quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:17 schreef Beauregard het volgende:
Mijn advies: Verbreek direct ieder contact met de_boswachter, dan stopt het vanzelf.
Oeh, geyl.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:20 schreef RickoKun het volgende:
GADVERDAMME HOMO'S, JUUP IS ER OOK ZO EEN!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:40 schreef lurf_doctor het volgende:
Ach, laat je gewoon pakken, dat lucht vast op
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:17 schreef Beauregard het volgende:
Mijn advies: Verbreek direct ieder contact met de_boswachter, dan stopt het vanzelf.
Je bent zelf dus ook gay.quote:
quote:
Ah, dus na elfzesennogwat met z'n italic begin jij nu met bold. Origineel.quote:
De volgende keer dan ook niet meer reageren graag,quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:53 schreef remlof het volgende:
Topics met de OP in bold ga ik niet lezen
Tsss, jij typt in non-bold/italic. Das origineel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Ah, dus na elfzesennogwat met z'n italic begin jij nu met bold. Origineel.
Omdat de meeste fokkers ook bagger site's als geenstijl lezen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:23 schreef J.Herrer het volgende:
Mensen die heaumeaux schrijven
where the fuck slaat dat eigenlijk op? Gewoon homo is toch veel korter?
Typisch gedrag van onzekere pubers die zich geen houding weten te gevenquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Ah, dus na elfzesennogwat met z'n italic begin jij nu met bold. Origineel.
Ik heb het hele weekend op GeenStijl moeten rondhangen, dus dan schrijf ik het zeau.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:23 schreef J.Herrer het volgende:
Mensen die heaumeaux schrijven
where the fuck slaat dat eigenlijk op? Gewoon homo is toch veel korter?
Ik ben volwassen hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Typisch gedrag van onzekere pubers die zich geen houding weten te geven
Ik snap hem niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Anders zet je de deur nog effe iets verder open.
DAN IS HET HELEMAAL TRIEST, AAP!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |