quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:05 schreef EggsTC het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Of dat je 6 uur vertraging hebt op kreta - heraklion als je een vlucht hebt die oorspronkelijk om 3:15 's nachts weg zou moeten gaan en dat je naast dat daarna 2,5 uur op je vervoer moet wachten op schiphol zo'n 3 jaar terugquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:05 schreef Stormqueen het volgende:
Wacht maar tot je 4 uur moet wachten IN JE VLIEGTUIG in Dallas vanwege een storm als je al 9 uur onderweg bent. huilie
Da's netjesquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:06 schreef Trannellius het volgende:
Ik durf te wedden dat je een applaus jegens de piloot gaf toen hij landde, zo'n type lijk je mij wel
Je verslaat me nog steeds niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Of dat je 6 uur vertraging hebt op kreta - heraklion als je een vlucht hebt die oorspronkelijk om 3:15 's nachts weg zou moeten gaan en dat je naast dat daarna 2,5 uur op je vervoer moet wachten op schiphol zo'n 3 jaar terug
[..]
Da's netjes![]()
3 jaar geleden! huiliequote:Op zondag 3 augustus 2008 04:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Of dat je 6 uur vertraging hebt op kreta - heraklion als je een vlucht hebt die oorspronkelijk om 3:15 's nachts weg zou moeten gaan en dat je naast dat daarna 2,5 uur op je vervoer moet wachten op schiphol zo'n 3 jaar terug
me vakantiequote:Op zondag 3 augustus 2008 03:14 schreef EggsTC het volgende:
Net terug van me vakantie.
u bent zijn holmaatje?quote:
dat hangt van de grootte van uw eikel af. PICSquote:
Sorry, past niet op mn 24 inch scherm.quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:30 schreef Flashwin het volgende:
[..]
dat hangt van de grootte van uw eikel af. PICS
quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sorry, past niet op mn 24 inch scherm.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:32 schreef Flashwin het volgende:
[..]
u heeft dus een japanse penis. geen probleem.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:38 schreef TC03 het volgende:
Aardige OP, maar de klacht snap ik niet helemaal. Je hebt vertraging en er reden bussen tussen Den Haag en Delft. Nou zeg. Poe poe.
Ja eeeh, wat moet je danquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:38 schreef Kontiki het volgende:
Je breekt een afgesloten toilet open, en gaat dan klagen dat het toilet niet werkt?
Ok, sorryquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |