Cola WTF. Cola kan altijd, bij ontbijt, als tussendoortje, en zelfs om je tanden mee te poetsenquote:
Ergens waar ze partimers op zondag laten werkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:41 schreef Scoobysnacks het volgende:
Eensch met klacht. TS, welke winkel werk je? En ook fipo.
Was een hele nieuwe fles, ik wil heul niet vechtenquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:50 schreef Beauregard het volgende:
Dan is er dus een smerig mormel in jouw huishouden geweest die de vorige keer de dop niet strak genoeg heeft aangedraaid.
Mijn advies: Ram hem/haar uit bed en fusilleer haar in de achtertuin!
En niet te vergeten als massage oliequote:Op zondag 3 augustus 2008 10:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Cola WTF. Cola kan altijd, bij ontbijt, als tussendoortje, en zelfs om je tanden mee te poetsen
Waar dan gast, ik wil je stalken in levende lijve bewonderen!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Ergens waar ze parttimers op zondag laten werken![]()
[..]
\dat vind ik lichtelijk overdrevenquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb ooit de auto van m'n vriendin met cola getanked. Daarmee kwam ik van Stuttgart naar Berlijn op 1 fles
En natuurlijk niet te vergeten: de genezende functie van cola. Ooit een hand geamputeerd? Gewoon cola overheen, en er groeit weer een heel mens aan de afgehakte hand!
Was dat Chuck Norris Cola?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb ooit de auto van m'n vriendin met cola getanked. Daarmee kwam ik van Stuttgart naar Berlijn op 1 fles
En natuurlijk niet te vergeten: de genezende functie van cola. Ooit een hand geamputeerd? Gewoon cola overheen, en er groeit weer een heel mens aan de afgehakte hand!
Niet net zo maar komt wel enigszins in de buurt van.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:16 schreef Blistering het volgende:
Eensch.![]()
Maar ik raad je aan First Choice cola is te proberen. Stukken goedkoper, maar net zo lekker.
Nee, gewone coca-cola. 1,5 liter fles, en je kan er de wereld mee redden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:09 schreef TheJanitor het volgende:
Was dat Chuck Norris Cola?
Ik heb al een keer een uur lang geleefd op een hele fles colaquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:02 schreef iamredleader het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |