Om maar te zwijgen van die kut 4 voor 3 sticker die er nauwelijks af te bikken wasquote:Op donderdag 11 december 2008 08:37 schreef Flugel83 het volgende:
Zelfs de blu-ray heeft zo'n klote steelcase
Ik heb deze film als rating een 9 toegekendquote:Op zondag 14 december 2008 13:24 schreef TAV74 het volgende:
Spuit 11 meldt zich, gisteren pas gezien (was een waardige doop voor mijn nieuwe LCD tv), en ik was door al het enthousiasme op internet een beetje bang voor een tegenvaller. Maar niets is minder waar, ik heb echt genoten![]()
Fantastische actiefilm met een geniale Joker![]()
En aangezien ik films uit totaal verchillende genres echt onmogelijk te vergelijken vind zal ik niet peinzen of ik het eens ben met de ranking op IMDB. Ik snap in ieder geval wel dat mensen deze film, hoewel er best wat puntjen beter hadden gekund, een 9 geven.
precies de reden waarom ik gestopt was met het verzamelen van DVD's. En bijna mijn gehele collectie (300+) weg gedaan heb.quote:Op zondag 14 december 2008 20:29 schreef Interloper het volgende:
Tja, op DVd wordt de film er helaas niet beter op.
Zoals ik al zei, dat snap ik welquote:Op zondag 14 december 2008 20:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb deze film als rating een 9 toegekend.
omdat je het een slechte film vindt of omdat ie op dvd wordt uitgebracht en dat opeens zo`n "slechte" kwaliteit is?quote:Op zondag 14 december 2008 20:29 schreef Interloper het volgende:
Tja, op DVd wordt de film er helaas niet beter op.
Prachtigquote:Op maandag 15 december 2008 16:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet of het al geplaatst is en of het hier thuis hoort, maar dit zijn opnamen van de AFI awards (Heath wint als beste acteur voor 'The dark knight')) met een tribute voor Heath Ledger. De prijs wordt in ontvangst genomen door zijn familie. Wel even klikken op 'bekijken op hoge kwaliteit' want dat scheelt echt een stuk!
Omdat ik het hooguit een redelijke film vindt.quote:Op zondag 14 december 2008 22:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
omdat je het een slechte film vindt of omdat ie op dvd wordt uitgebracht en dat opeens zo`n "slechte" kwaliteit is?
Lol. Veel meer dan een 8 tot 9 kan ook nietquote:Op zondag 14 december 2008 22:14 schreef Skull-splitter het volgende:
8 tot 9 is ie wel waard. Maar IMO niet veel meer dan dat.
De 9,5 waar ie nu op staat is me te hoog.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol. Veel meer dan een 8 tot 9 kan ook nieten is al enorm hoog. Zelfde als op IMDB dus.
Voor zover ik het kan zien staat ie op IMDB op een 9 hoor.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De 9,5 waar ie nu op staat is me te hoog.
via: http://www.nu.nl/achterkl(...)n-nieuwe-batman.htmlquote:Eddie Murphy in nieuwe Batman
LOS ANGELES - Eddie Murphy speelt The Riddler in de volgende Batmanfilm. Dat meldt het Boulevardblad The Sun donderdag.
De 47-jarige acteur speelt de rol die Jim Carrey in 1995 speelde in Batman Forever.
Aanvankelijk gingen er geluiden dat Johnny Depp voor de rol was gestrikt. De film, die staat gepland voor 2010, heet voorlopig Gotham. Volgens de krant is Shia LaBeouf (22) gestrikt voor de rol van Robin.
Christian Bale keert terug als Bruce Wayne. Michael Caine heeft opnieuw getekend voor de rol van Bruce's assistent Alfred. Catwoman wordt mogelijk gespeeld door Rachel Weisz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |