Bedoel je dat filmpje van toen bij Fixxer999 (?) aan de deur kwamen?quote:
ik verliefd op tokkie junior,quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:52 schreef Lichtpunt het volgende:
Desere oid was vandaag nog aanwezig. Maar ze kickte iedereen steeds eruit. Jammer dat er geen filmpjes van zijn.
Stoereneger is stiekem verliefd volgens mij
Leuk gedaan Niels, Echt waarquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik wil ze echt nog ff spreken, ze geloven volgensmij nog steeds dat ik daar echt heb rondgereden
Hehe, dankjequote:Op zondag 3 augustus 2008 19:07 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[..]
Leuk gedaan Niels, Echt waar![]()
Desiree ging zelfs al 4x naar buiten,
Echt dom,
Haha prachtigquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hehe, dankje![]()
Ze schijnt ook nog op straat "N! héé, N!" geroepen te hebben
haaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hehe, dankje![]()
Ze schijnt ook nog op straat "N! héé, N!" geroepen te hebben
Morgen ben ik dus weer van de partijquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:36 schreef neo567 het volgende:
[..]
24 uur toch?
Hoe kom je bij een week?
V. Wat is een (ip)ban en hoe werkt het?
A. Als je de regels hebt overtreden kun je worden bestraft met een (ip)ban. Na 3 ban's wordt het automatisch één ip ban en duurt 24 uur. Mocht wij bevinden dat een ban niet voldoende is dan kan een langere straf toegekend worden, middels een (directe) ip-ban.
Maak gewoon een filmpje van iemand op solomioquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:10 schreef Rapaille het volgende:
Ik zoek nog steeds een goed filmpje. Alleen is alles of gelijk helemaal naakt (niet geschikt dus) of er staat tekst in beeld. Ik denk dat die lightning mijn goede filmpje nu wel kent![]()
Iemand nog tips waar ik kan zoeken en op welke woorden?
Ik heb al van alles geprobeerd, TOR project, Your Freedom, cookies verwijderen, niks werkt!quote:
Geen open wifi-netwerk in de buurt? Anders even googlen: http://www.google.com/search?client=opera&rls=en&q=anonymous+surfing&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Bedoel je dat filmpje van toen bij Fixxer999 (?) aan de deur kwamen?
Dat filmpje was echt geweldigquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:10 schreef Rapaille het volgende:
Ik zoek nog steeds een goed filmpje. Alleen is alles of gelijk helemaal naakt (niet geschikt dus) of er staat tekst in beeld. Ik denk dat die lightning mijn goede filmpje nu wel kent![]()
Iemand nog tips waar ik kan zoeken en op welke woorden?
ze heeft wel flinke jopenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:27 schreef JDeStoereNeger het volgende:
blonde is erg lelijk
Vet stoere effecten mên!quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:33 schreef murp het volgende:
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=453&uname=53&pass=53
2 sukkels
Komt die lightning weerquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:33 schreef murp het volgende:
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=453&uname=53&pass=53
2 sukkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |