Kijk, zo hoort het.quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:22 schreef Teunebeun het volgende:
Mijn vader heeft de politie gebeld om 4 uur.
Wrauw, hompen vlees van de barbeque en Elvisquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:29 schreef Teunebeun het volgende:
Zou best kunnen maar volgens mij is het een of ander gaar feest.
allemaal neerknallen met een klikklak jeweetzquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat soort mensen moeten idd ritueel verbrand worden.
Of als het vrouwen zijn anaal vernederenquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:35 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
allemaal neerknallen met een klikklak jeweetz
Limburg Roermond de Kemp locatie gebouw bron geluid oude LTSquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wrauw, hompen vlees van de barbeque en ElvisWaar woon je
Hier is het ghosttown
Dat is een stukje hier uit de buurtquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:37 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Limburg Roermond de Kemp locatie gebouw bron geluid oude LTS
Woon je in de omgeving van Brummen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:17 schreef Teunebeun het volgende:
Ben je lekker aan het slapen word je gewekt met Elvis Presley. Terwijl de bron 100m ver weg is.
Brummen? Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:50 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Woon je in de omgeving van Brummen?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:22 schreef Teunebeun het volgende:
Ouwhoer gek, da's een hendige achterbuurt prachtwijk! TS is Tokkie!quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:37 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Limburg Roermond de Kemp locatie gebouw bron geluid oude LTS
Ja het is een leuke wijkquote:Op zondag 3 augustus 2008 09:21 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Ouwhoer gek, da's een hendige achterbuurt prachtwijk! TS is Tokkie!
![]()
![]()
![]()
Ja, Roermond welquote:Op zondag 3 augustus 2008 09:21 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Ouwhoer gek, da's een hendige achterbuurt prachtwijk! TS is Tokkie!
![]()
![]()
![]()
Nee die psycho freaks uit Heerlenquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:59 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Ja, Roermond weldaar wonen alleen boeren. Heerlen is de place
Jij vindt het leuk om in je witte plastic tuinstoel voor je voordeur te zitten??quote:
Met die klassieke muziek op het station om de junks weg te jagen...quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:01 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee die psycho freaks uit Heerlen
Dat doen ze al jaren niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om in je witte plastic tuinstoel voor je voordeur te zitten??
Dan ben je een paar straten verder geweestquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:23 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Toch wel. Kwam er gisteren nog tegen toen ik er fietste. En veel.
Die muziek hoor ik toch al een tijd niet meer volgens mij...quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:15 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Met die klassieke muziek op het station om de junks weg te jagen...![]()
Dan is het dus gelukt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:00 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Die muziek hoor ik toch al een tijd niet meer volgens mij...
Dat zijn meestal Urkers. Dus ja, mensen die Teun heten moeten doodquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:23 schreef Flashwin het volgende:
mensen die Teun heten moeten dood.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:22 schreef Teunebeun het volgende:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |