ik zie werkelijk geen verschil.
God verwacht inderdaad dat we van onze medemens houden als van onszelf, en Hem de eer geven die Hem toekomt omdat Hij ons het leven gegeven heeft. Ik zie daar niets tyrannieks of slechts in.
pi_60584622
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:05 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik vind onrechtvaardigheid wel uit meer bestaan dan alleen criminaliteit. Er zijn legio niet-crimineel gerelateerde onrechtvaardigheden, bijvoorbeeld mensen in Afrika worden geteisterd door AIDS en hongersnood of pasgeboren kinderen die overlijden aan zoiets onzinnigs als wiegendood, zelfs nog voor ze de kans hadden om te leven.

Wat heeft dat met criminaliteit te maken?
Dat is ook onrechtvaardig ja. Maar kijk eerst naar jezelf voordat je over 'de wereld' begint.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:12:08 #154
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60584708
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

God verwacht inderdaad dat we van onze medemens houden als van onszelf, en Hem de eer geven die Hem toekomt omdat Hij ons het leven gegeven heeft. Ik zie daar niets tyrannieks of slechts in.
Dat antwoord vraag ik je niet. Ik toon de overeenkomst aan tussen de leiders van de NWO en god.

Ik zeg dat god wel een tiran is omdat ze precies hetzelfde doet als waar jij de leider van de NWO van beticht, namelijk mensen tot slaven van haar regeltjes maken, derhalve onderdukken tot slaaf, zonder keuzevrijheid.

'Als je niet in mij gelooft ga je dood en kom je niet in de 'hemel'.'
pi_60584744
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:12 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat antwoord vraag ik je niet. Ik toon de overeenkomst aan tussen de leiders van de NWO en god.

Ik zeg dat god wel een tiran is omdat ze precies hetzelfde doet als waar jij de leider van de NWO van beticht, namelijk mensen tot slaven van haar regeltjes maken, derhalve onderdukken tot slaaf, zonder keuzevrijheid.

'Als je niet in mij gelooft ga je dood en kom je niet in de 'hemel'.'
Ja, we weten het onderhand wel Elizabeth. Van God krijg je de vrijheid om goed te doen, maar je hebt niet het recht niet hebt om kwaad te doen. Heel simpel.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:14:03 #156
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60584760
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat is ook onrechtvaardig ja.
Waarom zeg je dan dat alleen criminaliteit onrechtvaardig is?
quote:
Maar kijk eerst naar jezelf voordat je over 'de wereld' begint.
Hoezo? Jij hebt het toch ook constant over de wereld? Over iedereen? Waarom mag jij dat wel en ik niet?
pi_60584818
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:14 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan dat alleen criminaliteit onrechtvaardig is?
Dat bedoelde ik niet, het was een vergelijking met criminaliteit. Zonde = criminaliteit voor God.
quote:
Hoezo? Jij hebt het toch ook constant over de wereld? Over iedereen? Waarom mag jij dat wel en ik niet?
Ik doe niet verontwaardigd over vanalles terwijl ik zelf geen haar beter ben. Ik geef toe dat ik geen haar beter ben en dat alleen God goed is. Ook dat maakt mij niet beter, maar wel eerlijk.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:17:09 #158
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60584845
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja, we weten het onderhand wel Elizabeth.

Ik doe even een stelling hoor, dat kan ik concluderen aan de hand van mijn eerdere post zojuist:

Al het occulte is luciferiaans en goddelijk.

Kan niet anders!! Immers, god doet wat de vrijmetselaars in de NWO doen. Mensen aan zich onderwerpen, slaaf maken, keuzes inperken.
pi_60584992
Ik ben graag slaaf van liefde en rechtvaardigheid. Niets liever.
pi_60585054
Ali: kleine "foutjes" in het leven maken is juist MENSELIJK, niet ZONDIG.
God heeft ons blijkbaar imperfect gemaakt: wij zijn dan dus precies zoals Hij gewild heeft.

Hij wil dus dat wij imperfect zijn en dat we ons aan Zijn regeltjes houden om voor die imperfectie, die Hij ons ZELF gegeven heeft, te boeten? Dat is echt grof!

En die vergelijking snap ik niet echt: je begaat een klein foutje en krijgt daardoor een buitenproportionele straf: de doodstraf! Maar de rechter heeft in het verleden mensen van jouw volk zijn zoon laten vermoorden, en als je accepteert dat dat feit gebeurd is en je probeert je verder zo veel mogelijk aan zijn wetboek te houden, dan is er verder geen vuiltje meer aan de lucht?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:27:36 #161
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60585110
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet, het was een vergelijking met criminaliteit. Zonde = criminaliteit voor God.
[..]

Ik doe niet verontwaardigd over vanalles terwijl ik zelf geen haar beter ben. Ik geef toe dat ik geen haar beter ben en dat alleen God goed is. Ook dat maakt mij niet beter, maar wel eerlijk.
Nee, dat maakt jou een gelovige. Niet perse eerlijk.

Ik heb nooit beweerd overigens dat ik 'beter' zou zijn, of weten. Ik ben ook geen haar beter, maar ik ga niet zeggen dat alleen god goed is. Want daar geloof ik niet in. Ik ben ook niet verontwaardigd over van alles. Dat maak jij ervan. Ik ben verontwaardigd over jouw manier van dwingend prediken. ( 'it's my way or the high way' en je zet er nog net geen 'domoren' achter.... )

Dat heb ik al meerdere malen gezegd, dat ik daar verontwaardigd over ben, of me eraan stoor. Dus daar ben ik heel eerlijk in.
pi_60585132
Lang Leve Satan!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:36:53 #163
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60585328
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik ben graag slaaf van liefde en rechtvaardigheid. Niets liever.
Dan heb je dus ook niets tegen de NWO, want die predikt ook liefde en menslievendheid, en is zeer rechtvaardig door te willen dat mensen bezit opgeven en iedereen evenveel krijgt, precies dat wat ie nodig heeft. Rechtvaardiger kan bijna niet zelfs!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:40:02 #164
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60585407
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:28 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Lang Leve Satan!
Nou nee...

Lang leve iedereen...... god, satan, boeddha, shiva, thor, jij, ik, ali, ToT, de koningin, bush (alhoewel ), daniel o'donnell, frans bauer, enzovoorts
pi_60585571
Tja vind je het gek dat het Christendom zo ongelooflijk goed aanslaat?
Dreigen met een eeuwigheid in allesverterende vlammen als je niet in Jezus gelooft, en een eeuwigheid in gelukszalige vrede als je dat wel doet. En je hoeft het alleen die paar jaartjes die je hier op aarde rondloopt vol te houden. Geweldig toch?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:59:27 #166
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60585960
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:46 schreef ToT het volgende:
Tja vind je het gek dat het Christendom zo ongelooflijk goed aanslaat?
Dreigen met een eeuwigheid in allesverterende vlammen als je niet in Jezus gelooft, en een eeuwigheid in gelukszalige vrede als je dat wel doet. En je hoeft het alleen die paar jaartjes die je hier op aarde rondloopt vol te houden. Geweldig toch?
Heb jij wel eens gelezen hoe die gelukszalige vrede er volgens de bijbel uitziet?? Ik voel er weinig voor om de hele dag op een harpje te spelen en te zingen met triljarden andere mensen hoor
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:01:15 #167
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60586008
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

[..]

En aangezien jij geen haar beter bent bepaal jij niet voor GOD of enig ander medemens met wie hij wel of geen verbinding heeft en op welke manier .
Je waarschuwt iedereen terwijl je eigenlijk tegen je spiegelbeeld zou moeten praten want je bent de hele tijd tegenstrijdig en bijna alles is op jou van toepassing . ( te grote ego , satan etc ) .
Eerlijk ben je zeker niet want je ZEGT dat je geen haar beter bent maar je verkondigt wel overal dat jij wel weet wat god zijn bedoeling is , hoe je hem moet bereiken , of hij wel contact wilt en onder welke voorwaarden enz .. dat is niet aan jou , je kan alleen zelf bepalen hoe jou verbinding is en meer niet .
Je bent niet de jezus van 2008 die in directe verbinding staat met god voor de hele mensheid , je bent niet onze tolk , god heeft geen tolk nodig genaamd ali kannibali .
Als hij een boodschap heeft weet hij zijn eigen schepping en dus ieder individu ook wel zonder jou te vinden .
bedankt voor het vertrouwen in God en in ZIJN schepping , je ego is zo groot dat je meer dan de helft van zijn schepping afkeurt .
Ik heb nog nooit van mijn leven zoveel satan gehoord als in 1 week , ongelooflijk dat je het trekt om honder keer per dag en de hele dag door aan satan te denken en dat ook te roepen .
mocht ik ooit satan willen bereiken om wat voor reden dan ook , dan weet ik nu zijn contactpersoon .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_60586172
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:25 schreef ToT het volgende:
Ali: kleine "foutjes" in het leven maken is juist MENSELIJK, niet ZONDIG.
God heeft ons blijkbaar imperfect gemaakt: wij zijn dan dus precies zoals Hij gewild heeft.
Nee, we maken fouten omdat we zondig zijn. Je kan de staat waarin we ons nu bevinden niet gebruiken als maat voor wat 'menselijk' en dus 'normaal' is, omdat we zondig zijn. Het is juist het denken dat fouten maken oke is, een leugentje hier en daar, een roddel hier en daar, niets uit maakt. Voor God maakt het wel degelijk uit. En dat is de crux. Hoever ben jij bereid om toe te geven dat je fout zit? Van hoeveel wat krom is kun jij het recht praten? Sommige mensen gaan daar heel ver in, nemen nergens verantwoordelijkheid voor. God houdt je echter geheel verantwoordelijk, ook voor de dingen die je zelf niet erg vindt, de dingen waar je eigenlijk niets aan kan doen omdat je natuur nu verrot is. Maar zelfs daarvan zul je toe moeten geven dat je fout zit, om vergeving vragen, en pas dan zal God tot je komen. Het is een bewustwordingsproces en je zal moeten toegeven dat je fout zit, dat de kern van je zijn fout is. Pas vanaf dat moment kan er iets mooiers gebouwd worden.
quote:
Hij wil dus dat wij imperfect zijn en dat we ons aan Zijn regeltjes houden om voor die imperfectie, die Hij ons ZELF gegeven heeft, te boeten? Dat is echt grof!
Dan heb je niet goed gelezen. God wil dat wij inzien dat we zonder Hem nooit de standaard kunnen berijken die Hij zet voor het leven, dat we dat toegeven, en vragen of God ons tot die standaard wil brengen. Dat zal Hij met alle liefde doen, en dat is zalig. Dat is het doel van ons bestaan, erachter komen dat we God nodig hebben. God laat de zonde uit de hand lopen, totdat het als een kankergezwel de hele wereld gevangen heeft, en we met eigen ogen kunnen zien waar we met zijn allen voor hebben gezorgd wanneer we niet voor God kiezen.
quote:
En die vergelijking snap ik niet echt: je begaat een klein foutje en krijgt daardoor een buitenproportionele straf: de doodstraf!
JIJ vindt het buitenproportioneel. Maar jij bent niet God. De christelijke God is niet de god van de new age, deze God is streng en rechtvaardig, al het slechte, imperfecte wordt afgehouwen, gewoon omdat het slecht en imperfect is en het niet thuishoort in een qua geluk en welzijn perfect leven. Dat jij het jezelf allemaal makkelijk kan vergeven, wil niet zeggen dat God dat ook zomaar kan.
quote:
Maar de rechter heeft in het verleden mensen van jouw volk zijn zoon laten vermoorden, en als je accepteert dat dat feit gebeurd is en je probeert je verder zo veel mogelijk aan zijn wetboek te houden, dan is er verder geen vuiltje meer aan de lucht?
Mensen van mijn volk?

In principe is het zo ja. Als jij vergeving vraagt voor je zonden in Jezus' naam, zijn je zonden ook vergeven. Dan heb je weer toegang tot God. Er zijn dan echter nog genoeg vuiltjes aan de lucht, maar God kan die voor je reinigen. Als je daarin volhoudt en God bidt om je te reinigen, zal dat geen pretje zijn. Je dient zelf ook te sterven, spiritueel. Dan word je geloof beproefd, dat gaat vaak gepaard met veel lijden, geduld, stress, moeilijkheden. God legt het vuur aan je schenen en dat is afzien. Maar in die periodes groei je naar God, bouw je een persoonlijke relatie met Hem op, daardoor wordt Zijn wil en karakter steeds meer jouw wil en karakter, waardoor je ook niet meer zal zondigen (al glijden we allemaal nog wel uit natuurlijk). Dat is christelijk geloof, Gods geest die in jouw gaat 'wonen'. Dit lijkt ook weer sterk op Luciferianisme waarbij je 1 bent met god, maar het verschil is dus dat je niet god bent, maar Gods geest via jouw lichaam zal werken, je karakter, verlangens, dromen, gedrag, emoties vormt. Dat is een zalige ervaring. Maar denk niet dat het een eitje is, veel mensen haken af in de eerste beproevingen omdat ze het te zwaar vinden.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:15:21 #169
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60586386
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:01 schreef Summers het volgende:

[..]

En aangezien jij geen haar beter bent bepaal jij niet voor GOD of enig ander medemens met wie hij wel of geen verbinding heeft en op welke manier .
Je waarschuwt iedereen terwijl je eigenlijk tegen je spiegelbeeld zou moeten praten want je bent de hele tijd tegenstrijdig en bijna alles is op jou van toepassing . ( te grote ego , satan etc ) .
Eerlijk ben je zeker niet want je ZEGT dat je geen haar beter bent maar je verkondigt wel overal dat jij wel weet wat god zijn bedoeling is , hoe je hem moet bereiken , of hij wel contact wilt en onder welke voorwaarden enz .. dat is niet aan jou , je kan alleen zelf bepalen hoe jou verbinding is en meer niet .
Je bent niet de jezus van 2008 die in directe verbinding staat met god voor de hele mensheid , je bent niet onze tolk , god heeft geen tolk nodig genaamd ali kannibali .
Als hij een boodschap heeft weet hij zijn eigen schepping en dus ieder individu ook wel zonder jou te vinden .
bedankt voor het vertrouwen in God en in ZIJN schepping , je ego is zo groot dat je meer dan de helft van zijn schepping afkeurt .
Ik heb nog nooit van mijn leven zoveel satan gehoord als in 1 week , ongelooflijk dat je het trekt om honderd keer per dag en de hele dag door aan satan te denken en dat ook te roepen .
mocht ik ooit satan willen bereiken om wat voor reden dan ook , dan weet ik nu zijn contactpersoon .
Dankjewel
pi_60586403
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:59 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Heb jij wel eens gelezen hoe die gelukszalige vrede er volgens de bijbel uitziet?? Ik voel er weinig voor om de hele dag op een harpje te spelen en te zingen met triljarden andere mensen hoor
Geef me dat vers eens.
pi_60586426
[edit laat maar.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:19:33 #172
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60586498
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Geef me dat vers eens.
Nee, en je kunt wel iets minder dwingend doen,...... alsjeblieft is een mooi woord.

Ik plaats er een knipoog bij hoor!! Fanatiekeling!!!
pi_60586527
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:19 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nee, en je kunt wel iets minder dwingend doen,...... alsjeblieft is een mooi woord.

Ik plaats er een knipoog bij hoor!! Fanatiekeling!!!
Zou je me alsjeblieft dat vers willen geven?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:28:15 #174
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60586743
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Zou je me alsjeblieft dat vers willen geven?
Nee, want ik plaats er een knipoog bij. Het was dus een grapje
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:30:51 #175
34793 neo567
You know who
pi_60586821
Ach deze wereld is niets meer dan een grote DEMO(O)N-stratie!
Goede en slechte mensen alom !
Zo is het gewoon !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')