En die wereldje is geyl. Jij snapt toch wel dat andermans ervaringen niet algemeen geldend zijn?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:30 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Mr. Ervaring.... Sex hebben met paddo's is niet geweldig, als je een fatsoenlijke portie neemt zit je veel te veel in je eigen 'wereldje'
Daar is ze weer, mystery woman, kom even neuqenquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:40 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
En die wereldje is geyl. Jij snapt toch wel dat andermans ervaringen niet algemeen geldend zijn?
Misschien van een halve/hele portie, maar zodra je écht aan het trippen bent heb je echt geen zin in sex even, wél ENORM veel zodra het uit aan het werken is...quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:40 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
En die wereldje is geyl. Jij snapt toch wel dat andermans ervaringen niet algemeen geldend zijn?
POM POM POM!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Is floris.exe trouwens echt geen kloon?
Hahaha, ja wat? Aan de ene kant geloof ik ook wel weer dat er gewoon zulke vreemde gefrustreerde mannetjes rondlopenquote:
Alleen geyle neucksecks met iemand die aan mijn standaard voldoet...quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoezo de juiste ? geyle neucksecks kan toch ook met een iets minder juiste
het is niet dat je nog jaren aan d'r vast zit ofzo
Wat jij vreemd vindt is jouw mening. Ik deel die mening niet met jou, dus je punt is?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ja wat? Aan de ene kant geloof ik ook wel weer dat er gewoon zulke vreemde gefrustreerde mannetjes rondlopenhet blijft fok!
Je had om haar hyves moeten vragen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:33 schreef floris.exe het volgende:
Er was één zo'n meisje... blond haar, mooie make-up, wel een beetje zo'n modepopje, maar hey, lekker is lekker. En ik stond er naast met een boner, begrijp je. En ze keek mij een paar keer aan en glimlachte steeds en ik glimlachte terug en ik wilde haar wel zo bespringen, maar ja, dat doe je dan weer niet natuurlijk.
Mooi hè, al die spannende nieuwe ervaringen op je 24e.quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:12 schreef floris.exe het volgende:
Op zich ook wel leuk oogcontact gehad enzow en eentje stond zelfs naast me en raakte me zachtjes aan, wauw.
Ja, echt heel bijzonderquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:50 schreef Ticket het volgende:
[..]
Mooi hè, al die spannende nieuwe ervaringen op je 24e.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |