Pass me dan eens zo'n lekkere chick, dan kan dit topic snel geslote worden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:14 schreef GuyFawkes het volgende:Dit topic is nog triester dan mijn reactie om kwart over vijf 's nachts.
okquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:16 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Pass me dan eens zo'n lekkere chick, dan kan dit topic snel geslote worden.
Ik kom helaas niet veel verder dan wat quasigrappige oneliners, waar dan overigens wel erg leuk op wordt gereageerd, maar ja, dan durf ik verder niet meer dus gebeurt er verder niets.quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:19 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Tjonge jonge, de oppervlakkigheid. Erg puberaal.
Floris.exe-mode uit.
Begin de volgende keer een gesprek!
Uhm, basisvragen stellen werkt ook niet? Zoals... Waar/wat studeer jij? Wat zijn jouw interesses?quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:21 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik kom helaas niet veel verder dan wat quasigrappige oneliners, waar dan overigens wel erg leuk op wordt gereageerd, maar ja, dan durf ik verder niet meer dus gebeurt er verder niets.
durf ik nietquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:24 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Uhm, basisvragen stellen werkt ook niet? Zoals... Waar/wat studeer jij? Wat zijn jouw interesses?
Morgen verder oefenen en op tijd je slag slaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:25 schreef floris.exe het volgende:
[..]
durf ik nietik beschouw dit echt als een probleem, want hoe moet dat nu verder???
Hoe kan dat toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:25 schreef floris.exe het volgende:
[..]
durf ik nietik beschouw dit echt als een probleem, want hoe moet dat nu verder???
Ik ben momenteel niet geheel helder en dat in combinatie met een hevige seksuele frustratiequote:Op zondag 3 augustus 2008 05:32 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
En toch Floris... Ik vind het onfatsoenlijk dat jij aantrekkelijke vrouwen '' lekkere wijven'' noemt. Dit had ik niet verwacht.
Dat wordt rukken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:34 schreef floris.exe het volgende:
Ik ben momenteel niet geheel helder en dat in combinatie met een hevige seksuele frustratie.
Alcohol & Sexquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:34 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik ben momenteel niet geheel helder en dat in combinatie met een hevige seksuele frustratieik ga even een poging tot slaap doen zal morgen wel spijt hebben van dit topic vrees ik
Maar ja het moest eruit!
Feminist?quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:32 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
En toch Floris... Ik vind het onfatsoenlijk dat jij aantrekkelijke vrouwen '' lekkere wijven'' noemt. Dit had ik niet verwacht.
Hooow kijk, jij en ik moeten even wat gaan drinkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:37 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Alcohol & Sex
Paddo's & Sex
Beide combinaties zijn.
Maar goed, ik dacht dat alcohol juist ervoor zorgt dat het blaten wat gemakkelijker gaat. Ook met aantrekkelijke vrouwwezens...
Ik vind gelijkwaardigheid van man & vrouw belangrijk. Maakt dat mij een feminist?quote:
Ook moraalridders zijn weleens dronken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:41 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Floris.exe is een moraalridder. Vandaar.
Aaah ok, zou ik de eer mogen hebben om een drankje met u te nuttigen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:41 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik vind gelijkwaardigheid van man & vrouw belangrijk. Maakt dat mij een feminist?
Nee, Floris.exe is een moraalridder. Vandaar.
Toch had ik verwacht dat Floris.exe zich wel kon beheersen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook moraalridders zijn weleens dronken.
Ik kan helaas mijn identiteit niet vrijgeven.quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:44 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Aaah ok, zou ik de eer mogen hebben om een drankje met u te nuttigen?
Anders had je het wel gedaan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:47 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik kan helaas mijn identiteit niet vrijgeven.
Ik heb geleerd om niet teveel te verwachten dan leef je stuk prettiger, gewoon van dag op dag.quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:45 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Toch had ik verwacht dat Floris.exe zich wel kon beheersen.
Jij laat mij glimlachen. Treffend, zo om 5:51 uur.quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb geleerd om niet teveel te verwachten dan leef je stuk prettiger, gewoon van dag op dag.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 06:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat doet me goed, mijn dag is alweer gelukt.
Oh no, verlegenheid = geen geyle neucksex. Zie Floris.exe.quote:
Een goed boek lezen daar steek je een boel van op.quote:Op zondag 3 augustus 2008 06:13 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Oh no, verlegenheid = geen geyle neucksex. Zie Floris.exe.
Ik ga slapen of een boek lezen. Welterusten lieve wezens.
Duitse versie?quote:Op zondag 3 augustus 2008 07:04 schreef floris.exe het volgende:
trouwens deze vond ik zonet op YouTube, the main theme van de Neverending Story
brings back happy memories
quote:Op zondag 3 augustus 2008 06:59 schreef floris.exe het volgende:
Bah! ik kan echt niet slapen gewoon, dat wordt een kutzondag
Bedoel je daarmee dat je met iemand in gesprek raakt, het klikt wel, maar ze is toch niet helemaal wat je in je hoofd hebt en dat je dan twijfelt of je het zal laten escaleren naar elkaars amandelen aan een inspectie onderwerpen of niet?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:01 schreef floris.exe het volgende:
Maar het is vooral een probleem dat ik ergens in verzeild raak waarvan ik niet zeker weet of het de beste keuze is.
Mr. Ervaring.... Sex hebben met paddo's is niet geweldig, als je een fatsoenlijke portie neemt zit je veel te veel in je eigen 'wereldje'quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:37 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Alcohol & Sex
Paddo's & Sex
Beide combinaties zijn.
Maar goed, ik dacht dat alcohol juist ervoor zorgt dat het blaten wat gemakkelijker gaat. Ook met aantrekkelijke vrouwwezens...
hoezo de juiste ? geyle neucksecks kan toch ook met een iets minder juistequote:Op zondag 3 augustus 2008 11:32 schreef floris.exe het volgende:
Goedemorgen,
Oke, maar stel dat je met een meisje gaat praten. Er lopen zoveel leuke rond, hoe weet je dan dat je je energie in de juiste steekt? Hoe vind je de juiste als er zoveel mogelijke alternatieven rondlopen?
En die wereldje is geyl. Jij snapt toch wel dat andermans ervaringen niet algemeen geldend zijn?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:30 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Mr. Ervaring.... Sex hebben met paddo's is niet geweldig, als je een fatsoenlijke portie neemt zit je veel te veel in je eigen 'wereldje'
Daar is ze weer, mystery woman, kom even neuqenquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:40 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
En die wereldje is geyl. Jij snapt toch wel dat andermans ervaringen niet algemeen geldend zijn?
Misschien van een halve/hele portie, maar zodra je écht aan het trippen bent heb je echt geen zin in sex even, wél ENORM veel zodra het uit aan het werken is...quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:40 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
En die wereldje is geyl. Jij snapt toch wel dat andermans ervaringen niet algemeen geldend zijn?
POM POM POM!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Is floris.exe trouwens echt geen kloon?
Hahaha, ja wat? Aan de ene kant geloof ik ook wel weer dat er gewoon zulke vreemde gefrustreerde mannetjes rondlopenquote:
Alleen geyle neucksecks met iemand die aan mijn standaard voldoet...quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoezo de juiste ? geyle neucksecks kan toch ook met een iets minder juiste
het is niet dat je nog jaren aan d'r vast zit ofzo
Wat jij vreemd vindt is jouw mening. Ik deel die mening niet met jou, dus je punt is?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ja wat? Aan de ene kant geloof ik ook wel weer dat er gewoon zulke vreemde gefrustreerde mannetjes rondlopenhet blijft fok!
Je had om haar hyves moeten vragen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:33 schreef floris.exe het volgende:
Er was één zo'n meisje... blond haar, mooie make-up, wel een beetje zo'n modepopje, maar hey, lekker is lekker. En ik stond er naast met een boner, begrijp je. En ze keek mij een paar keer aan en glimlachte steeds en ik glimlachte terug en ik wilde haar wel zo bespringen, maar ja, dat doe je dan weer niet natuurlijk.
Mooi hè, al die spannende nieuwe ervaringen op je 24e.quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:12 schreef floris.exe het volgende:
Op zich ook wel leuk oogcontact gehad enzow en eentje stond zelfs naast me en raakte me zachtjes aan, wauw.
Ja, echt heel bijzonderquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:50 schreef Ticket het volgende:
[..]
Mooi hè, al die spannende nieuwe ervaringen op je 24e.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |