Dat vind ik nou net één van de leukere programma'squote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
Frasier is zo .. KANKER.
Hm, dan was ik zeker mindfucked door een verkeerde aankondiging ofzo. Ik snap er geen jota meer van wat ze nou wanneer uitzendenquote:
inderdaad, tenminste die aflevering van 20.00 uur.quote:
Jezus, ze hadden er ook bij kunnen zetten:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:40 schreef Strychnine het volgende:
Hallo *strych*
Allereerst hartelijk dank voor je bericht! We stellen het erg op prijs dat je de moeite hebt genomen ons te laten weten wat je van Comedy Central vindt.
We waarderen je bijdrage en zijn ons van deze uitzendfouten bewust.
We zijn onlangs overgegaan op een andere uitzendtechniek.
Er wordt hard aan gewerkt om deze problemen op te lossen.
We hopen zo snel mogelijk weer op correcte wijze uit te kunnen zenden.
Excuses voor het ongemak.
Mocht je nog meer suggesties hebben dan zijn die van harte welkom.
Met vriendelijke groet,
Comedy Central Team
We’ve Got Comedy
Er zaten overal 2 enters tussen, ik heb overal 1 enter weggehaald omdat het anders zo lang werdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:12 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Jezus, ze hadden er ook bij kunnen zetten:
'En we hebben ook een stagiaire die graag op enter drukt.'
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:29 schreef yosander het volgende:
Yeah!!![]()
Ik heb de DVD binnen, het eerste seizoen van Scrubs (4 dvd's)!
Niet gekocht, maar gekregen:quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Yeah, die heb ik vanochtend ook gekregen, vind het wel een nette oplossing.
Sinds kort zijn seizoen 1 en 2 ook in het Nederlands verkrijgbaar overal.quote:
dan krijg ik binnenkort ook wel iets...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:29 schreef yosander het volgende:
Yeah!!![]()
Ik heb de DVD binnen, het eerste seizoen van Scrubs (4 dvd's)!
Jah, leek me een zeer leuke serie. Zag wel een typefoutje in de ondertiteling: "Oorbij"quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:40 schreef wolferl het volgende:
Iemand de pilot aflevering gezien van 'Dead Like Me'?
Ik vind het een leuke serie, althans de pilot was wel leuk, ik ga het zeker volgen.
Jamie Foxxquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:14 schreef anoniemm het volgende:
Just shoot me, Mad about you and dead like me moeten allemaal oprotten, die nieuwe zijn minder leuk.
Frasier, Southpark, Malcolm in the middle, Jamy Fox, dát zijn de goede
Jij vind Jamie Foxx grappig?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:14 schreef anoniemm het volgende:
Just shoot me, Mad about you and dead like me moeten allemaal oprotten, die nieuwe zijn minder leuk.
Frasier, Southpark, Malcolm in the middle, Jamy Fox, dát zijn de goede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |