Ik denk dat jij eens moet gaan Le-zenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Le-zen.
IN Barcelona zegt ie. Welke club begint daar met een E? Ja zeg het maar.
Espanyol ja.
Eigenlijk wel een goede optie.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
lekker naar Man City gaan en daar de grote man op het middenveld worden
Nee dank jequote:Op woensdag 17 december 2008 16:32 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Hehe kan beter naar Man U gaan, om daar Giggsop te volgen
Opvolger van El Hammie bij AZ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zie hem niet in Engeland goed voetballen. Italie eigenlijk ook niet.
Kom maar terug.
Beetje schuddebuiken doet wonderen toch. Altijd blijven lachen, neem maar een kopje warme choco van me en denk maar even aan Sylvie.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ha-ha.
De koud maakt je grapjes er niet beter op, ouwe homo.
quote:Van der Vaart: 'Dat ik te dik ben, is lachwekkend'
31/12/2008 11:11
Rafael van der Vaart blikt met Voetbal International terug op zijn eerste half jaar bij Real Madrid. Na een uitstekende start kwam er een terugval. 'Het mag duidelijk zijn dat het de komende tijd knokken wordt om een plaats in het elftal. Het zal niet komen aanwaaien.'
Het seizoen begon voortvarend voor De Koninklijke. Real veroverde de Spaanse Super Cup ten koste van Valencia en in de competitie stonden de Madrilenen tot en met de twaalfde speelronde in de top. Inmiddels is er een achterstand van twaalf punten op Barcelona, is coach Bernd Schuster ontslagen en was er in de Champions League het dubbele verlies tegen Juventus.
Hoe kijk je terug op je eerste half jaar bij Real Madrid?
'De eerste twee maanden heb ik goed gevoetbald. Ik had een fenomenale start met onder meer die wedstrijd tegen Sporting Gijon (7-1 zege, red.) waarin ik drie keer scoorde. Daarna werd het een stuk minder. Zeker als Real Madrid op dat moment wedstrijden verliest, wordt het onrustig. Maar dit seizoen heb ik al 24 officiële wedstrijden gespeeld, vooraf had ik daarvoor getekend. Al moet je altijd kritisch blijven en nooit tevreden zijn. Maar dit is een heftig jaar geweest. Met Oranje heb ik een EK gespeeld, daarna had ik slechts dertien dagen vakantie. En vervolgens die transfer van Hamburg naar Madrid. Pas een maand geleden zijn mijn gezin en ik in onze woning – in een buitenwijk van de stad – ingetrokken.'
De Madrileense krant AS publiceerde een verhaal waarin je overgewicht en motivatieproblemen werd verweten. Bovendien wisten ze te melden dat Real na dit seizoen alweer van je af wil.
'Met dat stuk kan ik weinig. Ik hoorde het via via. Verder lees ik niets, probeer me alleen op mijn eigen ding te concentreren. Al lang genoeg ben ik prof om me hier overheen te zetten. Ik zou bijvoorbeeld te dik zijn, dat is lachwekkend. Ík weet dat mijn vetpercentage – dat wordt bijna dagelijks gecheckt – altijd op peil is. Leuk is anders, maar dit soort berichtgeving kan ik niet veranderen.'
Sinds Wesley Sneijder weer fit is startte je nog maar in de helft van de veertien duels in de basis.
'Eigenlijk wilde de club mij pas voor volgend seizoen halen. Door de knieblessure van Wes is dat vervroegd. Tot zijn rentree voetbalde ik nagenoeg alles. Nu Sneijder weer fit is, is het logisch dat hij zijn wedstrijden krijgt. Onder Schuster speelde Real Madrid met drie middenvelders. Met Sneijder en Guti moest ik strijden om de twee buitenste posities op het middenveld. Maar het is nou ook weer niet zo dat Sneijder en ik elkaars concurrenten zijn, tenslotte hebben we ook een aantal keren samen gespeeld.'
Begin december kreeg Schuster zijn ontslag. Hij werd opgevolgd door Juande Ramos. Een erkend voorstander van een systeem met twee verdedigende middenvelders en twee offensieve, maar dan wel op de flanken. Voor een centrale middenvelder met te veel aanvallende intenties lijkt geen plaats. Wat voor rol zie jij voor jezelf bij Real?
'Mits ik mijn eigen draai aan die positie mag geven, kan ik aan de buitenkant wel uit de voeten. Ook zou ik als linkshalf vóór de verdediging kunnen voetballen, een van de twee controlerende posities. Laatst speelde ik ook bij het Nederlands elftal tegen Zweden in die rol. Al is dit allemaal vooraf praten; het mag duidelijk zijn dat het de komende tijd knokken wordt om een plaats in het elftal. Het zal niet komen aanwaaien.'
Zie je 2009 zonnig tegemoet?
'Waar ik nu zit, voelt als het hoogst haalbare. En zo lang ik mijn minuten blijf maken en nieuwe kansen krijg, is het goed. Ik heb er hard voor moeten werken om hier te komen en daar ben ik trots op. En als je een goede voetballer bent, moet je het overal goed kunnen doen.'
Omgekeerde weg van Robben? Hiddink blijft langer bij Chelsea?quote:De diensten van Rafael van der Vaart worden gevolgd door Guus Hiddink. De interim-coach van Chelsea wil graag de Nederlandse international naar Londen halen. Op dit moment wordt een bod voorbereid.
Doordat Hiddink zich hierover heeft uitgesproken komen de geruchten naar boven dat de coach langer wil blijven bij Chelsea. Tot nu toe blijft Hiddink bij het verhaal dat hij slechts tot het einde van dit seizoen blijft om zich vervolgens volledig te richten op het bondscoachschap van Rusland te richten.
Het blijft onzeker of Guus Geluk aanblijft als trainer van de Londense club, maar wat zeker is, is dat Van der Vaart bovenaan zijn verlanglijst staat. Chelsea wil een bod van ongeveer tien miljoen gaan uitbrengen op de middenvelder.
Ik dacht dat het de bedoeling was dat Hiddink na het WK als directeur voetbal terugkomt bij Chelsea.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:22 schreef RayMania het volgende:
Omgekeerde weg van Robben? Hiddink blijft langer bij Chelsea?
Artikeltje in News Of The World.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:29 schreef mcyodogg het volgende:
Er is nog niets de bedoeling.
Hiddink heeft gezegd dat hij, zoals het er nu uit ziet, in juni teruggaat naar Rusland, om zich daar weer volledig op te concentreren. Over een eventuele verdere samenwerking is niets gezegd.
In zijn tijd bij Ajax en Hamburg was hij fenomenaal, dat ontken ik niet. Maar sinds het EK (Ik irriteerde me toen al mateloos aan zijn gedrag. Nog geen 20 uur na de uitschakeling stond hij alweer te poseren met Sylvie met een big smile op zijn gezichtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:41 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
![]()
komop
kan me nog herrineren dat je tijdens het EK ook al iets tegen VDV had en Sneijder overschatte. het VDV tijdperk bij Ajax (met uitzondering van de laatste periode) heb je blijkbaar gemist. ook van de 3 jaren Hamburg heb je blijkbaar niks meegekregen. anders zou je niet van dit soort onzin roepen. je zou bijna denken dat hij je persoonlijk iets gedaan heeft.
Ik denk ook dat hij dusdanig zijn kansen heeft verspeeld en straks in de zomer moet vertrekken. Juve zou dan zeker een mooie club voor hem zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:49 schreef De_Ananas het volgende:
Hij moet dan ook naar Juve toe, daar kan ie weer dé speler worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |