Tis inderdaad wel The Sun die het roept, niet meteen top kwaliteit nee, maar goed...quote:Op donderdag 18 december 2008 17:12 schreef Mike het volgende:
Dat nieuwsbericht bleek al eerder volkomen zonder bron en is niet waar.
Er is nog geen script en casting gaat nog minstens een jaar duren.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:15 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Tis inderdaad wel The Sun die het roept, niet meteen top kwaliteit nee, maar goed...
Dat was inderdaad de eerste gedachte jaquote:Op donderdag 18 december 2008 20:58 schreef Platina het volgende:
dachten we niet hetzelfde met Ledger?
Ledger kun je natuurlijk onmogelijk een slechte acteur noemen, i.t.t. Murphy, die je bijna in kunt delen in het hokje Jackie Chan - Martin Lawrence - Sylvester Stallone - Chris Rock: overbetaalde matigheidquote:Op donderdag 18 december 2008 20:58 schreef Platina het volgende:
dachten we niet hetzelfde met Ledger?
Die robin was een dame staat me bij...quote:Op donderdag 18 december 2008 20:45 schreef Breuls het volgende:
Mee eens. Robin is een prima personage, maar past niet zo goed in de lijn die is ingeslagen, denk ik.
Aan de andere kant, Frank Miler's The Dark Knight Returns was ook van een wat donkerdere toon en had ook een Robin.
Shorty?!?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:39 schreef DrDurden het volgende:
Ach, het kan nog erger. Voor Batman Returns en Batman Forever was oorspronkelijk Marlon Wayans als Robin gecast.
Ga je eerst maar verdiepen in aspectratiosquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:50 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb net de blu-ray bekeken. Het ziet er prachtig uit, maar waarom is niet de hele film "full screen"?
"full screen"?quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:50 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb net de blu-ray bekeken. Het ziet er prachtig uit, maar waarom is niet de hele film "full screen"?
Heb je een hd ready of full hd?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:26 schreef DrDurden het volgende:
Ongetwijfeld vanwege de Oscarnominaties die de film gekregen heeft. Nog even onder de aandacht brengen.
Ik heb hem vandaag op Blu-Ray aangeschaft, en hij ziet er echt prachtig uit. Een aanrader.
Dat was allang bekend. Waner Bros geeft de film een rerelease.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:37 schreef Sala-adin het volgende:
Wtf hij draait weer gewoon in Imax
Heb ik eigenlijk nog nooit gezien. Zal wel weer wat geld in het laatje brengenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat was allang bekend. Waner Bros geeft de film een rerelease.
Ik heb ook een hd ready maar nog geen blueray.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:05 schreef DrDurden het volgende:
'Slechts' HD-Ready, maar het het verschil tussen HD-Ready en Full HD is slechts vanaf een bepaalde afstand en beeldgrootte te zien, dus dat maakt weinig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |