Zeer ergerlijk inderdaad. Het is goed duidelijk dat de dames en heren van CC geen idee hebben waar hun eigen programma's over gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:11 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat ze bij South Park zeggen?
Iets van "Pubers met een grote mond in South Park".
Volgens mij zijn de meeste hoofdpersonen uit South Park ongeveer 8 jaar oud, dus nog lang geen pubers.
En dan nog zou het behoorlijk slecht klinken.
Hmm, dat heb ik niet gezien. Ik weet wel dat ze het eind weer verprutst hebben. Zal daar ook wel weer mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:33 schreef Samba-boy het volgende:
Me broertje zegt net dat ze iets hebben geknipt bij Best of Saturday Night Live. Ik heb het niet gezien, hij zegt dat het logo van Comedy Central in beeld komt en dat er staat dat ze niet de mening van de presentator ondersteunen, geen rechtszaak willen, en dus het stuk hebben geknipt.
WTF.
Dr is een heel blok wat mn vriendin wilde zien tussenuit gehaald.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:28 schreef Cassius het volgende:
Waar zijn ze nu in godsnaam weer mee bezig dan![]()
Zet ik net de TV aan voor Malcolm in the Middle dat om 23:25 zou moeten beginnen, is het al lang en breed bezigKennelijk toch weer omgewisseld met Just Shoot Me. En tussendoor de aankondigingen die nog uitgaan van het oude uitzendschema
![]()
en de dvd al ontvangen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:39 schreef yosander het volgende:
[..]
De mail....
-edit- Dit is mijn 8888e post, jeuh!!
![]()
Just shoot me was sowieso niet te kijken omdat het geluid asynchroon liepquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:41 schreef SuzukiSwift het volgende:
Nu zijn ze na de commercials ook weer van voren af aan begonnen met Just Shoot Me
Neequote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
en de dvd al ontvangen?
-edit- Gefeliciteerd
Malcolm was er gewoon op hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:27 schreef Cassius het volgende:
Wat hebben ze nou zojuist uitgezonden dan?
Na The Office (wat ik ook alweer gemist had vanwege verkeerde programma-informatie) begon Just Shoot Me, dus zet ik de TV weer uit in afwachting van Malcolm in the Middle, zet ik em 5 minuten geleden weer aan, zie ik dat nog net eindigen waarna Just Shoot Me (weer?) begint
CC is hard op weg naar een boycot op deze manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |