niet dusquote:
Als je daar plezier aan beleeft faal je in alle opzichten, maar dat had ik wel van je verwacht.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:27 schreef bananenaapje het volgende:
Hoi!!!! waarom mogen jullie zo'n ''plezier'' hebben en als ik mij verveel niet spammen dat jullie van een forum zijn ?
en waarom moest ik dood? en wie wou er een discussie aan gaan ?
vriendelijke groeten, aapje
kut kloonquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:27 schreef bananenaapje het volgende:
Hoi!!!! waarom mogen jullie zo'n ''plezier'' hebben en als ik mij verveel niet spammen dat jullie van een forum zijn ?
groetjesssquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:31 schreef bananenaapje het volgende:
dat is jouw mening paas, maar daar geef ik niet zo veel om groetjesss
Slechte kloon.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:27 schreef bananenaapje het volgende:
Weinig discussie zo.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:31 schreef bananenaapje het volgende:
dat is jouw mening paas, maar daar geef ik niet zo veel om groetjesss
24 u?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:33 schreef MdMa98 het volgende:
bleh, hoe lang duurt de eerste ban?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:35 schreef bananenaapje het volgende:
een ban duurt normaal gesproken 24 uur.
Overigens paas, is het niet een probleem dat jullie die website visiten maar lopen spammen als 3 mongolen op 1 vierkantemeter, èn dat het nergens over gaat.
groetjes
Dude, ga iemand anders vervelenquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:35 schreef bananenaapje het volgende:
Overigens paas, is het niet een probleem dat jullie die website visiten maar lopen spammen als 3 mongolen op 1 vierkantemeter, èn dat het nergens over gaat.
groetjes
Ik zie het probleem niet?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:35 schreef bananenaapje het volgende:
groetjes
bananenaapje is die knaap van gisteren die overal ging rondbazuinen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:35 schreef bananenaapje het volgende:
groetjes
Ben je nou nog niet weg?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:35 schreef bananenaapje het volgende:
groetjes
Gast,quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:35 schreef bananenaapje het volgende:
groetjes
Als het geen kloon is, ja.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:37 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
bananenaapje is die knaap van gisteren die overal ging rondbazuinen?
Is al jaren zoquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:42 schreef Devrim_ het volgende:
http://www.solomio.nl/sex.php
Wat de neuk?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:27 schreef bananenaapje het volgende:
Je maakt iedereen paranoïde... zullen ze je dankbaar voor zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:44 schreef bananenaapje het volgende:
ik ben geen kloon lol, jullie lacken intelligentie.
ja ik was gister aapje, en mensen wouden dat ik hier op het forum even ging posten wie ik ben en wat ik doe, en nu moet ik alweer weg ?
ik blijf rustig spammen dat de chat vol zit met fokkers en dat ze iedereen zonder cam moeten kicken, goed?
Dat soort dingen zijn dus niet tof. Het is niet grappig en niemand hier heeft er wat aan. Als je nou een link neerzetquote:
Donder toch eens op kutkloonquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:27 schreef bananenaapje het volgende:
Wouden zijn die dingen met bomen... Ga je gang, wij bespreken al lang alles via PM en ik heb jou al een half uur tot een uur niet gezien in de solomio-rooms waar wij zittenquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:44 schreef bananenaapje het volgende:
jullie lacken intelligentie.
ja ik was gister aapje, en mensen wouden dat ik hier op het forum even ging posten wie ik ben en wat ik doe, en nu moet ik alweer weg ?
nvmquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:51 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Wouden zijn die dingen met bomen... Ga je gang, wij bespreken al lang alles via PM en ik heb jou al een half uur tot een uur niet gezien in de solomio-rooms waar wij zitten
Ik voel me opeens zeer buitengesloten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:51 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Wouden zijn die dingen met bomen... Ga je gang, wij bespreken al lang alles via PM en ik heb jou al een half uur tot een uur niet gezien in de solomio-rooms waar wij zitten
Ik zou een cam feed moet maken met een toeter als plaatje en toeters als geluidquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Voor Devrim:
http://solomio.nl/player_algemeen.php?id=423&uname=23&pass=23
wie is we, ben jij een mod daar?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:54 schreef bananenaapje het volgende:
dat komt rap. omdat ik AP genaamd was zonet.
en omdat ik aan het pokeren was, en een tosti maken nu net.
die PM's heeft niet echt zin als we de helft van jullie bannen hè.
nou succes en veel plezier.
Welke limiet poker je?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:54 schreef bananenaapje het volgende:
ja hilarisch!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik zou een cam feed moet maken met een toeter als plaatje en toeters als geluid
"we"quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:54 schreef bananenaapje het volgende:
Ben je zwangerquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:57 schreef bananenaapje het volgende:
demonrage je bent dommer dan mn ongeborenkind.
En het hapt...quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:57 schreef bananenaapje het volgende:
waar is het modje die gaat bannen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:51 schreef Rapaille het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:59 schreef bananenaapje het volgende:
als ik iemand vind met een room en ik weet er iets persoonlijks van zal ik dat hier heen pleuren, have fun with it
Een ouder zou nooit zo praten over zijn/haar kind.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:57 schreef bananenaapje het volgende:
doe dat!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:59 schreef bananenaapje het volgende:
als ik iemand vind met een room en ik weet er iets persoonlijks van zal ik dat hier heen pleuren, have fun with it
donder dan opquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:01 schreef bananenaapje het volgende:
ik snap de humor hier niet.. *neemt hap van tosti
Ik heb medelijden met je kind.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:57 schreef bananenaapje het volgende:
gastquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:03 schreef bananenaapje het volgende:
lol krijg kanker konijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |