We tellen het jaar 2008, planeet Aarde draait om zijn as, waardoor we op de chronologische positie van: 2 Augustus 2008 19:30 komen.
Ricko voorziet een goede avond, een avond vol plezier met bier, drugs en xxx-rated sma's!

Zo stond ik lekker onder de douche, mezelf aanrakend met zeepjes en geurtjes, toen ik eigenlijk aan mijn knapige knüpfelmansch wou zitten. Maar ik werd rationeel en dacht: "Rick, mein führer, als je nu je geile opslag depositootje met bijbehorend zaad leegt, dan heb je vanavond minder om te legen over ein gezichtje! "
Zo gedacht, zo gedaan. Geen fapseltjes gemaakt, ter geluk van mijn moeder die telkens het putje moet ontstoppen van haartjes en mijn zaad.
De avond deed zich voort als een sluwe slavink, ik ging uit in een gehucht genaamd Zevenhuizen en daar zag ik een meid die ik wel kende. Op een gegeven moment trachtten wij onsch naar buiten te gaan. Voor ik het wist zat ik errug lang met haar aan het praten, maar het was zulksch gesprekstof dat elke zin een rating had van:
"+ 5 friendzone "
En ik dacht niet eensch aan seks!

Maar op een gegeven moment wel, toen wou ik haar de kleren erafscheuren als een pretentieus aapje met smegma-aanmaak.
Wat blijkt, komt er een fucking dikke groep aan die ruzie had met elkander. Zo was mijn sex drift omgezet in de doods-drift waardoor mijn penis geen voorvocht meer aanmaakte en ik dus niet meer geil werd. Ik bracht het meisje naar huis maar er kwam geeneens een afscheidskusje, of rukbeurtje!

Nu zit ik hier, ik denk dat ik maar eensch wat hete barely legal pr0n ga downen! Bijkomend feit is dat mijn zakje dus nog steeds erg vol zit maar mijn oudersch zijn ook in de buurt dus ik kan niet vrij fappen op de meest erotische shizzle!

Ik heb een schets gemaakt van de situatie:
Zoals hij zou moeten zijn:
![]()
Zoals hij waarschijnlijk zal eindigen:
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Rickocum op 03-08-2008 11:55:29 ]