quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:38 schreef JDeStoereNeger het volgende:
ik heb volgensmij een ban
ik kom nergens meer in
Jij bent die klote verraderquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:34 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Binnen 1 seconde een kick. Zo snel kan ik splitcam niet opstarten hoor
Geen idee? Misschien even je cache en alles leeggooien.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:40 schreef JDeStoereNeger het volgende:
ik zie alleen een blanke scherm,
is het dan afgelopen?
want ik kreeg geen waarschuwing ofzo,
IK heb hetzelfde, zal wel een ban zijnquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:40 schreef JDeStoereNeger het volgende:
ik zie alleen een blanke scherm,
is het dan afgelopen?
want ik kreeg geen waarschuwing ofzo,
proxy's werken nietquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:42 schreef 9611Niels het volgende:
Kijk dan even op tweakers ofzo hoe je je IP-adres kan veranderenIets met een proxy ofzo?
Nee, dat was aapje die mijn naam van het forum afhaalde. Ik was: Sophie19, Fie19 en in dat kanaal met alleen fokkers was ik ikke.quote:
Dat eerste klopt, of het tweede ook klopt laat ik aan jou over.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:46 schreef gers het volgende:
[..]
proxy's werken niet
of ik moet zo'n kneus zijn dat het mij niet lukt
Daar zeggen ze patat.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:47 schreef 9611Niels het volgende:
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=484&uname=84&pass=84
Hebbenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:48 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Nee, dat was aapje die mijn naam van het forum afhaalde. Ik was: Sophie19, Fie19 en in dat kanaal met alleen fokkers was ik ikke.
Overigens heb ik nog een filmpje in de aanbieding: niet naakt, wel achter de webcam en typend. Met splitcam moet je inzoomen naar rechtsboven zodat je de reclame niet ziet
IP-adres veranderen en cache leeggooien en ze weten niet dat jij het bentquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:52 schreef JDeStoereNeger het volgende:
ik kan heel makkelijk mijn IP veranderen
heb ik dan geen ban meer?
Daar komen je cookies in. In een engelstalige ie is het:quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:55 schreef JDeStoereNeger het volgende:
ik geef het niet graag toe,
maar wat is een cache?,
Ik weet niet hoe ze het flikken maar niets werkt, heb met CCleaner al alles verwijderd en Your Freedom/Anonymizer zorgt ervoor dat ik een 'ander' IP heb.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:59 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Daar komen je cookies in. In een engelstalige ie is het:
Tools
Internet Options
Dan onder het kopje browsing history
Delete
In het volgende scherm
Delete Cookies
Yes
En dat was het
En dan heb ik voor de liefhebber ook nog een splitcam filmpje. Inzoomen naar rechtsboven zodat je de reclame niet ziet. http://rapidshare.com/files/134594911/WBW-36346.avi.html
Ik denk dat alle anonieme site die via proxy's werken gewoon niet werken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze het flikken maar niets werkt, heb met CCleaner al alles verwijderd en Your Freedom/Anonymizer zorgt ervoor dat ik een 'ander' IP heb.
Desondanks kom ik er nog steeds niet in.
't Zijn geen sites, het is software.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:07 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik denk dat alle anonieme site die via proxy's werken gewoon niet werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |