Ik ook, zeker weten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik gaat nog maar een keer heen denk.
Hier idem. Heb wel erg genoten van de film.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
ik las dat deze actie door heath was geimproviseerd en dat nolan dit briljant vond en in de scene heeft gehoudenquote:
Klopt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:54 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ik las dat deze scene door heath was geimproviseerd en dat nolan dit briljant vond en in de scene heeft gehouden
In de VS 8 decemberquote:
Het is inderdaad briljant, het komt behoorlijk spottend over.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:54 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ik las dat deze actie door heath was geimproviseerd en dat nolan dit briljant vond en in de scene heeft gehouden
Ik vrees het ookquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Damn dat is nog langquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:08 schreef Waaghals het volgende:
[..]
In de VS 8 december
Nederland maandje later gok ik
Tot die tijd een torrentje.quote:
Voor mij een Blue-Ray Discquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tot die tijd een torrentje.
Maar ik ga de DVD natuurlijk wel kopen.
Deleted scenes.
Bloopers
Boekjes en doosje
Aaah, Blure-Ray.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:54 schreef Theuntje het volgende:
[..]
Voor mij een Blue-Ray Disceffe patsen met mijn lcd schermpje
Wat valt er niet te snappen dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:35 schreef britneyspearsch het volgende:
net gezien, snapte er vrij weinig van (hiervoor nog nooit iets van batman gezien), maar de beelden waren mooi en de muziek goed. Hij zal z'n 9,3 wel verdienen.
Ik weet niet of het waar is, maar verhaal is iig erg grappig om te lezen..quote:Subject: I was embarrased dressed up as batman in the theatre
Posted by koolguy456789 3 days ago (Fri Aug 1 2008 10:53:06)
I didn't get a chance to see the movie opening night, so I went last Tuesday. It was an afternoon screening, but I figured alot of people would be dressed up as characters from the film. My mom dropped me off and I went to buy my ticket, everyone turned around and looked at me. There were a bunch of girls too and they started to laugh. The only relief I had was the fact that I had a mask on and no one knew who I was. I ran into the theatre as fast as I could, but it made me even more noticeable because my cape flapped behind me. I found a seat but it was next to these African American guys. They couldn't control their laughing and said "look at this clown". They pulled my mask off and threw it away. It landed on someone's girlfriend's head. Her boyfriend was a huge guy who stood up and yelled out "who was that?!" The African American guys all pointed at me. I was so scared that I got up and began to ran out the theater. The guy climbed over the seats and grabbed onto my cape. It was tide around my neck so it brought me down rather quickly. He punched me in my stomache and threw his bag of popcorn at me. [
Bron
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
D'r gaat in Europa toch al bijna niemand meer heen? Las dat The Mummy ondertussen het stafje overgenomen had in Europa...
er is inmiddels ook al een verhaal vanuit het perspectief van degene die de klap uitdeeldequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet niet of het waar is, maar verhaal is iig erg grappig om te lezen..
natuurlijk zo nep als maar kan maar wel geinigquote:So, last Tuesday I went to see this film with my girlfriend. I'd been looking forward to seeing it for quite some time, and I would have liked to enjoy it without interruptions, right? Well, on the way in, I see this damn stupid kid dressed in a Batman suit buying his ticket. He was running around the place, and his cape was flapping everywhere. This dude looked RIDICULOUS. People were snickering as he walked by. This kid needed a serious beating.
Anyway, we ended up getting into the cinema and we saw the kid in the Batman suit sitting next to a bunch of African American guys. They were making fun of him and carrying on laughing. Man, this kid was just asking for it, wasn't he?
Anyway, during the first scene with the joker, something black flies down and hits my girlfriend in the head... I wasn't gonna stand for that. I jumped up, and screamed out "who was that?!" knowing full well who it was. The African American guys all pointed at the damn kid in the Batsuit. I climbed up over the seats to get to him, still with my popcorn in hand... I was gonna teach this kid a lesson.
He tried to jump up and run toward the exit, but I grabbed onto his cape and took him down. I gave him a hard punch in the gut, and threw my popcorn at him while he was down.
After that I went back to my seat and watched the movie. It was great - even better knowing I'd just taught a little punk nerd a lesson. I even got to keep his mask as a souveneir.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:08 schreef planethugo het volgende:
[..]
er is inmiddels ook al een verhaal vanuit het perspectief van degene die de klap uitdeelde
[..]
natuurlijk zo nep als maar kan maar wel geinig
Arm joch... In Amerika is het wat meer geaccepteerd om aan "costuming" te doen...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet niet of het waar is, maar verhaal is iig erg grappig om te lezen..
Het is maar hoe je 't bekijkt. Bij onze Britse buren kwam hij niet eens in de top 5 van de beste openingsweekends en haalt ie de helft binnen van wat een Potter-film haalt. Voorlopig ook minder opgebracht dan Mamma Mia!, maar daar zal ie wel over gaan, weliswaar met wat moeite.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef Merkie het volgende:
Hoe kom je daarbij?
'The Dark Knight' blijft records breken
De film moet nog uitkomen in grote Europese landen als Duitsland, Frankrijk en Spanje. Ook in Europa wordt TDK gewoon druk bezocht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
D'r gaat in Europa toch al bijna niemand meer heen? Las dat The Mummy ondertussen het stafje overgenomen had in Europa...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |