Nee hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:24 schreef Ruiseart het volgende:
TS is een buitendienstwerker met een gedemonteerde hark
Maar dan hebben we het ook over een dynamische afdeling.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:36 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ik werk gewoon op de inkoopadministratie.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:46 schreef Ulreazj het volgende:
En de klacht is ?
quote:De vuilste soort van de maatschappij. Werkslaven die maar al te lief de kont kussen van hun manager, opdat zij een uurtje eerder weg mogen van werk. En dat terwijl ze diezelfde manager vroeger een peer op hun gezicht zouden hebben gegeven in de lokale discotheek teneinde een laveloos Mavo-chickie te imponeren. Vuile koffiezetters en vooral -drinkers! Storm bij de commando's, lache man, kantoorhumor van de bovenste plank. Even die buitendienstwerker voor de gein houden door zijn hark te demonteren. Seks willen hebben met de lekkerste secretaresse van kantoor, die buiten werktijd toch een van de lelijkste wijven van de dansvloer blijkt te zijn...
Ik weet niet precies waar je op doelt, met je zogenaamde grapjes.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:50 schreef ThE_ED het volgende:
Nou, kom, toen Erik laatst de telefoonhoorn van Creditcontrol had ingesmeerd met de drukinkt was toch best lachen?
Ow ow ow ... wat is die laatste zin absolute waarheid!!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:56 schreef Gluckskafer het volgende:
(een hele hoop onleesbaar gezeik) . Seks willen hebben met de lekkerste secretaresse van kantoor, die buiten werktijd toch een van de lelijkste wijven van de dansvloer blijkt te zijn...
![]()
Volgens mij sta je alleen op je eigen tenen, dus ik stamp leuk mee.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:20 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Of heb ik je op je teentjes getrapt, omdat je je herkent in de OP?
Heb je in het echte leven betere humor? Het is wel te hopen voor jequote:Op zondag 3 augustus 2008 01:50 schreef ThE_ED het volgende:
Nou, kom, toen Erik laatst de telefoonhoorn van Creditcontrol had ingesmeerd met de drukinkt was toch best lachen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |