Haha, graag gedaan Mikkie.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:25 schreef Mikkie het volgende:
Matt Buckner
Tnx voor de hint Cobra, hij kwam nu ineens binnen vallen.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:25 schreef Mikkie het volgende:
Matt Buckner
Tnx voor de hint Cobra, hij kwam nu ineens binnen vallen.
Jeejquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:42 schreef Mikkie het volgende:
Yuri +1
Ik heb het even gecheckt en dit is goed.quote:
quote:
Volgens mij verzorgen materiaal voor reclamesfolder en dat soort dingen. Verder zou ik dat op moeten zoeken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Maar wat doen ze precies? Antwoord kan specifieker (denk algemener...)
en dat mag nou net niet....quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:04 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Volgens mij verzorgen materiaal voor reclamesfolder en dat soort dingen. Verder zou ik dat op moeten zoeken.
Sorry Hukkie maar dit antwoord zocht ik...Sappi is papierproducent: South African Pulp & Paper Industryquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
papier maken?
Klopt helemaal.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:28 schreef Hukkie het volgende:
Duffy, leuke plaat trouwens.
Je komt al dichter in de buurt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:39 schreef Antaresje het volgende:
een regendruppel?
Ja man, een hydrometeoor is een meteoor bestaande uit een verzameling van vloeibare of vaste waterdeeltjes die in de atmosfeer zweven of er door vallen, die door de wind worden opgewaaid van het aardoppervlak of die op voorwerpen aan de grond of in de vrije atmosfeer worden afgezet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Een wolk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |