Zidanequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:46 schreef Knoekie het volgende:
Lachen.Zal je zien dat nu alle mensen hun barcelona shirtjes in gaan ruilen voor die van Real.
* Knoekie heeft ook het shirt van Real, maar met Raul achterop![]()
![]()
![]()
RAUL
![]()
![]()
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ah daar hebben we Weebl. Onze vriend die hoopt dat VdV Gutti uit de basis zal spelen
hahaha wel een held hoor... gelijk in je camping spaans je zelf presenteren hahahaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:02 schreef BB-King het volgende:
Z'n Spaans is wel superslecht.
"Gracias Presidento..."![]()
Gelukkig geeft ie dat ook zelf toe...
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:03 schreef Rejected het volgende:
(die helemaal niet zo goed is).
Dat wordt waarschijnlijk pas vlak voor het begin van het seizoen bekend gemaakt. Er wordt nog steeds aan Robinho getrokken, dus 10 zou vrij kunnen komen. Ook zou Ruud nu wel eens 9 kunnen krijgen, dus dan komt 17 vrij.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:40 schreef Fortitudo het volgende:
speelt vdv met nummer 9 of met nr 24?
Blijft die nog een jaar bij Madrid?quote:
Ach, als het hem om het geld te doen was had ie wel bijgetekend bij Barça. Maar ik hoop dat ie weg gaat, brengt helemaal niets extra's. Gewoon een tweede Cassano.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Blijft die nog een jaar bij Madrid?![]()
Die gast wordt slapend rijk, hij speelt nooit maar vangt een gigantisch salaris.
Het was ook vooral zo dat Schuster hem min of meer beloofde dat ie veel zou spelen. En ik meen me te kunnen herinneren dat ie kon bijtekenen bij Barcelona en meer zou verdienen dan hij nu bij Real doet. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:56 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij gaat het hem wel degelijk om de centen, anders was hij wel naar een kleinere club gegaan waar de kans groot is dat hij wekelijks speelt. Best zonde eigenlijk, want het was/is best een speler met potentie.
PSV ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:19 schreef venomsnake het volgende:
Nou ja, veel spelen zal hij ook niet bij Madrid lijkt me.
Als ie slim is gaat hij bij een kleinere club lekker belangrijk zijn.
Hij kan profiteren van de absentie van Sneijder, maar dat is niet helemaal dezelfde positie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:19 schreef venomsnake het volgende:
Nou ja, veel spelen zal hij ook niet bij Madrid lijkt me.
Als ie slim is gaat hij bij een kleinere club lekker belangrijk zijn.
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:48 schreef Fortitudo het volgende:
het zou wel mooi zijn als er achterop zn shirt een keer 'rafael' komt te staan ipv van der vaart
Sweet Home Alabamaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Lekkere goal ja
Alleen Youtube gebruikers die het commentaar weglaten en kiezen voor hun eigen track...
Nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Nu al beter dan Guti trouwens.
Sneijder, maar dan linksbenig en een tweede leider achter Raúl. De afgelopen twee seizoenen is hij echt bijzonder sterk verbeterd, en hij is zijn kinderachtige trekjes verloren. Fluwelen pass en een uitstekend schot (niet bijzonder hard, wel zuiver).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef DeVinger het volgende:
Vergelijk hem is met een speler
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Nu al beter dan Guti Sneijder trouwens.
Deze quote ik even. Eén van de weinige mensen die Guti goed inschat, en dat benadrukt meteen je punt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Guti is de meest onderschatte voetballer in de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |