Daar is het nu al te laat voor, teveel inzendingen. Ben de Europese Supercup ook vergeten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:49 schreef Vidacz het volgende:
Zou het niet leuk zijn om de degradant uit de Jupiler League ook in het lijstje te zetten?
Ik hoop dat jij ernaast zit met je Hans Kraay jrquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou ja, in dat geval voor wie info wil over zondag C: http://www.zondaghoofdklasse.nl/nieuws.php?id=1510
Al kan de kampioen ook uit A of B komen natuurlijk.
Hebben in elk geval goed ingekocht, dus ze zullen wel mee gaan draaien. Maar ja, eens wat anders dan de standaardnamen is ook wel leuk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ernaast zit met je Hans Kraay jr
Eentje naar Swansea dacht ik, verder ben ik niet zo op de hoogte van de amateurclubsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hebben in elk geval goed ingekocht, dus ze zullen wel mee gaan draaien. Maar ja, eens wat anders dan de standaardnamen is ook wel leuk.
Veel vertrouwen overigens nog in FC Lisse, dat erg veel spelers kwijt is.
Van der Heijden naar Swansea, Plet naar Telstar, Duarte naar RBC en Winter naar IJsselmeervogels. Wellicht de vier beste spelers, de aanwinsten moeten nog maar zien dat te evenaren. Al blijft het wel een sterk team, met name achterin.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Eentje naar Swansea dacht ik, verder ben ik niet zo op de hoogte van de amateurclubs
Is onder het motto 'spreidt je winkansen', amateurvoetbal is namelijk niet mn sterkste kant. Ik dacht dat ik ergens las dat dat mocht. Zo niet, dan zal ik het nog aanpassenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:18 schreef methodmich het volgende:
Breach, jouw keuze om een andere landskampioen te noemen dan je zaterdag- en zondagkampioen bij de amateurs is een bewuste denk ik of weet je niet dat dit normaliter niet kan?
Er is toch nog niks gespeeldquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kom je nog met statistieken over welke clubs hoe vaak gekozen zijn enzo, Ray?.
Bij VI hoef je trouwens niet te zijn voor de meest actuele standen en programma's. Wat een bagger.
Ik bedoel na vanavond/dit weekend. Als iemand dan nog bijvoorbeeld de eredivisie kampioen wilt editten kan hij net zo goed de winnaar van de DFB Cup ook veranderen als zijn favoriet er al in de eerste ronde uitligt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Er is toch nog niks gespeeld![]()
En als je bedoeld dat de stand van 2007/2008 er nog staat dan moet je dat even in het balkje bovenin aanpassen dan kun je gewoon 2008/2009 selecteren
Mijn post was ook geen antwoord op jouw vraag. Maar wat wel kan is dat je alvast in het 'lege' schema post met daarin de winnaar van de competities die beginnen. Elke keer dat je dan wat toevoegt (denk dat RM het fijn vind als je niet elke dag een nieuwe versie inlevert) kun je dan de nieuwe dingen er in zetten en duidelijk aangeven dat het een aanvulling is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik bedoel na vanavond/dit weekend. Als iemand dan nog bijvoorbeeld de eredivisie kampioen wilt editten kan hij net zo goed de winnaar van de DFB Cup ook veranderen als zijn favoriet er al in de eerste ronde uitligt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Mijn post was ook geen antwoord op jouw vraag. Maar wat wel kan is dat je alvast in het 'lege' schema post met daarin de winnaar van de competities die beginnen. Elke keer dat je dan wat toevoegt (denk dat RM het fijn vind als je niet elke dag een nieuwe versie inlevert) kun je dan de nieuwe dingen er in zetten en duidelijk aangeven dat het een aanvulling is.
Maar misschien dat de organisator daar zelf beter antwoord op kan geven...
Zeker, is niet zoveel werk vanuit Excel. Dat doe ik dan wel na de laatste deadline, dus in september.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kom je nog met statistieken over welke clubs hoe vaak gekozen zijn enzo, Ray?.
Ik voeg alle lijstjes pas na de laatste deadline toe in Excel. Users kunnen alleen binnen 24 uur editten, dus veel gewijzigde posts zullen er nu niet meer komen. En degene die nog wel kunnen wijzigen, daar zie ik het van als mod zijnde en dan kijk ik gewoon of er niks is veranderdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik bedoel na vanavond/dit weekend. Als iemand dan nog bijvoorbeeld de eredivisie kampioen wilt editten kan hij net zo goed de winnaar van de DFB Cup ook veranderen als zijn favoriet er al in de eerste ronde uitligt.
Inderdaad, liever een aanvulling (zoals Beschouw bijvoorbeeld deed), dan steeds het complete rijtje inclusief de toevoegingenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:47 schreef Breach het volgende:
Maar wat wel kan is dat je alvast in het 'lege' schema post met daarin de winnaar van de competities die beginnen. Elke keer dat je dan wat toevoegt (denk dat RM het fijn vind als je niet elke dag een nieuwe versie inlevert) kun je dan de nieuwe dingen er in zetten en duidelijk aangeven dat het een aanvulling is.
Opgelostquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:57 schreef sjimz het volgende:
Biertjuhh, als je nog niet eerder gepost hebt in dit topic ben je al te laat met je voorspelling van de DFB cup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |