Ik hou het aardig lang vol, ff reconnecten heb nu wel kick gehadquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Die heks kickt me meteen [ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:44 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik werd bij die heks weggekicked toen ik zei dat ze beter haar eigen cam kon uitzetten.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:44 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik werd bij die heks weggekicked toen ik zei dat ze beter haar eigen cam kon uitzetten.
Jeltequote:
Dat zijn kuthoeren... die blijven iedereen kicken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:45 schreef Hanstin het volgende:
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=403&uname=3&pass=3 oh snap
gewoon zeggen dat je cam stuk isquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat zijn kuthoeren... die blijven iedereen kicken.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=497&uname=97&pass=97
Omg onze Mooiboy is er weer [ afbeelding ]
goshquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=497&uname=97&pass=97
Omg onze Mooiboy is er weer [ afbeelding ]
Crazy nigga got two elbows!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:39 schreef wikwakka2 het volgende:
nu we het over aapjes hebben
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:00 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[ afbeelding ]
Met zijn snuggere kop
Blijft leuk dat filmpje.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:58 schreef yosander het volgende:
Heb alweer een tijdje toegang tot Solomio (dank aan diegene die zijn WiFi niet beveiligt).
Ging ff dat 'omg' filmpje streamen:
dat mens probeerde eerst een halve minuut serieus te kijken voordat ze in een deuk lag.
[ afbeelding ]
Je krijgt er wel leuke reacties op zoals:
- moet ik je voeren
- doet dat niet zeer (na 3 minuten)
- doe je bek dicht
- ik word er geil van ()
Mijn ouders zijn thuis, en zitten 2 meter achter me. Dan ga ik geen ontsnapte TBS'er bellenquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn thuis, en zitten 2 meter achter me. Dan ga ik geen ontsnapte TBS'er bellen
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:08 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Mooiboy heeft me gekickt [ afbeelding ]
het telefoonnummer van die gast ben ik in TMFchat aan het gooien. die gaat ontzettend gebeld wordenquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:06 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Gewoon triest dit, "alleen vrouwen".
Omgquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:10 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
het telefoonnummer van die gast ben ik in TMFchat aan het gooien. die gaat ontzettend gebeld worden
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:10 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
het telefoonnummer van die gast ben ik in TMFchat aan het gooien. die gaat ontzettend gebeld worden
kun je toch uitzetten bij jezelf?quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn ouders zijn naar boven
Maar ik weet niet of hij nummer melder heeft
Hoe?quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:12 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
kun je toch uitzetten bij jezelf?
NEEN!quote:
Op zondag 3 augustus 2008 00:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |