abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 augustus 2008 @ 16:53:38 #51
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_60529344
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:48 schreef Beauregard het volgende:
Nee, daar praat ik Engels. Vind je het overigens grappig om bijdehand te doen, maar de plank volledig mis te slaan? Dit topic gaat niet over Nederlanders in het buitenland, kaffer.
Dus je past je wel aan? Iets wat jij zwak noemt?
Jou statement was dat als je je aanpast aan anderen dat je zwak bent. Ik speelde daarop in. Nogmaals ben je gePWNT. Net als gisteren. Zoals ik toen al zei: als je niet weet wat je moet zeggen, zeg dan niets. Bij deze ben jij weer de loser.

I rest my case (dat betekend dat ik verder niet meer zal reageren. Ik ben klaar met de "discussie")
pi_60529383
Whallah die meisje.
pi_60529396
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:53 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Jou statement was dat als je je aanpast aan anderen dat je zwak bent. Ik speelde daarop in. Nogmaals ben je gePWNT. Net als gisteren. Zoals ik toen al zei: als je niet weet wat je moet zeggen, zeg dan niets. Bij deze ben jij weer de loser.

I rest my case (dat betekend dat ik verder niet meer zal reageren. Ik ben klaar met de "discussie")
Whehe, da's wel heel makkelijk, meteen zeggen dat je klaar bent met de discussie, laffe haas.

In een topic over Marokkanen in Nederland en Nederlandse jeugd die hun spraak (lees: ACCENT!) daarop aanpassen kom jij aankakken met Engels? Het gaat hier toch niet over een volledig andere taal spreken, drol.

Maar goed, vooral niet toegeven dat je er inderdaad ietwat naast zat. Toch leuk geprobeerd, helaas was het een zwaktebod.
pi_60529993
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:53 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Josti het gaat over accenten niet over NL jongeren die opeens Marokkaans gaan praten
Ga weg
pi_60530051
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:22 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Josti het gaat over accenten niet over NL jongeren die opeens Marokkaans gaan praten
Dat dus.

Maar 't kind was voortijdig klaar met de discussie, dus de wijze boodschap gaat niet aankomen.
pi_60530348
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:24 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Dat dus.

Maar 't kind was voortijdig klaar met de discussie, dus de wijze boodschap gaat niet aankomen.
jammer
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:41:11 #57
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60530425
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:48 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Scherp geconstateerd. Een zuiderling die in de randstad gaat wonen zal de eerste niet zijn die ook net zo hard gaat lopen rochelen als het volk waar hij tussen woont. Apart fenomeen.
[..]

't Is een vanzelvig verschijnsel. Ik heb het al als ik de hele dag met Amsterdammers rondhang, dan krijg ik ook zo'n zeikerig toontje.

Om nou boos te worden op zo'n vanzelvig verschijnsel is een beetje triest.
pi_60530474
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

't Is een vanzelvig verschijnsel. Ik heb het al als ik de hele dag met Amsterdammers rondhang, dan krijg ik ook zo'n zeikerig toontje.

Om nou boos te worden op zo'n vanzelvig verschijnsel is een beetje triest.
Ik word er niet boos om hoor, mocht je die indruk hebben.

Ik vind het gewoon 'zwak' overkomen als iemand zich zo aanpast aan andermans manier van spreken. Of het bewust of onbewust is zal per persoon verschillen. Met name de 'bewust'-gevallen zijn sneu.
pi_60530531
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:43 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik word er niet boos om hoor, mocht je die indruk hebben.

Ik vind het gewoon 'zwak' overkomen als iemand zich zo aanpast aan andermans manier van spreken. Of het bewust of onbewust is zal per persoon verschillen. Met name de 'bewust'-gevallen zijn sneu.
Overtollig gebruik van de smiley toont zwakzinnigheid aan
pi_60530583
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:45 schreef supertard het volgende:

[..]

Overtollig gebruik van de smiley toont zwakzinnigheid aan
Bron?

Daarnaast wil ik je adviseren om mij niet te 'volgen' in elk topic. Als je nou iemand was die een beetje tegengas gaf, dan was het wel leuk. Maar nu vertolk je meer de rol van het irritante broertje die overal z'n onnozele harses tussenstopt en niemand echt een plezier doet.

Je ziet maar wat je doet met dat advies.
pi_60530615
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:48 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Bron?

Daarnaast wil ik je adviseren om mij niet te 'volgen' in elk topic. Als je nou iemand was die een beetje tegengas gaf, dan was het wel leuk. Maar nu vertolk je meer de rol van het irritante broertje die overal z'n onnozele harses tussenstopt en niemand echt een plezier doet.

Je ziet maar wat je doet met dat advies.
  zondag 3 augustus 2008 @ 18:39:48 #62
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_60531403
Eensch met topic!
blanke kutnegers dat t zijn, ga je niet verlagen tot hun niveau, en praat normaal Nederlands zonder zo'n kut accent.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_60531866
Dus eigenlijk gaat de TS gewoon met paupers om? Aangezien je smart ass heet had ik verwacht dat je wel slim genoeg zou zijn om van dat soort mensen weg te blijven.
Cool story, Hansel.
  zondag 3 augustus 2008 @ 19:54:52 #64
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_60534879
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:32 schreef Deliah het volgende:
Dat is toch niet raar, als je veel met Marokkanen omgaat en veel minder met Nederlanders ga je vanzelf zo praten.
Als dat zou was, dan zouden al die Marokkanen die met Nederlanders omgaan (wat heel normaal is in Nederland ) toch ook accentloos Nederlands praten, of niet dan?

Echt onzinnig wat je hier zegt.
pi_60534930
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Dus eigenlijk gaat de TS gewoon met paupers om? Aangezien je smart ass heet had ik verwacht dat je wel slim genoeg zou zijn om van dat soort mensen weg te blijven.
TS heeft toevallig een sociaal leven en komt weleens kansloze jongeren tegen. Goh.
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:24:15 #67
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60535112
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:32 schreef Deliah het volgende:
Dat is toch niet raar, als je veel met Marokkanen omgaat en veel minder met Nederlanders ga je vanzelf zo praten.
nee, je moet er ook buitengewoon debiel en onzeker voor zijn.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:27:41 #68
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60535203
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

wonderbaarlijk genoeg hoeven veel vrouwen daar geen moeite voor te doen.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:31:22 #69
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_60535293
Normaal Nederlands met een zachte g, dat klinkt gewoon het mooist
pi_60537280
Onaardig doen tegen Bureaugard is niet aardig hè.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_60537365
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 22:47 schreef Quir het volgende:
Onaardig doen tegen Bureaugard is niet aardig hè.
Dat gaat haast op Bureau Guard lijken. Opvallend dat geen van mijn opponenten mij zo nog heeft genoemd, terwijl ik er wel van beticht word een internetheld te zijn, wat in feite een soort Bureau Guard is.
pi_60537572
Overigens zijn al die domme accentjes die je overal hoort wel irritant

ABN is het enige echte Nederlands.
Cool story, Hansel.
pi_60537740
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 22:50 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Dat gaat haast op Bureau Guard lijken. Opvallend dat geen van mijn opponenten mij zo nog heeft genoemd, terwijl ik er wel van beticht word een internetheld te zijn, wat in feite een soort Bureau Guard is.
Don't push your luck.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_60542040
quote:
Als je zo praat krijg je toch geen werk?
pi_60542500
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 02:45 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Als je zo praat krijg je toch geen werk?
Nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')