ja hilarisch!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik zou een cam feed moet maken met een toeter als plaatje en toeters als geluid
"we"quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:54 schreef bananenaapje het volgende:
dat komt rap. omdat ik AP genaamd was zonet.
en omdat ik aan het pokeren was, en een tosti maken nu net.
die PM's heeft niet echt zin als we de helft van jullie bannen hè.
nou succes en veel plezier.
Ben je zwangerquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:57 schreef bananenaapje het volgende:
demonrage je bent dommer dan mn ongeborenkind.
En het hapt...quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:57 schreef bananenaapje het volgende:
waar is het modje die gaat bannen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:51 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Wouden zijn die dingen met bomen... Ga je gang, wij bespreken al lang alles via PM en ik heb jou al een half uur tot een uur niet gezien in de solomio-rooms waar wij zitten
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:59 schreef bananenaapje het volgende:
als ik iemand vind met een room en ik weet er iets persoonlijks van zal ik dat hier heen pleuren, have fun with it
Een ouder zou nooit zo praten over zijn/haar kind.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:57 schreef bananenaapje het volgende:
doe dat!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:59 schreef bananenaapje het volgende:
als ik iemand vind met een room en ik weet er iets persoonlijks van zal ik dat hier heen pleuren, have fun with it
donder dan opquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:01 schreef bananenaapje het volgende:
ik snap de humor hier niet.. *neemt hap van tosti
Ik heb medelijden met je kind.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:57 schreef bananenaapje het volgende:
gastquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:03 schreef bananenaapje het volgende:
lol krijg kanker konijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |